Страница 245 от 350

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: чет сеп 20, 2018 5:49 am
от dragozow
ср сеп 19, 2018 3:05 pmViali70 написа:
ср сеп 19, 2018 2:25 pmbs44 написа:
Здравейте,
От една година имам моторен трион Mcculloch CS 42S. Ползвал съм го 15-20 пъти, но не за нарязване на кубици дърва, а за санитарни цели в градината. Напоследък почна да пали трудно и тъй като е в гаранция от Практикер го дадох за ремонт. След 3 седмици получих SMS, че гаранцията ми е отказана, поради неправилна експлоатация - нямало никакво масло в горивото. Карал съм 14 г. Вартбург и знам какво е двутактов двигател и че не трябва да се пропуска маслото в горивото. Винаги съм слагал предписаното количество масло, че и малко отгоре и съм ползвал масла за двигател и верига, закупени от същия магазин. Казаха ми, че е задрало буталото.
Въпросът ми е може ли това да се случи при правилна експлоатация, а понеже смятам, че нямам шанс да се преборя със сервиза бихте ли ме ориентирали горе-долу колко би струвал ремонта и по-важното - ако знаете читав сервиз за тази машинка в Бургас.

Благодаря предварително!

Радев, Бургас
Най добре купи една щилка.MS 181 няма смисъл да правиж строшената. Взимаш щил и забравяш за сервизите.
Викаш тя може и без масло.

Бутало к-т с код 530071883 струва 64,50 лв, цилиндъра е с код 530071884 и струва 92,22 лв. Нова машина с отстъпка е 315 лв, нормалната цена е 350 лв.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: чет сеп 20, 2018 8:59 am
от iivanov
чет сеп 20, 2018 5:49 amdragozow написа:


Бутало к-т с код 530071883 струва 64,50 лв, цилиндъра е с код 530071884 и струва 92,22 лв. Нова машина с отстъпка е 315 лв, нормалната цена е 350 лв.
Ако даде и за майсторлък , цената на ремонта надвишава 50 % от цената на нова машина . А това прави ремонта безсмислен . Да не споменавам , че според мен проблемът е започнал от карба , който вероятно е вкарвал обеднена смес .

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: чет сеп 20, 2018 11:16 am
от kr1100
ср сеп 19, 2018 2:25 pmbs44 написа:
От една година имам моторен трион Mcculloch CS 42S. Винаги съм слагал предписаното количество масло, че и малко отгоре и съм ползвал масла за двигател и верига, закупени от същия магазин.
Не знам какво масло си слагал в бензина. В близкия до мен м-н на хускварна ми предложиха наливно масло . Категорично им отказах и си поръчах Divinol 2T FF на добра цена.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: чет сеп 20, 2018 11:30 am
от dragozow
Повечето дистрибутори на Husqvarna и Stihl наливат от варели, излиза по-евтино. Ние не се занимаваме от десетина години с разливането на масла в бутилки. По магазините с наливно има и бутилирано.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: пет сеп 28, 2018 12:26 pm
от 1st0r1k
вт сеп 11, 2018 3:33 pmdragozow написа:
нед сеп 09, 2018 6:17 pm1st0r1k написа:
нед сеп 09, 2018 4:53 pmdragozow написа:
Сложи 15 инча от същата стъпка с която е сега и ще усетиш как имаш друга машина. Оригинални шина и верига ще ти струват около 80 лв, Орегон около 55 лв, разни други... за колкото намериш.
Би ли ме насочил към модел и марка и каква е разликата между орегонска и хусгварна шина?
Ако питаш коя комбинация е по-качествена, Husqvarna. Последните партиди Oregon шини ако са от китайския завод са трагедия, евтини са, но само толкова, имам доста цъфнали нови шини. Husqvarna от друга страна смениха шините заради разни проблеми последните години и сега са ок. X-Cut верига е 27 лв, шината е 51 лв.
Ще можеш ли да ми дадеш линк към качествена Husgvarna шина 15 или 16 инча,както и качествена верига за тази шина?

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: пет сеп 28, 2018 2:49 pm
от dragozow
Нямам шини и вериги на сайта, но може да купиш от повечето дистрибутори на Husqvarna.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: съб сеп 29, 2018 11:13 pm
от bs44
чет сеп 20, 2018 8:59 amiivanov написа:
чет сеп 20, 2018 5:49 amdragozow написа:


Бутало к-т с код 530071883 струва 64,50 лв, цилиндъра е с код 530071884 и струва 92,22 лв. Нова машина с отстъпка е 315 лв, нормалната цена е 350 лв.
Ако даде и за майсторлък , цената на ремонта надвишава 50 % от цената на нова машина . А това прави ремонта безсмислен . Да не споменавам , че според мен проблемът е започнал от карба , който вероятно е вкарвал обеднена смес .
Благодаря за информацията. Днес ходих пак в сервиза и занесох маслото, което ползвах, за да го видят. Купих го заедно с машината от Практикер по съвет на продавача. Цена около 14,00 лв., тъмно червено, полско производство, полусинтетика. Марката позабравих, а не ми се слиза в мазето да я видя. Та ми казаха, че буталото е задрало, понеже не съм ползвал масло на Хускварна. Все си мисля, че този тип машини са общо взето ширпотреба и не би трябвало това, че на маслото не пише Хускварна да я съсипе. Поискаха ми за ремонт около 120 лв., и като капак се държаха нагло и надменно. Купих я за 299 лв. и на практика е още нова. Сега се чудя, дали да не купя за парите за ремонт някоя китайка, току-виж издържала повече. Просто в този момент отделянето на нови 300-400 лв. за "маркова" резачка не ми е по силите. И пак да повторя: Знам какво е двутактов двигател и не съм пропускал да сложа в машинката ДВУТАКТОВА СМЕС с необходимото количество масло. Винаги след работа съм източвал останалото гориво и следващият път съм слагал НОВА смес.
Въпрос: Какво значи обеднена смес, бедна на масло или бедна на въздух? Ако е на масло не виждам как ще стане при положение, че е смесена предварително, ако е на въздух, как това прецаква машинката?

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: съб сеп 29, 2018 11:20 pm
от nikolson
Виж дали в гаранционните условия пише, че е задължителна употребата на определена марка масло. Поискай писмен отказ, с него в КЗП. Евентуално и "Активни потребители". Това е начинът. Хубав, лош, това е.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: съб сеп 29, 2018 11:43 pm
от bs44
съб сеп 29, 2018 11:20 pmnikolson написа:
Виж дали в гаранционните условия пише, че е задължителна употребата на определена марка масло. Поискай писмен отказ, с него в КЗП. Евентуално и "Активни потребители". Това е начинът. Хубав, лош, това е.
Имам протокол, в който обаче не пише, че конкретната причина е масло с друга марка (това ми ко казаха днес устно в сервиза), а че машината е работила БЕЗ МАСЛО в горивото. В този сервиз в Бургас, само разглобявали, снимали и изпращали в София, а там по снимките решавали за гаранцията.
В ръководството за експлоатация за маслото пише: "Преди работа бензинът трябва да се смеси с висококачествено синтетично въздушно охладено масло за двутактови двигатели, предназначено за смесване в съотношение 50:1". На бутилката с маслото, която имам пише "полусинтетично", така че май нямам шанс.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: нед сеп 30, 2018 6:40 am
от dragozow
Полското масло е Orlen и по-скоро станалото е станало от неправилна пропорция, липса на масло, стара смес(малко вероятно) и т.н.
Изображение
Причината за да се стигне до тук не е заради синтетичното масло, 99,99% от купувачите на тези машини си купуват минерално или полусинтетично за под 20 лв за литър в зависимост от марката.