Ел. инструментите. Консумативи.
borchoyor - специалист
вт окт 30, 2018 10:08 pmiivanov написа:
Що ще го бърникаш ? Не работи ли машината ? :? Гледах на един клип , че си трябва софтуер , куплунг и една кора направляваща охлаждането , че процедурата се прави на свален капак .
Май си прав, работи перфектно, особено като сложих полусинтетичното масло щил, че синтетичното не го зареждат по нашия край, благодаря ти за помоща с комби лоста😀
iivanov - майстор
Ако се появят смущения в работата , смени горивния филтър . Ако продължават , смени и въздушния . Ако не помогне и това - сервиз . Никакви самосиндикални изпълнения . Тези машини са такива .
borchoyor - специалист
ср окт 31, 2018 9:34 amiivanov написа:
Ако се появят смущения в работата , смени горивния филтър . Ако продължават , смени и въздушния . Ако не помогне и това - сервиз . Никакви самосиндикални изпълнения . Тези машини са такива .
Тоя пич от клипа, явно е от щил и показва на некви секачи как се прави калибриране, а в блога на щил си е обяснено, точно след такива смени, така да се калибрира/ресетне до заводски настройки. Само че при мен нещо не се получи и по двата начина и няма да я мъча повече.
borchoyor - специалист
И все пак ме мъчи тоя ресет, дали Драгозов може да поясни как се прави?
iivanov - майстор
Човече , моя хуск отиде на преглед на четвъртата година, заради смущения в работата и се оказа замърсяване на някакви електрически писти . Не се втелявай , режи си дръвцата и не човъркай машинката си . Те и затова са направени така , та знайни и незнайни майстори да не пипат по нея . Ти спец ли си ? Ако не си , не пипай , че да не има тема " Що ми се прецака щилката ?!! " .
nautilus33 - майстор
Да попитам нещо- на какво се дължи движението на веригата при моторен трион, когато не се подава газ. Ако има значение, машината е McCulloch mini mac
Също така, някой сблъсквал ли се е с модела euromac s34, че не намирам нищо за него.
swissmad1 - специалист
вт ное 20, 2018 7:59 pmnautilus33 написа:
Да попитам нещо- на какво се дължи движението на веригата при моторен трион, когато не се подава газ.
Дължи се предимно на високи обороти на празен ход (ако всичко друго е наред).
iivanov - майстор
Също така на отслабени пружини на съединителя , както и на натрупана мръсотия по камбаната .
пишман_майстор - майстор
Също и при износване на игл.лагер/леглото на камбаната ( застава на една страна и почва леко да подпира в съединителя ) , както и при задръстен с мръсотия лагер. Другите причини са посочени в предните постове.
nautilus33 - майстор
Благодаря. Лесни ли са за отрастраняване или трябва да се направи в специализиран сервиз? За настройката на оборотите прочетх как се прави. Интересуват ме другите две причини

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: