Ел. инструментите. Консумативи.
Viali70 - специалист
iivanov написа:
За Стига . Марка , която се внася от бившия вносител на хускварна . Интересни машини . Събирам информация все още .
Шиндайва също са интересни . Те нещо се обединиха с Ехо . Казват , че са машини за фенове .
Значи това е аналога на ms251
https://m.emag.bg/motoren-trion-stiga-s ... DGPYGNBBM/
Лошото е ,че нямаме никаква информация за тях. А за Шиндайвата се знае ,че са едни от най здравите резачки.. Ще потърся информация за Стига та.
iivanov - майстор
То точно аналог не е , защото имат различни конструкции . И от различна кубатура вадят различни киловати . Но пък истината е , когато вкараш шината в дървото . Там излиза реалната хала на резачката .
Сгреших - шиндайва също правят корпус картерите си от метал .
Viali70 - специалист
iivanov написа:
То точно аналог не е , защото имат различни конструкции . И от различна кубатура вадят различни киловати . Но пък истината е , когато вкараш шината в дървото . Там излиза реалната хала на резачката .
Сгреших - шиндайва също правят корпус картерите си от метал .
Стига имат ли по яки резачки от 52 сс?
iivanov - майстор
Не видях и в официалният им сайт . Иначе тукашният им вносител пълни този сегмент с резачки Соло . Имат също много приятни цени в сравнение с другите .
koveslav - майстор
iivanov написа:
То точно аналог не е , защото имат различни конструкции....
Аналозите са аналози по характеристики и параметри и ресурс.Еднаквостта на конструкцийте се нарича копиране.Така или иначе Щил и Хуск са първообразите на изцяло металните картери в които е и резервоара на маслото.
Най-евтините китайци 4500,5200 и т.н. още от самото си начало с изцяло алуминиеви картери,с регулируеми помпи,с камбана с ринг 0.325,конструкция с два отделни корпуса с антивибрационно окачване,Абсолютна профи конструкция за под 100лв.Но това не ги направи нито здрави машини,нито аналози на Хуск и Щил,нали? Не бързайте прекалено и със Стига-та.Не е ясно какво дърво ще се окаже.Е,да-все някой трябва да пробва,за да се разбере истината...
iivanov - майстор
Кове , тия от Стига казват , че вадят скорост от 23 м/с за рс 526 . Това си е много добро .Кога тия китайки изкарат такава скорост ... :?
ПП Доколкото знам тия 5200 и 4600 са копия на шиндайва или коматсу .
Viali70 - специалист
iivanov написа:
Кове , тия от Стига казват , че вадят скорост от 23 м/с за рс 526 . Това си е много добро .Кога тия китайки изкарат такава скорост ... :?
Свикнали сме на хуска и щила и едва ли скоро ще се насочим къ др. резачки.. Щом и към Шиндайвата имаме резерви и то най вече заради сервиза.. С другите марки може да са мн. добри но като няма информация.. А и с тия китайски боклуци които се заля пазара да нямаш доверие на никой.
iivanov - майстор
Да , лошото е , че българите сме пердета - като кажем марка и трябва да и робуваме до гроб . Е не съм такъв . Търся оптимума между качество и параметри , преценявам сервиза и така . На качествена машина до сервиз ще опреш доста след като си е избила цената .
Viali70 - специалист
Така е но имам 440 не мога да си спомня точно от колко години я имам можеби 10г.
И до сега само свещи ,филтри и рингове съм сменявал.. Само аз,съм работил с нея.
С една 170 -2 mix за 2 год...нарязах около 240-250 кубика дърва на трупчета само ,че с нея имах малко ядове с карбуратора един път се налага да нося резачката на сервиз да го чистят.. Там ми казаха ,че те си боледуват от тая болест.. За 170 става на въпрос.. Имам и 181 и 231 още бачкат не са ми правили ядове карбораторите.. На 231 смених лаерите на куленовия вал и семерините.. Преди две седмици купих и 251 но за нея още е рано да пиша.. Мога да пиша само че се работи много леко с нея.. Сложих и водещо колело с ринг и смених дъската с 30 см..
koveslav - майстор
iivanov написа:
Кове , тия от Стига казват , че вадят скорост от 23 м/с за рс 526 . Това си е много добро .Кога тия китайки изкарат такава скорост ... :?
ПП Доколкото знам тия 5200 и 4600 са копия на шиндайва или коматсу .
Не оспорвам параметрите,а израза ти.Скорост-ок! На колко оборота-13000.Нищо ново под слънцето.Не се подвеждайте сляпо по това,че еди коя си машина е с еди каква си конструкция-това всъщност означава примера ми в предния пост. Моя Партнер и е тормозен и е нарязал много повече от което и да е китайче от моите примери и си е още в кондиция,въпреки съвсем крехката си и възможно най-евтината на пазара конструкция(наистина не съществува по-евтина).Но марковия производител си е марков.
Бих се загледал кой е производителя на карбуратора на Стига-та,къде и от кого е произведена машината(ако въобще е възможно),с какви шина и верига се доставя и т.н.Ниската цена на една по-сложна за производство конструкция винаги означава нещо,което най-често не е добро за потребителя.А аргумента,че сега стъпват на пазара и затова по-добра цена...никой не работи на загуба и дори и големите имена в даден бранш не могат да си позволят неограничени надценки.
Моторния трион всъщност е единствения напълно ръчен инструмент с ДВГ,без самари,презрамки и т.н. облекчаващи труда средства.Работи се само с ръце.Т.е. освен да работи безпроблемно като двигател има още ред изисквания които трябва да покрие,за да се каже че тази машина е ОК.И това няма как да се разбере,преди хванете тази машина в ръце и да поработите сериозно с нея,така да се каже преди да разберете кога и след колко кубика ще ви умори.От много от "подробностите" при работа с такава машина зависи и здравето ни.
Ако работя този занаят,не бих рискувал с трета марка...

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: