Форе айде стига форумни локуми за нещо което не си отварял дори. Първо няма никакви феродови съединители. Зацепването там е метал в метал за сметка на големия натиск от тарелковата пружина. У нас се ползва по често руското название на тях ама ако искаш мога да ти го напиша и на инглизки.
Screenshot-2017-11-17 DIN 2093 Тарелчати пружинни шайби.png (21.85 KиБ) Видяна 1386 пъти
Самия съединител е в група на елементите 43-53 а самата пружина е под номер 51.
А дали е райдер бъдджет и не знам си какъв си друг бранд конструкцията им е все същата и неизменна от доста години. С леки изменения по мощността на двигателя и основно промяна на дизайна по пластмасите.
Самото зацепване за вида работа удар или въртене е съчмено и реално не е никак калпаво като конструкция. Дори много надеждно и грамотно.
Тъй че не обяснявай кое било достатъчно натегнато и кое било по добро направено.
Е те че нашите търговци успяват да вкарват и 33-то качество вече е отделна тема за разговор.
Прикачен файл:
Screenshot-2017-11-17 DIN 2093 Тарелчати пружинни шайби.png (21.85 KиБ) Видяна 1386 пъти
А дали е райдер бъдджет и не знам си какъв си друг бранд конструкцията им е все същата и неизменна от доста години. С леки изменения по мощността на двигателя и основно промяна на дизайна по пластмасите.
Самото зацепване за вида работа удар или въртене е съчмено и реално не е никак калпаво като конструкция. Дори много надеждно и грамотно.
Тъй че не обяснявай кое било достатъчно натегнато и кое било по добро направено.
Е те че нашите търговци успяват да вкарват и 33-то качество вече е отделна тема за разговор.
Прикачен файл
5.850.026.00.jpg (85.39 KиБ) Видяна 1386 пъти