Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
съб ное 02, 2019 10:08 amHhhhhh написа:
...това с латуна ще върши ли работа?
Върши работа , но е временно решение . Общо взето се оглеждай за промоции .
1st0r1k - специалист
съб ное 02, 2019 7:05 pmiivanov написа:
Рингът при работа се износва . Веригата си прави вкопано легло и след граничното износване , петите на веригата достигат дъното и почват да тропат . Има маркер за гранично износване .
ПП Това е нов ринг на орегон . Напречната чертичка е маркерът . Когато вдлъбнатината на леглото се изравни с дъното на чертичката , рингът е за смяна .
Предполагам за това става въпрос ? Но не намерих къде е отбелязана границата на износване.
Изображение

Изображение
koveslav - майстор
съб ное 02, 2019 7:07 amiivanov написа:
Коце , мисля , че работата не е толкова да пластмасата , колкото до поддръжката . Почти съм сигурен , че не са сменяни навреме ринговете и веригата е тропала с петите си по коляновия вал .
Този филм още не е режисиран.А вибрацийте от работата на самия двигател малки ли са?Колкото и да удря и тряска,трябва да разбие лагер,на лагера да му падне цементацията и да се опита дори да позатегне мотора,но не и просто така да превърти.Какво излиза-че в момента в който чуеш че се е появил проблем в лагер,вече си закъснял.Въпроса е защо при таксъв проблем да не си купиш нов цилиндър и бутало и само една метална картерна капачка,като това беше и при по-старите модели и на Хуск и на Партнер и на Мак,както все още е и при съвременните малки модели на Щил.Иначе и техните коруби са пластмасови,но не страдат при проблеми в двигателя.Защо сега трябва да хвърляш целите корпуси-картери?
Те ви последни новини на ток.Ходих вчера да помогна на моя бобиньор,че пострада и е с два байпаса момчето, а сина му му доставил дървата и изчезнал.Комшията му казал,че тук трябва много мощна бензинова машина,иначе с наличните им резачки в момента,това нямало рязане.Ми има рязане-5-6 кубика от 11 до 18ч се оказаха напълно във възможностите и на ел. резачката и на ел. цепачката.Оказа се,че може да се приберат дървата дори без да се изпотим.Аз сравнително скоро оперирах херния,той с неговите проблеми....па се справихме полека-лека и нищо ни няма.Научихме се да работим леко,ама се научихме по трудния начин.Събра се цялата махала като видяха натъркаляните шайби,а даже не чули кога се е рязало това.Въпрос на организация,не на състезание и на опити кой ще си счупи по-бързо техниката.Имаше време дори и за кафе и мохабет.Но честно казано с моя бензинов партнер и аз не бих се заел с тези дърва по гореописаните причини.Предпочетох пак да напъна електрическата.
Просто споделям опит,не навивам никого за нищо.......

Прикачен файл

IMG_20191102_154240.1.jpg
IMG_20191102_154240.1.jpg (37.24 KиБ) Видяна 235 пъти
koveslav - майстор
нед ное 03, 2019 2:02 pm1st0r1k написа:

Предполагам за това става въпрос ? Но не намерих къде е отбелязана границата на износване.
Ти нямаш отделен ринг в случая.Твоето зъбно колело е едно цяло с камбаната на съединителя.Има такъв модел "камбани" със сменяеми рингове-зъбни колела,подходящи и за твоята машина.Затова Иво предположи,че си със сменяем ринг.
1st0r1k - специалист
нед ное 03, 2019 2:38 pmkoveslav написа:
нед ное 03, 2019 2:02 pm1st0r1k написа:

Предполагам за това става въпрос ? Но не намерих къде е отбелязана границата на износване.
Ти нямаш отделен ринг в случая.Твоето зъбно колело е едно цяло с камбаната на съединителя.Има такъв модел "камбани" със сменяеми рингове-зъбни колела,подходящи и за твоята машина.Затова Иво предположи,че си със сменяем ринг.
Ясно. Колелото износено ли е и как се разбира в моя случай ?
koveslav - майстор
нед ное 03, 2019 2:49 pm1st0r1k написа:
Ясно. Колелото износено ли е и как се разбира в моя случай ?
Има видимо износване,но не ти е първа грижа,нито е причина за повредата ти.Виж първо дали и как ще си решиш проблемите на машината,пък ако има смисъл да влагаш пари в нея тогава ще му мислиш и за смяна на колелото.
1st0r1k - специалист
нед ное 03, 2019 3:08 pmkoveslav написа:
нед ное 03, 2019 2:49 pm1st0r1k написа:
Ясно. Колелото износено ли е и как се разбира в моя случай ?
Има видимо износване,но не ти е първа грижа,нито е причина за повредата ти.Виж първо дали и как ще си решиш проблемите на машината,пък ако има смисъл да влагаш пари в нея тогава ще му мислиш и за смяна на колелото.
Нямам повреда,друг е колегата с проблемите :)
Питах информативно как се разбира кога е за смяна колелото и как се сменя.
iivanov - майстор
Коце , виждал съм превъртели лагери и при профи машини , с метални картери . Така че пластмасата не е първопричината за проблема .
Историк , сменяй камбаната . Вижда се , че петите тропат - следата между лъчите на звездата .
koveslav - майстор
нед ное 03, 2019 8:42 pmiivanov написа:
Коце , виждал съм превъртели лагери и при профи машини , с метални картери... .
...ако са работили без масло или отдавна са изчерпали ресурса си..... Една от най-важните подробности в случая е,че ако лежи директно в метално легло лагера освен всичко друго и се охлажда.Всички повреди и претоварвания на съчмените лагери водят до тяхното прекомерно загряване. В следствие на паднала цементация или лошо мазане-бедна смес и т.н., те често се нагряват до толкова,че дори успяват да променят и цвета си.Вадил съм доста такива посинели лагери от съвсем здрави метални картери.За сравнение,вследствие на температурата още при доста по-лек стадий на повредата лагера вече ще е повредил пластмасовото си легло и ще е превъртял в него.Т.е. риска от доста по-ранна и доста по-скъпа повреда на машината е много по-голям.А заслужава ли си изобщо да се поема такъв риск,след като е известен предварително?
1st0r1k - специалист
нед ное 03, 2019 8:42 pmiivanov написа:
Коце , виждал съм превъртели лагери и при профи машини , с метални картери . Така че пластмасата не е първопричината за проблема .
Историк , сменяй камбаната . Вижда се , че петите тропат - следата между лъчите на звездата .
Няма ли допустима граница?
Колегата koveslav каза,че имало модел "камбани" със сменяеми рингове. Може ли малко информация и от къде да поръчам ?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: