• 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 50
Ел. инструментите. Консумативи.
mitko64 - майстор
Сега разгледах по-подробно каталога за 2016г. и освен батерййте 4 Ah, ме впечатли новият им перфоратор с индекс PQCE- вече с метален безключов патронник и смяна със SDS механизман като на бошовете http://sparky.eu/assets/content/Media/C ... .html#p=42 .
Здравейте уважаеми съфорумници :)
Какво ви е мнението за новите ъглошлайфове на Спарки . Имам бюджет около 150 лв за малък шлайф с регулиране на оборотите :partyman:
anabolicbeast - специалист
За тези пари мога да препоръчам Бош 850 СЕ. Освен оборотите има и константна електроника, по-удобен (от на повечето спаркита) странично разположен ключ, по-удобен и тънък корпус и т.н.
Chefo77 - майстор
Пак за тези пари, ако не ти е жизнено важна константната електроника, а ти е по-важно удобството, аз пък препоръчвам 7-115 Е на Бош.
stoianov_n - специалист
8888 написа:
Здравейте уважаеми съфорумници :)
Какво ви е мнението за новите ъглошлайфове на Спарки . Имам бюджет около 150 лв за малък шлайф с регулиране на оборотите :partyman:
Тежки, шумни, неудобни.....абе с две думи, не стават.Старите бяха по-добри. :wink:
Бош или макита....не каза за какво ти трябва?
:partyman:
Колеги благодаря за съветите :) Търся го за домашни цели няма да се товари много , най много пастиране на колата два пъти в годината :partyman: За марката бош от преди няколко години имах проблеми с един винтоверт , малко съм скептичен към тях .
@stoianov_n не ми е проблем , че е шумен и тежък , по-ми е важно да е здрав и да им се намират резервни части на народни цени . Един фриенд има Макита шлайф цената ми беше 140 кинта след изтичане на гаранцията му се развали , ремонта му беше 120 лв [-(
fore - майстор
Специално за пастиране на колата, аз ползвам шлайф/флекс на Райдър. Среден размер флекс с удобна дръжка точно за пастиране и полиране на коли. Шпиндела е пригоден директно за завиване с резба на полиращи дискове и шайби с велкро и тнт. Цената му е към 100 лева. Има регулиране на оборотите от 600 до към 6000 по спомени. Върши ми идеална работа за изкарване на деруги по боята/лака, полиране на матирани фарове, матирал лак и дори си полирах успешно плексигласа на таблото, понеже беше надран от некадърниците по автомивките.
Специално това на Райдър става. Иначе и аз избягвам повечето им неща напоследък.

За Спарки- от флексовете имам малкият най мощен- НД серията, но те започват от 125 мм ! Шумен е действително. Има реглаж на оборотите. Врши работа. Удобно е направен реглажа на предпазителя- с тресчотка, което позволява лесното му отстраняване или въртене по цялата ос около шпиндела.
Моята оценка е добра за машината, като изключиме действително по шумните лагери.

От Елтосите имам 2 броя -2000 ватовите. Тежки машини за сериозна работа.Старата техника.
Имама на Райдър и малък флекс също 115 мм- върши ми работа и не се предава. От старите партиди е.

Вносните машинки- Макита, Метабо и Бош не са лоши, но както си разбрал там ремонтите и частите излизат колкото цялата машина понякога. А персонално за Боша- зелен ли е - не е узрлял :wink:. В сините е истината, но там цените са интересни.

За роторите им- на Пиротска в железарията има бол ротори за всякакви български флексове. Даже и за 2000 ватовият. Преди нямаше за него и понеже единият флекс беше прибран от кофата от Баща ми с избил колектор, го пренавих за около 60 лева и сега работи по добре от купуваният като чисто нов.
Та едно е сигурно- за Спарки има части и ремонтите не са скъпи.

За полиране си вземи полир машина/флекс.
Искам да си купя голям шлайф 230 мм - тези в OLX как са?
Някой по запознат да каже?

http://olx.bg/ad/160chisto-nov-golyam-a ... f;promoted

или този, интересува ме дали са оригинални?

http://olx.bg/ad/agloshlayf-agloshlifov ... 5WLji.html
stoianov_n - специалист
8888 написа:
@stoianov_n не ми е проблем , че е шумен и тежък , по-ми е важно да е здрав и да им се намират резервни части на народни цени . Един фриенд има Макита шлайф цената ми беше 140 кинта след изтичане на гаранцията му се развали , ремонта му беше 120 лв [-(
Щом е за домашни цели, спаркито е идеално, който и модел да вземеш, няма проблеми, здрави са.Резервни части има.
:partyman:
koveslav - майстор
8888 написа:
Колеги благодаря за съветите :) Търся го за домашни цели няма да се товари много , най много пастиране на колата два пъти в годината :partyman: За марката бош от преди няколко години имах проблеми с един винтоверт , малко съм скептичен към тях .
@stoianov_n не ми е проблем , че е шумен и тежък , по-ми е важно да е здрав и да им се намират резервни части на народни цени . Един фриенд има Макита шлайф цената ми беше 140 кинта след изтичане на гаранцията му се развали , ремонта му беше 120 лв [-(
Точно при политиката на Макита трябва да сте нещо в грешка.Трябва някой да ви е изработил.Преди да си купя уред на макита винаги проверявам цените на частите за съответния модел.Без пари са в сравнение с много други марки и в повечето от случаите са в наличност.Виж колко струват примерно зъбни колела за редуктор,или ротор,статор за популярните модели малки шлайфове на Макита? Скоро даже гледах,че ротора на моята отрезна машина струва колкото роторчето на малък шлайф на Спарки.Евентуално ако става въпрос за цени на електронни компоненти може да изглеждат по-различно нещата,не съм се интересувал,но едва ли.
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 50

Тема "Инструментите на Sparky - Ловеч" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: