пет сеп 11, 2020 12:14 amkoveslav написа: Обикновено тече след повече екшън и спиране на машината в жегите.Тогава загрелия двигател подгрява резервоара,няма разход на гориво,който да компенсира донякъде налягането от температурното разширение на горивото и в резултат налягането в резервоара става доста високо.Аз ползвам Партер 351 от старите и имам навик след по-сериозна работа в жегите и изгасяне,да отвивам леко капачката на резервоара,колкото да падне налягането и пак да я завивам,иначе малко сред изгасянето бензина протича през отвора на капачката,а понякога от налягането нараво изскача някой от маркучите към ръчната бензинова помпа.Споделял съм с познати,оказва се че и при тях е така,само че не са се сещали за причината..Според мен са си Хускварнови недомислици разни и с друга капачка проблема ще се реши само временно,или въобще няма да се реши....Вярно е, че им е "дестка болест", но хората я решават по различни начини. Най-ефективно може да решите този проблем със специални скобички за допълнително натягане на тези маркучета плюс да се постави капачка без клапан, а въпросното клапанче да се изведе, като при китайските над резервоара, ако има пространство за това. Нищо сложно не е, просто се пробива отвор и се поставя клапанчето, което върви с гумено уплътнение.
Има и по-лесен начин, просто да се пробие дупчица в капачето и да се постави клапанче от този тип, но той за разлика от предишния е без филтърче и вероятността да засмуква фини боклуци в резервоара я има.
Този тип обичайно ги ползват за маслените резервоари. Преправят и бензиновите с тях, но личен опит нямам с този метод и нищо не мога да кажа. За мен, макар и по-сложен първият метод е по-качествен.