Страница 217 от 353

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: чет окт 19, 2017 4:48 pm
от fore
Има си специални отверки за новите изгъзени реглжни винтове. Аз си ги купих от Магазина в Дружба на Орегон.

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: чет окт 19, 2017 6:34 pm
от 1st0r1k
fore написа:
Има си специални отверки за новите изгъзени реглжни винтове. Аз си ги купих от Магазина в Дружба на Орегон.
Като ида в магазина трябва да поискам отверка за реголаж така ли ?

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: чет окт 19, 2017 9:45 pm
от fore
Да бе. Има си и комплект за всички изгъзени винтчета- 4 вида мисля. Има и една само за Валброто- тип звездо-шлиц.....

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: пет окт 20, 2017 11:31 am
от keymaker
1st0r1k написа:
Наскоро забелязах,че на празен ход резачката гасне. Пробвах да вдигна малко ниските обороти,но с права и кръстата отвертка не става.Явно ще трябва друга. Моля за помощ. Машината е Husgvarna 445.
---------------------
Явно не си уцелил правилното болтче, то е така напрвено, че става и със звезда и с права отвертка. Със специалните отвертки може да си разбазикаш карбуратора, което може да се окаже фатално за двигателя. Тая работа не е като на Пена общата оная работа, ако не си наясно какво правиш и какво става, по добре дай 5-10лв. на някой да ти регулира машината.
С тия отвертки доста двигатели оправях, не че не ми се взимат пари, ама...

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: пет окт 20, 2017 1:55 pm
от fore
Аз точно не разбрах какво иска да регулира колегата. Ако става въпрос за реглажа на дроселната клапа, то действително там винта е за филипс или права отверка. Там беля не може да стане. Но ако искаш да регулираш жигльорите за ниските и високите- H и L, там ти трябват познания и повече търпение. Не може просто да се въртят пробно. Реглажа Н вдига високите обороти и ако обеднииш много сместа може да счупиш машината. Та трябва да се чете за тях.
Аз лично не бях правил подобен реглаж на двутактова, но след ревизиране на карба на една 36ца, естествено не държеше никакви ниски и не се форсираше. Та ми се наложи с четене и доста търпение да я докарам до отлична работа.

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: пет окт 20, 2017 6:48 pm
от dragozow
Не си ръчкайте по карбураторите, отидете в сервиз.

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: пет окт 20, 2017 7:25 pm
от fore
Ок
Аз от сервизи в момента съм през ден с градският ......

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: съб окт 21, 2017 5:32 am
от dragozow
Смени сервизите....или колата. Това и аз го играх с неграмотници, които искат да ти сменят всичко на принципа проба грешка.

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: съб окт 21, 2017 11:44 pm
от fore
Нещата са по сложни от колкото изглеждат, но едно е сигурно. Ако имах подемник в гаража нещата щяха да станат от втория път.

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: пет ное 17, 2017 10:18 am
от nikolson
Stihl MS 170 или Husqvarna 236-14’’ Разликата в цената е двайсетина лева, което е пренебрежимо. Кои са предимствата и недостатъците на всяка от машините. На книга са близки характеристиките, реално как е? Надеждност, ергономия, сервиз...такива неща.