Ел. инструментите. Консумативи.
dragozow - майстор
koveslav написа:
dragozow написа:
236 има 5 различни ревизии, последните са ок. Сменени са спусъка, един винт на спирачката, нещо по биелата два пъти, пак винтове по спирачката, горивен маркуч, тризъбеца и стартерната пружина. Ние също не я харесваме и предпочитаме да предлагаме 135.
Разгледайте и това мнение на колегата Драгозов,отпреди няколко месеца е.Тогава взимайте решение.Може би 236 не е най-удачния избор....
Към момента 236 е изчистена от детски болести и няма такива ядове. Те повечето модели са така, в момента това тече в серия 5 на Husqvarna.
fore - майстор
Бе тя от детските болести може и да е изчистена, но старческите и болести едва ли някой ще успее да оправи...... :wink:

Просто машината си е Китайски асматик носещ марката на Шведите, но роден за да бъде евтин и нищо повече.
ssiderov - специалист
Те повечето модели са така, в момента това тече в серия 5 на Husqvarna.[/quote]
По-точно кои модели от пета серия?Оправиха ли си Zama електрониката на карбуратора?Че нещо не ни се отразява добре смяната с нов за 160 лева.Не че не му изкарваме парите,ама много боледува тоя карб. #-o Долу горе колко време минава след пускането на модел или първи фейслифт,докато се докара машината да бачка нормално?Имам в предвид например 365 X-Torq не създава проблеми ако я караш с хубаво масло и не пилиш повече чистачите.
dragozow - майстор
Непрекъснато има проблеми и решения, по сервизните бюлетини се вижда кое кога е сменено, някои неща по повече от един път. Карбуратора още си струва малко под 160 лв, но това е за машини, които струват 1000+ лв. Имаме дистрибуторска комуникация, някои са имали проблеми с нови машини, други не. При нас не е имало проблем с 5-та серия, но не сме и продали много, наблягаме на 346/365/372/390. Има хубави модели и такива, които са пълнеж.
ssiderov - специалист
Да прав сте!Основно си остава най-надежна за България 3-та серия с класическия карбуратор дето всеки обича да пипа!Пета серия според мен е все още екзотика за нас.Хората вярват повече на простичката техника.
razli4en73 - специалист
За много години.Да попитам за съвет,тази резачкаhttp://www.praktiker.bg/bg/Petrol-chain-saws/М ... 6/p/488461 като модел добра ли е и за тези пари какво ви е мнението.
dragozow - майстор
Става, но частите са скъпи, отгоре на всичко ги няма. Стартерния капак струва 80 лв с доставка месец. Не става от друга машина, нови модели са. От мен за 322 лв с отстъпката ще вземеш Husqvarna 236, за нея има всичко и ако ти потрябва част има при всеки дистрибутор.
fore - майстор
razli4en73 написа:
За много години.Да попитам за съвет,тази резачка http://www.praktiker.bg/bg/Petrol-chain ... 6/p/488461 като модел добра ли е и за тези пари какво ви е мнението.

Мене ако питаш Маклуча е много по добър от тази 236-тица с претенции за Шведка. То майче всяка фирмена машина е по добра от 236тицата. Тя се конкурира с Китайските имитации само. Маклуч по принцип дава повече на по ниска цена като дъщерна фирма на Хускварна. И обикновено ползва по стари модели на Шведската марка които вече са се доказали.
Капака на всяка машина не е евтин. Но едва ли ще го сменяш някога. Аз на моята 36ца не съм го сменял изобщо. При нея примерно е проблем лоста за лентовата спирачка на верижният капак. Пука се понеже и самата спирачка е доста твърда при разблокиране. Понеже е стар модел го няма като резервна част. Но аз го усилих с ламарина и телбод.

Така че този довод че на Маклуча капака бил скъп не го разбирам. То на 236тицата частите понеже са без пари........ :wink: А е калпава..........
iivanov - майстор
Ма що се буташ , кадето хабер си нямаш ? Или просто трябва да дадеш някакво мнение да си контра . Драгозов каза , че няма налични части , а не че са скъпи . То , по принцип малките машинки не са особено рентабилни за ремонт , де .

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: