Страница 248 от 353

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: чет окт 04, 2018 12:38 pm
от пишман_майстор
keymaker написа:
от 7-8 години го ползвам
С какво масло си смесвал? С цитираното от колегата kr1100 по-горе ли?
Дивинол го намирам в един сайт ( мисля, че е представител на фирмата ) , цената му е добра, гледам имат и синтетично на близо 17лв . Някой ползвал ли е и двата вида , да е сравнявал работата им, миризмата, дим, въобще + и - ?

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: чет окт 04, 2018 9:48 pm
от keymaker
За divinol става дума , маслата с марка орегон са от същия казан. Различната миризма е от добавката запазваща качествата на сместа .

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: чет окт 04, 2018 10:55 pm
от kuger
Когато си купих Хуската ми подариха масло, верига, пиличка и, много е важно, шапка :-D
Машинката я ползвам сравнително рядко, още имам от маслото, на когато я ползвам е на макс! Сменил съм само свещ за сега.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: пет окт 05, 2018 9:53 am
от пишман_майстор
чет окт 04, 2018 9:48 pmkeymaker написа:
За divinol става дума..
Благодаря , насочвам се към него. Има го в bat-oil.com ( и на други места ) . Ще поръчам три литра за мен и мои дружки ( наскоро единия точно заради малко стара смес, повлече на щилката си бутало )

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: нед окт 07, 2018 12:40 pm
от borchoyor
Здравейте, да попитам някой има ли ms241, да сподели мнение. Благодаря

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: пон окт 08, 2018 7:20 pm
от borchoyor
нед окт 07, 2018 12:40 pmborchoyor написа:
Здравейте, да попитам някой има ли ms241, да сподели мнение. Благодаря
Кажете де, имам такав, като цяло съм доволен, в последно време по-трудно пали студена. Нищо не съм пипал по нея, освен почистване. Реже около 25-30 кубика на година. Дайте мнение и съвети. Благодаря

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: пон окт 08, 2018 10:24 pm
от koveslav
чет окт 04, 2018 9:48 pmkeymaker написа:
За divinol става дума , маслата с марка орегон са от същия казан. Различната миризма е от добавката запазваща качествата на сместа .
Единствения проблем на някогашните смеси беше утаяването на маслото.Ако не си ползвал машината дълго време просто я разклащаш,палиш и даваш газ.Самата еуфория около стареещите смеси дори и в затворени обеми или съдове,силно намирисва.Ако с години не си ползвал машината,ок,но за няколко седмици или месеца престои да си хвърляш наличното гориво звучи несериозно..Излиза,че толкова много е напреднала в кавички химията,че смесите станали нестабилни и се саморазпадат или каквото там се случва.Смешно е,дори и само като идея,нали нещата уж вървяли напред..За да не се случвало това се оказва,че подобрители ни трябвали.А защо призводителите не слагат предварително подобрителите в маслата си така и не стана ясно...

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: пон окт 08, 2018 11:52 pm
от пишман_майстор
Бе ясно си е то. Сичко е бизнес. Подобен на лекарствената индустрия . Никой няма интерес да те излекува, а да се поддържа едно ниво на полуздраве . Уж заради еконамкоси , уж и заради здравето на самия оператор ( разбирай косач, дърворезач и т.н. ) , но с един минус, а именно : масла спец за градинска техника имат слаба трайност в комбинация с горивото. Странна логика , при положение, че се надишваме с бензоли и то яката. Ама ще каже някой чакай: има бензин дето не е вреден, да, знаем го , ма първо е труден за намиране и второ струва от х2 до х3 пъти повече ( в зависимост от количеството и ..самия продавач разбира се ) .
Не се променя съществено маслото, въпреки, че няма начин, да няма начин, да не е известен този "малък" недостатък. При проблем: значи не си спазвал инструкцията , маслото и бензина да са непосредствено смесени преди работата, работил си със стара смес и т.н.. Вече става ясна и задната мисъл : отказ от гаранционни претенции , + доп.парички за части и сервизи ....
Затова : масло за МПС с двут.мотори и въздушно охлаждане.

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: вт окт 09, 2018 12:36 pm
от iivanov
Мисля , че кучето е заровено другаде . Проблемът според мен е в стареенето на горивото , а не в маслото . Някъде далеч назад бях качил , какво казват от Бритиш Петролиум , за трайността на горивата . Накратко , в резервоара годността му е един месец . Оттам нататък имаш нещо , което не е точно бензин . И ако го ползваш си е за твоя сметка .

Re: Тема за резачките и моторните триони

Публикувано: вт окт 09, 2018 5:53 pm
от пишман_майстор
iivanov написа:
Накратко , в резервоара годността му е един месец .
? Тествал ли си го това? Щото аз съм, стана по неволя. И не за един месец, а за 3 години и два - три месеца . Бензина го източих от резервоара на мотоциклет, принудително спрян и го изгорих на четиритактова косачка. Имам и друг случай със забутана и забравена метална туба пълна с бензин в една ниша на гаража. На повече от 10 години ( от времето на последната ми бензинова кола ) , нищо му нямаше. И него го изгорих. Проблем с бензина има когато е в отворен съд, или с досег до въздух, в карбуратор и т.н.