• 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 138
Ел. инструментите. Консумативи.
ESPACE - майстор
Прав си, но някои наистина режат дразнещо криво. А когато си рязъл с читаво зеге, кривото след това дразни още повече.
bat_danio - специалист
Ako ти се налага да правиш отговорни неща или си изкарваш хляба с това не ти се налага да режеш с НЕчитаво трионче и да се дразниш излишно. Факт ,че дразни(кривенето) високите вибрации също, но това не са дефекти на евтините прободни триони - просто ценови клас това е. Все пак е интересно колегата да пусне снимка да видим, колко е зле все пак може и да има проблем наистина - конструктивен или от екслоатация( износена ролка, затъпен - изкривен нож,)
Junos - напреднал
Здравейте колеги,

Имам вибрационен шлайф Skil 660H. Доста е стар, но всичко му работи и се е доказал като качествена машина. Захвата на шкурките обаче се е разби с годините и вече не държи. Не мога да намеря нов плот за тази машина. Даже нямат схеми по сервизите. Слагам снимка, която намерих в нета, понеже моята машина не е за пред хора :)

Изображение

Има ли начин да махна гумата в основата и да залепя на нейно място захват за велкро? Не виждам друг начин да я оправя засега.

Благодаря предварително!
Chefo77 - майстор
Ако пружините са отслабнали, пробвай да отрежеш шкурката по-дълга и да я подвиеш на 2 кАта под фиксиращите планки.
Велкрото НЕ струва.
КИМИ - специалист
Перфоратор- къртач Райдер:
Кърти без проблем, но като се превключи на пробиване с въртене- бие, но върти слабо- един вид с ръка можеш да спреш видията. Има ли някакъв ремонт или се е преобразил на само къртач?
fore - майстор
Да..... тия къртачи са фокусници. След известно време се преобразяват само в къртачи. :wink: Аз на моят му направих една магия и го пратих на майната му. :lol:
lov - майстор
Охлабила ти се е гайката която натяга пружината на предпазния съединител.. Не съм сигурен но мисля че беше с лява резба и по принцип трябва да е подсигурена и с лепило.
КИМИ - специалист
lov написа:
Охлабила ти се е гайката която натяга пружината на предпазния съединител..
Изображение

Такъв е перфоратора.
Отгоре е врътката, която превключва за къртене или въртене.

Предполагам, че този предпазен съединител с тази лява гайка е под нея.

Трябва да развия 4- те винта(със червените стрелкички),
които държат муцуната на патронника ли за да стигна до нея, или? :?
lov - майстор
Не е там. В самия редуктор е върху едно от зъбните колелета. Но за да стигнеш до там май и това се сваляше за да можеш да го разглобиш. Ще погледна в гаража май имах един разхвърлян за да ти го снимам. Иначе самата пружина прилича на шайба. По точно на чиния с отвор по средата. Ако не го знаеш ще си помислиш че си е най обикновенна шайба. Ориентировъчен диаметър е към 30мм. След като знаеш какво да дириш ще го намериш. Почистваш от масла. Мажеш с осигурител за резби и стягаш до откат. :) Гледаш обаче да не залепиш пружината към основата. За резбата не съм много сигурен дали е лява. Много отдавна си играх.
fore - майстор
Абе и да го гледаш колега и да не го гледаш, аз съм го гледал тоя филм отдавна....... :wink:

Значи тоя фероден съединител се намира в секцията над мотора. Разглобява се мотора отдолу с развиване на четерите болта и се цепи. Не съм сигурен дали и отгоре не се разглобяваше нещо. После там се затяга тази гайка и се маже с лепило за да не се саморазвива.
Проблема обаче не е там. Защо ли.......
Ами обикновено този съединител е натегнат достатъчно. Но той никога не сработва. Защото ако сработи значи е прекалено отпуснат.
Проблема по същество е в превключващият фалшив механизъм. Ама много фалшив. За еднократна употреба. :prayer: Евулвентните колела - пиньон/корона чрез които се предава въртеливото движение на видията. Именно те се разделят помеждуси чрез външният превключвател и неговото завъртане. Обаче тези колела не са закалени и се притискат от една много слаба пружинка. Та когато видията запре в арматура в бетона, пружинката не може да удържи пиньонното зъбно колело и то започва да подскача по короната. Така се чува едно прещракване като от истински съединител, но реално зъбните колела се изронват.

Пробвал съм варианта след като сменя тези колела да отпусна този съединител при мотора и ефекта е че почти няма сила да дупчи бетон дори с 8 мм видия.

Та колега ако си чувал това прещракване от този перфоратор, значи е все тая дали ще натягаш този съединител.

И Лидлският голям перфоратор е направен по подобие на тези. Аз разкарах старият и купих Лидлският знаейки че е с подобен механизъм.
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 138

Тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: