• 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
Ел. инструментите. Консумативи.
fore - майстор
Видях и това- копира се на 100%. Доосъвършенстване на ментето.
dragozow - майстор
Колега над тебе написах каква е разликата- цвета единствено ! НД серията претендира за по голяма износоустойчивост
Не се обиждай, но се изказваш силно неподготвен. Ще ти обясня защо, за последната година имам четири или пет големи ъглошлайфа от HD серията със счупени редуктори през първият месец след продажбата. Имай предвид че не съм се разпродавал много и това е изключително лоша статистика. Вярно, сменят ги, но неприятното чувство в мен и клиентите остава. Аз от много време насочвам клиентите да НЕ СИ купуват Sparky и мисля сериозно да ги разкарам от мрежата. В сервиза имаме няколко работни машини, бормашина, зеге, ъглошлайф и перфоратор, работни, от старите. Всеки ги взима, влачи и т.н., не са мръднали. Повечето нови модели ги правят в няколко фабрики, производството тук излиза по-скъпо. Забележи, не казвам какво да си купи някой, защото ще е реклама, дори и да не го продавам.
Багериста - специалист
Колега аз си купих преди около 3 години перфоратор на СПАРКИ от продавалника BPR-261 преди около 2год си купих ъглошлайф SPARKI 2200P ,230 мм плавен пуск и тн. Перфоратора го взех за 180лв,при цена в интернет от 340лв,ъглошлайфа за 120лв при цена тогава до колкото си спомням около250 -270лв .Машините бяха чисто нови с кашоните и си личеше че е така.Ъглошлайфа го отворих от любопитство по нищо не личеше да е въртял най много да е пробван. Перфоратора направи изолация на две къщи като го ползвам и за бъркалка на лепилото,с него бъркам и плодовете за ракията прави ги на каша,по бавно върти но за сметка на това е мн як. И ъглошлайфа съм го мъчил бая плюс половината махала. Много съм доволен от машините ,още повече от цената на която ги взех ,сега се оглеждам за малък шлайф че китайчето което ползвам ще сдава багажа и пак ще бъде от спарки и продавалника . Просто на тази цена си заслужава за чисто нова машина. Само трябва да отсееш оригиналите от ментетата но ми прави впечатление че те се различават доста.
fore - майстор
dragozow написа:
Колега над тебе написах каква е разликата- цвета единствено ! НД серията претендира за по голяма износоустойчивост
Не се обиждай, но се изказваш силно неподготвен. Ще ти обясня защо, за последната година имам четири или пет големи ъглошлайфа от HD серията със счупени редуктори през първият месец след продажбата. Имай предвид че не съм се разпродавал много и това е изключително лоша статистика. Вярно, сменят ги, но неприятното чувство в мен и клиентите остава. Аз от много време насочвам клиентите да НЕ СИ купуват Sparky и мисля сериозно да ги разкарам от мрежата. В сервиза имаме няколко работни машини, бормашина, зеге, ъглошлайф и перфоратор, работни, от старите. Всеки ги взима, влачи и т.н., не са мръднали. Повечето нови модели ги правят в няколко фабрики, производството тук излиза по-скъпо. Забележи, не казвам какво да си купи някой, защото ще е реклама, дори и да не го продавам.
Колга, аз за това съм написал -претендират за по голяма износо-устойчивост. Чувал съм че има счупени флексове и то не само от НД серията. Интересното ми е какво значи Счупени редуктори - изронени зъби, счупено на две зъбно колело или скъсана ос ? Много ми е интересно какво и как се чупи на флекс. Две зъбни колела на кръст. Евулвентни зъби. Какво правят ползвателите че да ги счупят- режат без да ги пуска ли ? :wink:
Освен да са презакалени зъбните предавки до степен която ги пука при работа. И ефекта да е обратен.

И все пак недоумявам как се чупи предавателен механизъм на флекс ? :? Та дори и Райдър правят що годе успешни машини в тази гама.
Незнам смазани ли са добре вътре големите флексове на Спарки ?
Също е добре да се отчете и факта че операторите на машините в последно време са хванати от кол и от въже и не е ясно как са ползвани и с каква продължителност. Всичко си има праг на поносимост. А като чуе някой работник- това е НД серията на Спарки и Удри- 5 часа рязане без да се спира, ама заклинва, бе няма значение. :prayer:

Давам ти пример Драгозов с моят 2000 ватов Елтос, който съживих. Бащата го домъкна у нас изоставен в някакъв кабинет в службата му от майстори. Каза дай да го пуснеме. Аз първо го погледнах вътре и видях че колектора е заминал. Избито звено. Машината видимо беше работила до краен предел и е ползвана като чук едва ли не. Оправих я в последствие. Но като заключение мога да кажа че са работили Туземци с нея. Това е 2000 ватов Елтос подяволите. :prayer:

А че Спарки имат и недомислици е ясно. Дадох пример с техният ел трион и изхвърчащият предпазител. Грешката им е инициирана от това че сами са проектирали машината, вместо да купят готов продукт от реномираните фирми.
Как ги разбирате ментетата от оригиналните на снимка всичките са еднакви :?
fore - майстор
Като доларите, трябва си набито око. :wink:
dragozow - майстор
И все пак недоумявам как се чупи предавателен механизъм на флекс ?
Ми...търсят все по-евтина цена от братята китайци вместо да подобрят машината и да вдигнат малко цената. Старите Елтоси нямат общо, те работят по 30 години.
Kumay - майстор
fore написа:
А че Спарки имат и недомислици е ясно. Дадох пример с техният ел трион и изхвърчащият предпазител. Грешката им е инициирана от това че сами са проектирали машината, вместо да купят готов продукт от реномираните фирми.
Пак неподготвен! Старият верижен трион, който визираш бе докаран след като Спарки закупиха "Електроинструменти Пежо"във Франция! Не е българска разработка. :wink:
fore - майстор
Разработката е на Спарки ! Не твърдя че тук се проектира нещо. Само се сглобява. Ние нищо не проектираме, дори и преди. Незнам дали и старият Елтос не е копиран от готова машина.
Мисля че това за проектирането и сглобяването на Спарки е ясно по дифолт. Електрониката и частите са от Китай. Разработките са също чужди. Но ел триона определено е със странно решение на предпазният механизъм, който и да го е разработил. Уникален ! :prayer:
Kumay - майстор
fore написа:
Разработката е на Спарки ! Не твърдя че тук се проектира нещо. Само се сглобява. Ние нищо не проектираме, дори и преди. Незнам дали и старият Елтос не е копиран от готова машина.
Мисля че това за проектирането и сглобяването на Спарки е ясно по дифолт. Електрониката и частите са от Китай. Разработките са също чужди. Но ел триона определено е със странно решение на предпазният механизъм, който и да го е разработил. Уникален ! :prayer:
Аз каквото имах - КАЗАХ!
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46

Тема "Инструментите на Sparky - Ловеч" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: