Ел. инструментите. Консумативи.
пишман_майстор - майстор
Може ли модела на хускварната? За да се насоча към по-точна диагноза.
От обясненията на първи прочит , за да гасне машинката под товар, е проблем с карба ( платна, мръсотия и т.н. ) Може да е втърден яко горивопровод и да стои в някаква посока и да се затруднява засмукването на гориво, може да е пречупен, много са причините, вкл. проблем с компресия, проблем с подкартерното налягане, проблем с импулса ( вакуума на платното ) и т.н.
Индианец - специалист
353 е модела.
Седяла е близо 3 или 4 години без бензин.
пишман_майстор - майстор
Лошо, всичко е станало на гьон кораво. Трябва карба да се разглоби, промие, продуха и нови платна. Трябва се види как е и горивопровода ( и филтърчето ) в резервоарчето . Ако няма изгнили семеринги на вала , има шанс да се оправи.
Индианец - специалист
нед юли 05, 2020 9:04 pmпишман_майстор написа:
Лошо, всичко е станало на гьон кораво. Трябва карба да се разглоби, промие, продуха и нови платна. Трябва се види как е и горивопровода ( и филтърчето ) в резервоарчето . Ако няма изгнили семеринги на вала , има шанс да се оправи.
Благодаря много за поясненията!
Днес я огледахме с тате-ще се вземат нови мембрани нататък.
Нали си имам Дружба засега.
Здравейте,

Търся си резачка за поддържане на двор и тук таме рязане на дърва 5-10 кубика годишно.Колебая се между
Олео Мак модел GS 370-https://niksi.eu/khobi/17-motoren-trion-gs-370.html- 441.00 лв
и Хускварна модел 135 марк II-https://niksi.eu/khobi/1101-husqvarna-135.html-474.00 лв.
Смятам да я взема на изплащане,така че разликата в парите е пренебрежима.
Клоня към Хускварната,защото имем моторна коса 143R II,която е тормозена много,но там двигателя беше Кавасаки,а за триона не съм сигурен какъв е мотора.
Кой от двата модела е по-надежден?
Индианец - специалист
Здрасти, да попитам:
Мога ли с резачката да нарежа голямо количество старо ПДЧ или ще скапя веригата?
vectra72 - специалист
Здравейте!Имам един може би малко тъп въпрос но щ ппитам.Може ли да се налее бензин или нафта в картера на моторна резачка зада се проверят семерингите дали пускат?
koveslav - майстор
нед юли 19, 2020 7:48 pmvectra72 написа:
Здравейте!Имам един може би малко тъп въпрос но щ ппитам.Може ли да се налее бензин или нафта в картера на моторна резачка зада се проверят семерингите дали пускат?
Пропуск на семеринг на колянов вал моментално започва да влияе на работата на свободен ход(ниски обороти) на двутактова машина.Ако машината ти няма признаци като лоша работа на свободен ход,повишаване на оборотите на свободен ход след като загрее,или не гасне след малко по-продължителна работа на свободен ход,по-добре не я пипай.Освен това,причината за подобни признаци се търсят първо в карбуратора и неговите уплътнения към цилиндъра и ако там всичко е ок,чак тогава се преглеждат и семерингите.При нужда може да се направи "външна" проба на семерингите,като за целта трябва да се свалят съеднителя и маслената помпа за едната страна и съответно маховика за другата страна на двигателя.Капваш няколко капки от споменатите от теб течности в зоната на контакт на семеринга с вала и веднага превърташ уверено двигателя-ако има пропуск на тествания семеринг,ще започат да се виждат пръскания и пулсации на течност и въздух(в резултат от последователните налягане и вакуум в картера на всеки един оборот на двигателя).
Оригиналните приспособления за тези проби са комплект капачки за ауспуховия и всмукателния отвор,които се монтират с гарнитури и с болтове върху отворите на цилиндъра.След това през щуцер завит в отвора на свеща се подава налягане и вакуум в двигателя и се следи за колко време стойностите им падат-тук-там за някои двигатели се споменават и нормалните времена за поддържане на тези стойности.С този метод се тества най-точно,защото с него се вижда цялостната херметичност на двигателя,т.е. освен семерингите се вижда и уплътнеността на гарнитурата между цилиндъра и картера...
vectra72 - специалист
чет юли 23, 2020 1:06 amkoveslav написа:
нед юли 19, 2020 7:48 pmvectra72 написа:
Здравейте!Имам един може би малко тъп въпрос но щ ппитам.Може ли да се налее бензин или нафта в картера на моторна резачка зада се проверят семерингите дали пускат?
Пропуск на семеринг на колянов вал моментално започва да влияе на работата на свободен ход(ниски обороти) на двутактова машина.Ако машината ти няма признаци като лоша работа на свободен ход,повишаване на оборотите на свободен ход след като загрее,или не гасне след малко по-продължителна работа на свободен ход,по-добре не я пипай.Освен това,причината за подобни признаци се търсят първо в карбуратора и неговите уплътнения към цилиндъра и ако там всичко е ок,чак тогава се преглеждат и семерингите.При нужда може да се направи "външна" проба на семерингите,като за целта трябва да се свалят съеднителя и маслената помпа за едната страна и съответно маховика за другата страна на двигателя.Капваш няколко капки от споменатите от теб течности в зоната на контакт на семеринга с вала и веднага превърташ уверено двигателя-ако има пропуск на тествания семеринг,ще започат да се виждат пръскания и пулсации на течност и въздух(в резултат от последователните налягане и вакуум в картера на всеки един оборот на двигателя).
Оригиналните приспособления за тези проби са комплект капачки за ауспуховия и всмукателния отвор,които се монтират с гарнитури и с болтове върху отворите на цилиндъра.След това през щуцер завит в отвора на свеща се подава налягане и вакуум в двигателя и се следи за колко време стойностите им падат-тук-там за някои двигатели се споменават и нормалните времена за поддържане на тези стойности.С този метод се тества най-точно,защото с него се вижда цялостната херметичност на двигателя,т.е. освен семерингите се вижда и уплътнеността на гарнитурата между цилиндъра и картера...
Благодаря за изчерпателния отговор. Проблема се оказа в превъртял лагер в картера.
Soviet_Soldier - специалист
нед юли 19, 2020 12:22 pmИндианец написа:
Здрасти, да попитам:
Мога ли с резачката да нарежа голямо количество старо ПДЧ или ще скапя веригата?
Можете. Едва ли ще се скапе веригата, освен ако не ударите в някакви метални елементи, но въпреки това не е нещо фатално, хващате пилите и си заточвате без проблем. То като цяло и само дървен материал да режете, веригата рано или късно се затъпява и си трябва леко заточване от време на време. С тъпа верига не е хубаво да се мъчи резачката, едно че хабите гориво и време, друго че стърготините са фини, като брашно и се всмукват през филтъра в двигателя при бензиновите, което му съкращава живота.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: