Ел. инструментите. Консумативи.
Soviet_Soldier - специалист
пет сеп 11, 2020 12:14 amkoveslav написа:
Обикновено тече след повече екшън и спиране на машината в жегите.Тогава загрелия двигател подгрява резервоара,няма разход на гориво,който да компенсира донякъде налягането от температурното разширение на горивото и в резултат налягането в резервоара става доста високо.Аз ползвам Партер 351 от старите и имам навик след по-сериозна работа в жегите и изгасяне,да отвивам леко капачката на резервоара,колкото да падне налягането и пак да я завивам,иначе малко сред изгасянето бензина протича през отвора на капачката,а понякога от налягането нараво изскача някой от маркучите към ръчната бензинова помпа.Споделял съм с познати,оказва се че и при тях е така,само че не са се сещали за причината..Според мен са си Хускварнови недомислици разни и с друга капачка проблема ще се реши само временно,или въобще няма да се реши....
Вярно е, че им е "дестка болест", но хората я решават по различни начини. Най-ефективно може да решите този проблем със специални скобички за допълнително натягане на тези маркучета плюс да се постави капачка без клапан, а въпросното клапанче да се изведе, като при китайските над резервоара, ако има пространство за това. Нищо сложно не е, просто се пробива отвор и се поставя клапанчето, което върви с гумено уплътнение.

Изображение

Изображение

Има и по-лесен начин, просто да се пробие дупчица в капачето и да се постави клапанче от този тип, но той за разлика от предишния е без филтърче и вероятността да засмуква фини боклуци в резервоара я има.

Изображение

Този тип обичайно ги ползват за маслените резервоари. Преправят и бензиновите с тях, но личен опит нямам с този метод и нищо не мога да кажа. За мен, макар и по-сложен първият метод е по-качествен.
ZMeyGorianin - майстор
Това е капачката:
Прикачен файл:
DSCN1266.JPG
Нищо сложно не е, просто се пробива отвор и се поставя клапанчето, което върви с гумено уплътнение.
Продават ли се в магазините за части на резачки?
Soviet_Soldier - специалист
пет сеп 11, 2020 8:05 amZMeyGorianin написа:
Това е капачката:
DSCN1266.JPG
Нищо сложно не е, просто се пробива отвор и се поставя клапанчето, което върви с гумено уплътнение.
Продават ли се в магазините за части на резачки?
Продават се, но не във всеки магазин е лесно да се намери подобна част за такава резачка.
https://rezervnichastibg.com/product/ka ... -420-i-dr/

Ето как изглежда капачето разглобено:

Изображение

Изображение

Изображение

Да я разглобите е лесната част, но да намерите клапанче, което да е напълно идентично вероятно ще е по-сложната.
koveslav - майстор
пет сеп 11, 2020 12:51 amSoviet_Soldier написа:

Вярно е, че им е "дестка болест", но хората я решават по различни начини.
Оказа се,че тези от оранжевия отбор си имат вече прекалено много детски болести и въобще не си правя труда да ги решавам.Просто смених отбора,а тази машина е на изживяване...колкото изкара,толкова."Великия" конструктор на марката щом не си е направил труда да реши проблема в продължение на не е дин модел,защо аз да си го правя....
Soviet_Soldier - специалист
пет сеп 11, 2020 10:52 pmkoveslav написа:

Оказа се,че тези от оранжевия отбор си имат вече прекалено много детски болести и въобще не си правя труда да ги решавам.Просто смених отбора,а тази машина е на изживяване...колкото изкара,толкова."Великия" конструктор на марката щом не си е направил труда да реши проблема в продължение на не е дин модел,защо аз да си го правя....
И аз съм на Вашето мнение, що се отнася до битовите модели Husqvarna и производните ѝ като Partner и Polan. Последните 2 бранда, не стига че се произвеждат в Китай, а и имат модели, при които напълно липсват амортисьори. Дръжките са едно цяло с останалата част, и въпреки че са леки не са комфортни за ползване, а и вибрациите вредят на здравето. Мисля че 350 беше един от тях.
Husqvarna 236 също не ми хареса, защото е доста недомислена. Въздушният филтър е добър, за разлика от тези при Oleo-Mac GSH-400 и Stihl MS-180, обаче за да се стигне до него трябва да се развият 4 болта. Винтът за натягане на веригата е на неудобно място до шината, а капачетата за бензин и масло изобщо не са изпъкнали от корпуса и при развиването им попада мръсотия в резервоарите, ако преди това не се постараете да ги почистите. Липсват прозорчета, през които да се вижда нивото на горивото и маслото в резервоарите. Вярно че моделът е бюджетен, но чак толкова елементарни неща да не отчита този именит бранд е нелепо. Нищо де, поне моделите без амортисьори май вече са ги свалили от производство, и това е някакъв напредък. Ха ха
koveslav - майстор
съб сеп 12, 2020 7:34 amSoviet_Soldier написа:

И аз съм на Вашето мнение, що се отнася до битовите модели Husqvarna и производните ѝ като Partner и Polan. Нищо де, поне моделите без амортисьори май вече са ги свалили от производство, и това е някакъв напредък. Ха ха
Това с цялата дръжка е само Partner 350,но всъщност е предимство.На 351 и 371(371 е модел-измама,да ти продадат по-скъпо 351-цата)има пружини на три точки,ограничителите на които пружини обаче са....текстилни лентички :D.На моята 351 много бързо след покупката скъсих пружините с по една навивка и им огънах нови ушички,защото пружините се разтегнаха и провиснаха много бързо,лентите се измъкваха от видийте и при рязане машината висваше спрямо дръжките на една страна...След това развалиха и като двигатели тези модели,правейки ХТ-версийте(със същия външен дизайн и същите "амортисьори"),които двигатели скоропостижно се споминаха и филма с цялото поколение машини с този дизайн много бързо приключи.
Всичко при цялата гама малки модели на целия бранд е на тип самонарезни болтове,които са склонни към саморазвиване и освен това блотовите и винтовите съединения по цялата машина са почти непригодни за повторна употреба.Режещите им гарнитури са....по-добре да ги продават без тях и направо да пращат клиентите при конкуренцията за дооборудване...
Абе като всяка друга техника,като видиш икономийте и недомислиците в една конструкция,веднага трябва да си правиш изводите за конструктора и производителя и да приключиш с тях,ако не желаеш дертове.Аз приключих и ми мирна главата,а в темата за резачки сме казали и куп други простоии във почти всички по-съвременни модели,които правят от оранжевия отбор....За мен всичко в тази марка приключи по времето на модела HUSQVARNA 353 и от тогава насам въобще не си заслужава да им се обръща внимание.Дано занапред да го правят и онези,които искат да работят,а не да стават монтьори на резачки и да бълват една след друга теми за помощ.
ZMeyGorianin - майстор
пет сеп 11, 2020 8:22 amSoviet_Soldier написа:
пет сеп 11, 2020 8:05 amZMeyGorianin написа:
Това е капачката:
DSCN1266.JPG
Нищо сложно не е, просто се пробива отвор и се поставя клапанчето, което върви с гумено уплътнение.
Продават ли се в магазините за части на резачки?
Продават се, но не във всеки магазин е лесно да се намери подобна част за такава резачка.
https://rezervnichastibg.com/product/ka ... -420-i-dr/

Ето как изглежда капачето разглобено:

Изображение

Изображение

Изображение

Да я разглобите е лесната част, но да намерите клапанче, което да е напълно идентично вероятно ще е по-сложната.
Реших - поне според мен - проблема с "побългаряване" :-D Разглобих капачката и смених конусовидната кафява гумичка /която при разглобяването май хвръкна някъде и не я намерих/ с кръгла - 9.5 мм. Натиска я пружинка от химикалка, която влиза във външния пластмасов конус /оня дето държи проволката на капачката към резервоара/.
Като резултат - бензина вече не тече, машината работи нормално, като оборотите леко падат до 11000 след по-дълго форсиране. Може да се наложи скъсяване на пружината.
След изгасяне се чува около 1 мин. леко съскане от вакуумиращия въздух към резервоара.
Не знам колко ще изкара, че не съм сигурен, дали гумата е бензиноустоичива.
Soviet_Soldier - специалист
съб сеп 12, 2020 11:06 pmZMeyGorianin написа:

Реших - поне според мен - проблема с "побългаряване" :-D Разглобих капачката и смених конусовидната кафява гумичка /която при разглобяването май хвръкна някъде и не я намерих/ с кръгла - 9.5 мм. Натиска я пружинка от химикалка, която влиза във външния пластмасов конус /оня дето държи проволката на капачката към резервоара/.
Като резултат - бензина вече не тече, машината работи нормално, като оборотите леко падат до 11000 след по-дълго форсиране. Може да се наложи скъсяване на пружината.
След изгасяне се чува около 1 мин. леко съскане от вакуумиращия въздух към резервоара.
Не знам колко ще изкара, че не съм сигурен, дали гумата е бензиноустоичива.
Хитро измислено, но времето ще покаже, колко е ефективно, дали гумичката няма да се размести, да се развали от влиянието на бензина или след престой да прилепне.
Относно оборотите може лесно да проверите, дали е от недостиг на гориво, заради този клапан. Палите резачката с малко бензин в резервоара, поставяте я на една страна, така че капачето на резервоара да е нагоре и го развивате, след това давете пълна газ и гледате дали ще има пак спад в оборотите. По този начин ще добиете представа, дали има смисъл тази пружина да се скъсява. Ако я направите хлабава може да започне да изпуска гориво.
ZMeyGorianin - майстор
В капачката има гнездо, където ляга гумичката с лека хлабина /доста си поиграх да я докарам до 9.5 мм. Днес ще пробвам този вариант за оборотите и ще реша дали да скъсявам пружината.
За сега това е само проба - ако гумата се скапе ще търся бензиноустойчива.
nobreak - специалист
Търся / купувам ротор за настолен циркуляр / пендула/ Бош GCO 14-1 professional. Търся горе упоменатия модел ротор- здрав, но може да е и с повреда- късо, но със здрав колектор т.е. годен за пренавиване и да не е престъргван ротора. Търсих из китайските сайтове за аналог, но ми искат размери, но при мен липсва самия ротор. Ако някой може да ми снеме малко размери, също ще съм доволен :)

Тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: