Страница 220 от 353

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: вт яну 09, 2018 3:57 pm
от fore
Адвокате, адвокате.........добре че си ти че иначе Драгозов е жив зян......

Ти си нашият Хаберлия тук за това пък !!!

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: вт яну 09, 2018 8:46 pm
от razli4en73
Гледам в Бриколаж са пуснали PARTNER 340S за 209лв.Лошо мнение за тази машинка не прочетох и доста клипове има и все го хвалят.

Re: Отново за резачките и моторните триони

Публикувано: ср яну 10, 2018 8:08 am
от iivanov
Към доста малки машини се насочваш , ама ти си си знаеш . Не бюджетът трябва да е решаващ , а поставените цели .

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: пет яну 12, 2018 6:32 am
от dragozow
На 236 детските болести са изчистени преди поне 2 години. Поне 236 продаваме доста и имам наблюдения от гаранционните ремонти специално на Husqvarna. Новите модели на McCulloch са всъщност чисто нови и няма нищо за тях, проверявал съм за доста неща. Това, че няма да смениш стартер или спирачка...аз не бих се зарекъл.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: пет яну 12, 2018 12:19 pm
от fore
И така да е вземам Маклуча ако трябва да избирам. 236-тицата .......... :prayer: Така го усещам. :wink:

Стартери или спирачка се сменят често на китайците, на Маклуч едва ли. А ако на него се налага, то на 236 как ще е.

Отделно се сменя само въжето на стартера. Ако млатиш машината в земята и на профи серията на Хуска ще се наложи замяна на кожусите.
Части за оригиналните машини има само да искаш. Ако нещо няма се поръчва.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: пет яну 12, 2018 11:51 pm
от razli4en73
а бе от това което прочетох,чух и най важното ,видях в един сервиз се отказах от тия MCCULLOCH,PARTNER и евтини Хускварни.лагер на кул.вал,с някаква гума ,която се разлага след време ,разбива всичко и отиваш на ремонти от стотин лева,отделно скъпите им части .аз по принцип нямам нито градини ,нито се топля на твърдо гориво,но в работилницата си само такова лайно нямам та реших да го има ,ей тъй.та или щил,или най скъпия модел на райдер ако е само да го има ,като в моя случай.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: съб яну 13, 2018 1:20 am
от KingLin
Пожалете ме да не чета цялата тема! 236 на Хускварна или MS 170 на Щил за дворна непретенциозна работа да избера? Първата работа дето ще трябва да свърши е да ми помогне да си почистя парцела преди геолозите, а после само рязане на греди и много малко дърва за огрев ежегодно.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: съб яну 13, 2018 5:38 am
от gnt69
KingLin написа:
Пожалете ме да не чета цялата тема! 236 на Хускварна или MS 170 на Щил за дворна непретенциозна работа да избера? Първата работа дето ще трябва да свърши е да ми помогне да си почистя парцела преди геолозите, а после само рязане на греди и много малко дърва за огрев ежегодно.
Хускварна разбира се. Колегата Драгозов ги дава на добра цена. Аз ползвам такава от 5-6 години и съм доволен. :partyman:

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: съб яну 13, 2018 10:22 am
от iivanov
razli4en73 написа:
а бе от това което прочетох,чух и най важното ,видях в един сервиз се отказах от тия MCCULLOCH,PARTNER и евтини Хускварни.лагер на кул.вал,с някаква гума ,която се разлага след време ,разбива всичко и отиваш на ремонти от стотин лева,отделно скъпите им части .аз по принцип нямам нито градини ,нито се топля на твърдо гориво,но в работилницата си само такова лайно нямам та реших да го има ,ей тъй.та или щил,или най скъпия модел на райдер ако е само да го има ,като в моя случай.
Горе долу това имах в предвид , като казах да си определиш целите . На всички бензинови машини им се одървя семеринга и искат разкостване , така че и щил не ти е вариант . Огледай се за електрическите .
Кралю , отиди при Панко , горе на обръщача на автобус 13 . Дистрибутор е на хускварна и олео мак , но в сервиза му , ако влезеш , ще видиш и щилове . Човека им знае и зъбките на тия пърпоретки , и ще те насочи правилно .

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: съб яну 13, 2018 11:28 am
от fore
а бе от това което прочетох,чух и най важното ,видях в един сервиз се отказах от тия MCCULLOCH,PARTNER и евтини Хускварни.лагер на кул.вал,с някаква гума ,която се разлага след време ,разбива всичко и отиваш на ремонти от стотин лева,отделно скъпите им части .аз по принцип нямам нито градини ,нито се топля на твърдо гориво,но в работилницата си само такова лайно нямам та реших да го има ,ей тъй.та или щил,или най скъпия модел на райдер ако е само да го има ,като в моя случай.
Райдър...... :prayer: :? "българската марка" :lol: най скъпият ?

razli4en73 като старата ми 36 тица няма да намериш. Хем да е за любителски цели и едновременно с това да е мощна и здрава. Всички нови малки маркови машини са направени така с ПВЦ картери и лагер/семеринги. А и бутало/цилиндъра им не е легиран. Но и цената им е доста по ниска.
Райдъра .......виж тук със сигурност ще сменяш и капаци и кожуси и стартери.

Явно ти трябва да си купиш профи машина от хиляда лева и да я сложих в гаража на стената.