Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
Зависи какво е изпълнението на съединителя ти . Ако ринга/рима е отвън , сваля зегерката и шайбата , и се вади камбаната . Ако ринга/рима е отвътре , сваля се съединителя , за да имаш достъп до камбаната . Под нея е въпросния лагер . При втория вариант може да имаш затруднения . Резбата е обратна . По принцип си иска специален инструмент , но някой развъртат с почукване .
ben84 - специалист
ср ное 21, 2018 4:11 pmiivanov написа:
По принцип си иска специален инструмент , но някой развъртат с почукване .
Скоро развивах един заради маслена помпа.
Въже през свещта, да блокира буталото и с това https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1 ... 1%8E%D1%87
откъм съединителя.
Не смях да чукам. Просто се подпрях на него. Развива се по посока на въртенето на КВ.
nautilus33 - майстор
И още нещо- понеже досега не съм работил с моторен трион(по-скоро не съм сипвал гориво), та. Купих моторно масло 100мл за двутактов двигател 2Т микс на фирма Никойл(или нещо подобно). Продавачът каза, че е за 5 литра. Т.е. съотношението трябва да е 50:1. На резервоара на резачката обаче е показана колконка за бензин и 40:1, което предполагам е съотношението. Та, има ли значение как ще го разредя. 20мл на литър, или 25мл на литър? Цялото на веднъж ми е много да го разредя, тъй като не знам кога ще го изхарча.
ben84 - специалист
пет ное 23, 2018 3:07 pmnautilus33 написа:
И още нещо- понеже досега не съм работил с моторен трион(по-скоро не съм сипвал гориво), та. Купих моторно масло 100мл за двутактов двигател 2Т микс на фирма Никойл(или нещо подобно). Продавачът каза, че е за 5 литра. Т.е. съотношението трябва да е 50:1. На резервоара на резачката обаче е показана колконка за бензин и 40:1, което предполагам е съотношението. Та, има ли значение как ще го разредя. 20мл на литър, или 25мл на литър? Цялото на веднъж ми е много да го разредя, тъй като не знам кога ще го изхарча.
Oпитай с 40:1. Работи ли нормално си го карай така.
Ако се дави, намали съотношението на 50:1
За вело двигателчето ми предписват 25:1 и прекъсва, но явно производителя си знае що за материали е вложил. Та не смея да си правя експерименти с по-малко масло.
Според мен с приоритет е мнението на производителя на техниката пред това на този произвел маслото. :partyman:
nautilus33 - майстор
Благодаря. И още нещо- има гумена диафрагма, или както там се нарича това копче, отстрани. Но като го настискам балончето не се пълни с бензин, но се пълни когато двигателя заработи. И освен че се пълни тогава, горивото изтича от него. Не от самата гума, а от пространството между корпуса и пластмасовия пръстен на гумата. Дали е откачен маркуч? Трябва да го разглобя, но няма да е скоро, защото нямам време в момента.
iivanov - майстор
Цицката е заминала . Струва 2-3 лв . Относно маслата , при инструкцията на новата ми придобивка е записано , че с минерално масло сместа трябва да е 1:25 , а със синтетика 1:50 . Двигателят е доста стар , като модел , така че мисля , че пропорцията не е толкова до двигателя , колкото до използваните масла . Ти си прави 1:40 , но гледай да слагаш полу или синтетика .
nautilus33 - майстор
Ами на това, което взех не пише нищо. Даже и пропорция на смесване няма. Иначе диафрагмата/цицката ще я сменя при първа възможност. А някакво масло за веригата да препоръчате- гледам, че има всякакви и в нета предложенията са доста различни.
vlax - майстор
пет ное 23, 2018 6:17 pmnautilus33 написа:
Ами на това, което взех не пише нищо. Даже и пропорция на смесване няма. Иначе диафрагмата/цицката ще я сменя при първа възможност. А някакво масло за веригата да препоръчате- гледам, че има всякакви и в нета предложенията са доста различни.
Да кажа как го правя,пък дали съм прав .....до сега нямам проблеми вече 5 г.
Когато купувах Хускварната 236 от оторизиран магазин и сервиз ми писаха в книжката 1л бензин А 95 масло 30 мл.Аз слагам 40 мл масло наливно от тяхния магзин,какво е @ба ли го не съм го гледал,от него слагам и на моторната пръскачка - китайче на което в книжката пише 40 мл и нямям проблем.Да знаеш и многото масло е проблем за двигателя,не трябва да се прекалява.За веригата ЕР 90 защото не режа много през годината.Скъпо е но пази шина и верига.Масово дървосекачите ползват М 10 Д защото е по евтино,но ти си преценяваш.
С здраве да я ползваш. :partyman:
nautilus33 - майстор
Благодаря. Ще видя дали ще испея да го намеря по магазините тук, и каква му е цената в сравнение с М10Д. И аз за него четох, че много хора го ползват. Иначе самата резачка ми харесва как реже и работи, само трябва да оправя обороти на празен ход, че върти веигата и без да подавам газ и да сменя тази диафрагма. Предполагам от нея пали малко трудно, но и аз трябва да свикна да дърпам кордата по-рязко. Просто досега не съм работил с такава машина.

Оборотите при работещ двигател се настройват, нали? И H или L да отвивам, за да отстраня проблема.
Последна промяна от nautilus33 на пет ное 23, 2018 8:10 pm, променено общо 1 път.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: