Ел. инструментите. Консумативи.
nautilus33 - майстор
Честно казано кутията никога не съм я отварял. Не, машината не е заземена по никакъв начин. Дали моторът може да е сдал багажа, понеже седи от миналата година навън, макар и цялата машина да е завита с платнище и да не се мокри.
kozl - майстор
пон юни 15, 2020 4:05 pmnautilus33 написа:
Здравейте,
имам проблем с ел. мотора на банцига. Не съм го ползвал скоро, но последния път като го ползвах, след като лентата влезе на 2-3 см в дъровото и мотора спираше. Мислех си че заклнива, но явно не. Вчера направи същото, 2-3 пъти и накрая изключи. Видях, че ДТЗ е паднала. Дръпнах щепсела и видях, че фазата е направо гореща. От кутията с клемореда излезе пушек. Отворих я, но не виждам нищо изгоряло. Качвам и снимки. Вижда се, че фазата при щепсела е нагоряла. За какво да гледам?
Сигурен ли си, че имаш ДТЗ?
Но вероятно пък ел.двигателя няма никаква защита, щом нищо не е изключило като от лентата в дървото е спирал. Факта че е изключило ДТЗ и пушека от клемната кутия насочва към опечени намотки и пробив към корпус. А от къде се е заземил също не е ясно, щото няма 3-ти проводник, но щом ДТЗ-то е изключило тока си е намерил верига от корпуса към околноста, а ДТЗ-то е сработило, заради тока на утечката през корпуса на ел.двигателя.

Съдейки по вида на клемната кутия как ли е лагеруването :?
nautilus33 - майстор
Да, имам ДТЗ :)
Лагерите на вала задвижващ лентата са добре. Значи ще се носи на ремонт двигателя. Елпром е 2.2квт, но за защита дали има не знам.
Индианец - специалист
Да попитам:
На винтоверта (heinner 10.8v) му се развали подсветката и индикатори на батериятя, не светят.
Поработи 1 час и нямаше проблем.
Според вас дали да се занимавам да го правя или да го ползвам така или ще се прецака?
Най много да сваля платката и да изолирам проводниците до нея?
Не ми се занимава с гаранция.
Като изключим това иначе е голямо куче. :supz:
ZMeyGorianin - майстор
Имам бензинова резачка Партнер 350. От отвора на капачката за бензин тече. Как се разглобява това чудо или е капсуловано и само се сменя? Ако го запуша ще пречи ли на работата, при условие, че в резервоара има налягане за подаване на горивото към карбуратора?
kuger - майстор
чет сеп 10, 2020 4:25 pmZMeyGorianin написа:
Имам бензинова резачка Партнер 350. От отвора на капачката за бензин тече. Как се разглобява това чудо или е капсуловано и само се сменя? Ако го запуша ще пречи ли на работата, при условие, че в резервоара има налягане за подаване на горивото към карбуратора?
В резервоара не би трябвало да има налягане. Пулсиращо налягане /мисля, че и това не е правилното наименование/ се взема от подбуталното пространство /картера, и се подава към мембрана в карбуратора. Тая мембрана във взаимодействие с две клапанчета осигурява засмукването на горивото.
В капачката на резервоара клапанчето е за да не се получава вакуум при намаляване на горивото. То би трябвало да пропуска въздух само към резервоара.
Така, че проблема мисля, е по-скоро в капачката /нейното клапанче/.
Soviet_Soldier - специалист
чет сеп 10, 2020 4:25 pmZMeyGorianin написа:
Имам бензинова резачка Партнер 350. От отвора на капачката за бензин тече. Как се разглобява това чудо или е капсуловано и само се сменя? Ако го запуша ще пречи ли на работата, при условие, че в резервоара има налягане за подаване на горивото към карбуратора?
На капачето би трябвало да има гумено уплътнение, което при пренатягане или просто от времето се деформира и започва да изпуска гориво. Ако корпусът и самото капаче не са пренатегнати и повредени, то ремонтът ще е само замяната на това уплътнение.
ZMeyGorianin - майстор
От вътрешната страна на капачката има един пластмасов конус, свързан с ограничителя, който я държи към резервоара. Под него има една изрязана шайба и под нея се напипва гумата. Този конус на резба ли е и как да го сваля?
Soviet_Soldier - специалист
чет сеп 10, 2020 7:39 pmZMeyGorianin написа:
От вътрешната страна на капачката има един пластмасов конус, свързан с ограничителя, който я държи към резервоара. Под него има една изрязана шайба и под нея се напипва гумата. Този конус на резба ли е и как да го сваля?
Би трябвало капачето да е такова:
Изображение

Просто хващате с пръсти пластмасовата част и я прегъвате така, че да излезе от резервоара. Друго в резервоара не се сещам да има, освен маркучето за засмукване на бензин с филтър на края. В някои модели в капачето има клапан, който позволява да прониква въздух в резервоара, но не позволява бензина да изтича. Той обичайно не е на резба а на защипващо се капаче и с отвертка се сваля избутвайки го нагоре.

Ако е възможно поставете снимка да се види ясно, какъв точно проблем има.
koveslav - майстор
Обикновено тече след повече екшън и спиране на машината в жегите.Тогава загрелия двигател подгрява резервоара,няма разход на гориво,който да компенсира донякъде налягането от температурното разширение на горивото и в резултат налягането в резервоара става доста високо.Аз ползвам Партер 351 от старите и имам навик след по-сериозна работа в жегите и изгасяне,да отвивам леко капачката на резервоара,колкото да падне налягането и пак да я завивам,иначе малко сред изгасянето бензина протича през отвора на капачката,а понякога от налягането нараво изскача някой от маркучите към ръчната бензинова помпа.Споделял съм с познати,оказва се че и при тях е така,само че не са се сещали за причината..Според мен са си Хускварнови недомислици разни и с друга капачка проблема ще се реши само временно,или въобще няма да се реши....

Тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: