Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
И аз мисля , че под 200 няма да е ремонта . Колкото до " оригиналните масла " - :finga: излишни пари нямам . А не е , като да не горя едни 5 литра масло на сезон
kuger - майстор
Много ми е интересно, как в "гаранционния" сервиз са решили, че машината е работила без масло в горивото.
Сигурно са лизали резервоара :? :shock:
По-скоро дадените им инструкции са да омаловажават гаранцията. Клиента да го духа!
fore - майстор
Ами ако цилиндъра и буталото са надрани, логиката казва че са работили без масло. Би следвало това да са видели.
kuger - майстор
Е, айде сега, начини за надиране на бутало и цилиндър много. Що пък да не е дефект в самата машина?
dragozow - майстор
Е, никой не пречи да сезира КЗП, но надран цилиндър гаранционно за толкова години съм виждал два пъти и обикновено е на първото рязане. Husqvarna и Stihl няма да го уважат, но не пречи да пробва, има право.
kuger - майстор
вт окт 02, 2018 9:47 pmdragozow написа:
Е, никой не пречи да сезира КЗП, но надран цилиндър гаранционно за толкова години съм виждал два пъти и обикновено е на първото рязане. Husqvarna и Stihl няма да го уважат, но не пречи да пробва, има право.
Нормално, как ще си признаят, че и при тях има калпави партиди!
iivanov - майстор
Все си мисля , че при работа без масло ще има поражения и по коляновия вал. :?
пишман_майстор - специалист
Маслото за бензина май най-добре да се слага качествена синтетика за двутактов мотоциклет с въздушно охлаждане. Тия масла спец за градинска техника имат един недостатък ( дори и повече от един , ма... ) . Преди време когато нямаше такова "специално" за резачки, съм слагал предвидено за двут.мотоциклети. И бензина ( сместа) траеше безпроблемно. Нито са ми загрявали/пвреждали резачки, нито нищо. А сега с тия специалните за гр.техника , треперя да не оставя резачката/храстореза със стара смес. Ако престои повече от две-три седмици и източвам. Преди този проблем го нямах. Стоеше с месеци бензина с маслото и никакъв дерт! И мотоциклети двутактови съм карал ( MZ, талянски мотори/скутери и др. ) много години. Имал съм случаи бензин в туба с масло , на над половин (и повече) година. Ми нищо му няма, нито се е "прееб@вал" , нито нищо, слагам, паля и си го изгарям.
Да ме извиняват колегите, но много ми падна мнението за всякакви масла , "специално" за резачки. Отсега нататък "преоткривам" пак маслото за бензина. И съм убеден, че дори и след 6м ще си е наред. С мнението си не ангажирвам никого. Всеки да си прави преценката с какво и как да си ги ползва.
kr1100 - майстор
ср окт 03, 2018 11:48 amпишман_майстор написа:
Маслото за бензина май най-добре да се слага качествена синтетика за двутактов мотоциклет с въздушно охлаждане. Тия масла спец за градинска техника имат един недостатък ( дори и повече от един , ма... ) .
Да ме извиняват колегите, но много ми падна мнението за всякакви масла , "специално" за резачки. Отсега нататък "преоткривам" пак маслото за бензина.
Преоткрий го с Divinol FF /O март само с него съм след като м-н на Хускв., искаха да ми продадат наливно.
keymaker - специалист
Ще го откриете тоя " дивен маслар", от 7-8 години го ползвам и съм много доволен . Нагари по бутало и горивна камера една идея повече от опушено , под буталото всичко е с доста сериозен маслен филм със цвета на маслото. Гориво-маслена смес на над 6 м. без смрадта на блажна боя,терпентин и разни подобни , на хора със доста опит съм показвал престояла и прясна смес ,само не пият от нея и не намират разлика. Разликата в миризмата на изгорелите газове от щилските и хуск маслата я има и се усеща малко повече . Правих си и експеримент с един държавен автомобил със позадръстени бензинови дюзи в доза 1:200 и за изненада след 400км. Показателите на ламбда сондата влязоха в норма и студеното палене се нормализира . А аз неможах да одера държавата както тя мен, ама вече знам как да ги фактурирам за "добавката"

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: