Ел. инструментите. Консумативи.
Viali70 - напреднал
Фитилчо написа:
Ms440 е емблематичен звяр. Много добра машина (ми изглежда, не съм бачкал с такава)

Като цяло, не може значи да се обобщи според последната цифра. Аз лично ако ще копувам нещо (в средният клас) бих се насочи, към машини правени и проектирани между 2003-2011 година някъде. Тези новите не зная защо, ама някак не ми вдъхват доверие.
Най ми допада Ms260 (с новите тапи и филтър) и Ms 341 . 341 е малко тежка обаче ,тя си е прекалено мощна машина (за моето ползване)

Тези , с черните дръжки отзад не искам да ги коментирам. Но както и ДКалоян каза, пред нисък клас машини, винаги бих предпочел Щил.
А за ms460 какво мислиш? Мисля да търся втора употреба. Бях се зарекъл да не взимам втора ръка но неми се дават толко много пари за нова.
koveslav - майстор
Viali70 написа:
След година две ще мога да си извадя някакво мнение за ms251. За ms231 мога да кажа че не могат да остискат на напъна за не много дълго време хвърли лагери те на куленовия вал и семерингите.. Но за това може вината да е донякъде моя.. Защото тогава свалях до край изхвъргачите на веригата.. За ms181 мисля че е по издържлива от всички от ниския клас с изключение на.. ms251.. Не съм работил достатъчно с 251 за да имам някаква представа за нея..
Всички тези машини,които споменаваш са от най-ниския клас,препоръчителни само за хоби и бита.Истина е обаче,че много хора си вадят хляба с тях.Но не е правилно да сравняваш най-малките от този клас с най-големите-например 181 с 251....
Някой по-нагоре се чудеше за моделите- моделите завършващи на 0 са старите модели със стандартгни двигатели и карбуратори,а тези завършващи с 1 са новите двигатели с "многоканална технология"....
Viali70 - напреднал
koveslav написа:
Viali70 написа:
След година две ще мога да си извадя някакво мнение за ms251. За ms231 мога да кажа че не могат да остискат на напъна за не много дълго време хвърли лагери те на куленовия вал и семерингите.. Но за това може вината да е донякъде моя.. Защото тогава свалях до край изхвъргачите на веригата.. За ms181 мисля че е по издържлива от всички от ниския клас с изключение на.. ms251.. Не съм работил достатъчно с 251 за да имам някаква представа за нея..
Всички тези машини,които споменаваш са от най-ниския клас,препоръчителни само за хоби и бита.Истина е обаче,че много хора си вадят хляба с тях.Но не е правилно да сравняваш най-малките от този клас с най-големите-например 181 с 251....
Някой по-нагоре се чудеше за моделите- моделите завършващи на 0 са старите модели със стандартгни двигатели и карбуратори,а тези завършващи с 1 са новите двигатели с "многоканална технология"....
Това значи ,че новата технология трябва да е по качествена.. Ако си наясно с новите двигатели моля разясни.. Ще е полезно за тези които твърдът,че завършващите на 0 са по добри..
koveslav - майстор
Viali70 написа:
Това значи ,че новата технология трябва да е по качествена.. Ако си наясно с новите двигатели моля разясни..
Не съм твърдял нито че са по-здрави,нито обратното.Имам стаж със старите,върху новите нямам наблюдения.Но назад по темата тези неща ги обсъждахме надълго и нашироко.Накратко- опитват да премахнат недостатъците на двутактовия двигател или по-точно да се справят с непълното продухване на цилиндъра след работния такт.При обикновените двут. мотори буталото като слиза надолу избутва през преливниците новопостъпилата в картера прясна смес.Въпросната смес навлиза в цилиндъра и доизбутва останалите изгорели газове от предишния работен такт,но заедно с тях и част от тази прясна смес излиза в аспуха.В новите мотори веднага след работния такт вкарват порция(да я наречем струя) чист въздух за продухване и чак след това се отварят преливниците за сместта от картера.В рекламите производителите твърдят,че това водело до големи икономии на гориво и до сериозно повишаване на екологичноста.От там нататък сухия въздух как и дали влияе на ресурса на така и така капризния откъм мазане двутактов мотор нямам никаква идея.Знам,че за новите мотори се препоръчват и изискват и по-специални масла.Работещите с новите машини да споделят какви са им впечатленията.
Иначе както е най-често е и при автомобилите,така и тук технологийте на практика са едни и същи при всички производители ,само наименованията са различни-цилиндрите вече имат освен двата преливника за основната смес и още два за продухването с въздух и затова се води четириканална,two-mix и т.н. бла,бла...Резултата е усложнена двутактова пампаретка,която само времето и реалната работа могат да докажат или отрекат.Но така или иначе екологичните норми са наложили тази идея,така че това е бъдещето и каквито и да са реалните резултати от тези новости връщане назад няма да има.
iivanov - майстор
Преди години олео мак пуснаха един малък модел с четириканалната технология , но се отказаха от развитието на тази технология .
Май въртящият момент при тази технология е по-малък . :?
Бачо Кольо - напреднал
В един от сайтовете за техника са пуснали някаква промоция на хускварна 440II за 630 лв. Смятате ли, че си струва да се купи или е някаква вързанка?
Бачо Кольо - напреднал
Бачо Кольо написа:
В един от сайтовете за техника са пуснали някаква промоция на хускварна 440II за 630 лв. Смятате ли, че си струва да се купи или е някаква вързанка?
ПОПРАВЯМ СЕ МОДЕЛА Е 445II
Viali70 - напреднал
Бачо Кольо написа:
Бачо Кольо написа:
В един от сайтовете за техника са пуснали някаква промоция на хускварна 440II за 630 лв. Смятате ли, че си струва да се купи или е някаква вързанка?
ПОПРАВЯМ СЕ МОДЕЛА Е 445II
https://www.onlinemashini.bg/motoren-tr ... min-/32410
Аз,съм пазарувал много пъти от тоя сайт.. Редовни са няма проблеми с тях.. А и резачката ми хареса на външен вид..
Бачо Кольо - напреднал
"Аз съм продал доста MS251 и никой не се е връщал за сервиз още. Машината не изглежда да е лоша, аз ако трябва да избирам между нея и Husqvarna 440/445 не съм сигурен, че ще избера вторите"
Точно това ваше мнение ме кара да се колебая, защото на тази цена мога да взема Щил MS251 за 648 лв.
Бачо Кольо - напреднал
ПОМАГАЙТЕ да пия вода от извора хускварна 445 II за 630 лв или Щил MS251 648 лв ?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: