Ел. инструментите. Консумативи.
1st0r1k - специалист
fore написа:
95 + 25 грама масло ако е Хуск е отличното съотношение. LS е ниско димно масло и не би следвало да опушва свещта.

98 не е добре за двутактова. 30 грама е много и води до димене. Свеща се гледа след като машината е рязала и е изстинала- трябва да е кафеникава.
А не е ли колкото повече,толкова повече. Примерно ако се слага по повече масло няма ли да се удължи живота на машината или са някакви митове?
fore - майстор
Бате ти майче си решил да чупиш машината.....

Ами тогава сложи 500 грама масло примерно и намери самолетен керосин и пробвай........ :prayer:


25 грама и 95 !!!!!!!!!! :!:

Другото е гавра. Омазани катализатори на ауспуха, димене, опушени свещи и бутала..........

98, 100 октана, това да не е 4 тактов турбо двигател ......... за какво ти е при 13 хиляди оборота още топлина и мощност ....
1st0r1k - специалист
fore написа:
Бате ти майче си решил да чупиш машината.....

Ами тогава сложи 500 грама масло примерно и намери самолетен керосин и пробвай........ :prayer:


25 грама и 95 !!!!!!!!!! :!:

Другото е гавра. Омазани катализатори на ауспуха, димене, опушени свещи и бутала..........

98, 100 октана, това да не е 4 тактов турбо двигател ......... за какво ти е при 13 хиляди оборота още топлина и мощност ....
Просто питах информативно. Нямам много познания с двигателите.
А проблем ли е,че понякога ползвам горивната смес (масло+бензин) на около две седмици?
Някъде четох,че бензина разграждал маслото като престои повече.Но колко точно може да стои не можах да разбера.
fore - майстор
До един месец можеш да го ползваш. После маслото превръща бензина в ацетон и разяжда всичко в машината.

Някои опресняват в тубата стара смес с ново масло. Аз лично ползвам само ново смесено гориво. Старото го ползвам за промивки.
1st0r1k - специалист
fore написа:
До един месец можеш да го ползваш. После маслото превръща бензина в ацетон и разяжда всичко в машината.

Някои опресняват в тубата стара смес с ново масло. Аз лично ползвам само ново смесено гориво. Старото го ползвам за промивки.
Значи да не се лъжа по цвета,че стои непроменен?
fore - майстор
Цвета е просто индикатор че горивото вече е смесено. Въпроса е химическите промени които настъпват с течение на времето в смесеното гориво.
Започва да мирише на нещо като ацетон и оставено в резервоара прави големи поразии.
1st0r1k - специалист
fore написа:
Цвета е просто индикатор че горивото вече е смесено. Въпроса е химическите промени които настъпват с течение на времето в смесеното гориво.
Започва да мирише на нещо като ацетон и оставено в резервоара прави големи поразии.
По принцип ако няма да режа в близките 2-3 дни,горивото го махам от резервоара и после я паля да за да изгори и това,което е останало вътре в системата. Четох,че така било най-добре за да не се разяждат маркучите вътре.
iivanov - майстор
Бензинът по принцип има 60 дни годност след производството . Маслото не го разгражда , а самият той изветрява . Остават тежките фракции и мирише на керосин , а не на ацетон . Има присадки , които го стабилизират за по-дълъг период , но лично аз не съм ползвал . Има и стабилизиран бензин за дву и четиритактови пърпоретки , но май не и в Бг . По мириса може да се ориентираш , дали горивото става .
Djack - специалист
Не подценявайте толкова бензина! В България и цял свят има доста резервоари под формата на държавен резерв, които отлежават доста повече от 60 дни! Това отлежаване е дори част от изискванията към суровия бензин и крайния продукт! Едва ли си държите резачките на слънце и без капачка на резервоара! Проблема е в некачествените гумени уплътнения и платна, не в бензина!
koveslav - майстор
Djack написа:
Не подценявайте толкова бензина! В България и цял свят има доста резервоари под формата на държавен резерв, които отлежават доста повече от 60 дни! Това отлежаване е дори част от изискванията към суровия бензин и крайния продукт! Едва ли си държите резачките на слънце и без капачка на резервоара! Проблема е в некачествените гумени уплътнения и платна, не в бензина!
+1! Няколко пъти давахме примери с някогашните ни двутактови моторетки и автомобили.Никога,ама никога есенно време като спирахме моторите с гориво в резервоара не сме го точили нито от резервоара нито от карба.Има едно НО-резервоарите и количествата в тях бяха големи,литри.В резачката има макс 500гр.,а ако не е пълен резервоара остатъка е 100-200-300гр.Като се поизпари малко от него през отдушниците,наистина в резервоара на резачката сравнително бързо остава гориво с голям процент тежки фракции.Те няма как да "разядат" каквото и да било,защото това са все вещества които са си били в горивото.Но пък тези остатъци запушват качествено миниатюрните горивопроводи,жигльори,игли и т.н.
В крайна сметка за съхранението е важно да няма обем в който останалото гориво да се изпари и остатъците от него да изсъхнат вътре в този обем-без значение дали това е карбуратор,горивопровод,рзервоар....Изсъхналите и спечени остатъци от изпареното гориво са тези,които правят белите.Ако двигателя е четиритактов белята от запушванията няма да е фатална,най-много да не работи добре,но на двутактовата моторетка мазането зависи изцяло то обогатяването и качеството на горивната смес и в резултат на подобни запушвания тя скоростно си мре......

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: