• 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 138
Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav - майстор
Форка не е въпроса да си ги мерим.Решението не са Айнхел и Райдър.Ако те интересува тунинг на компресор-ето виж на снимката 27л компактен компресор(дълъг и преместваем е колкото 24л моноблок),който след смяна на главата с профи такава вече е с истински 330 литра дебит,с охладител на въздуха след главата,неограничено ПВ и габарити като 24л моноблок.Като тръгне манометъра му се движи нагоре по скалата като оборотомер :D ,а конденза заради охлаждането на въздуха е минимално количество. .Работи тихо,стегнато и без вибрации,но това е най-вече защото е двуцилиндров.При стационарна работа в халето този компресор стои под един рафт и му включвам външна бутилка,която стои навън да не заема място. Проблема е(а предполагам и проблема на Чефо),че ни трябват преносими компресори.На мен често ми се налага да нося компресор при някоя машина която ремонтирам,когато тя не може да дойде в халето.Затова си направих гореописаната комбинация и тя ми върши работата и на голям и на малък профи компресор.
Малките моноблок компресори,които обсъждаме тук в момента си вършат чудесно работата,въпроса е че са мощни като за едноцилиндрови моноблоци(240л/мин и 10атм.) и като са монтирани върху малката и лека бутилка наистина вибрацийте им при високото налягане стават доста.За мен моноблока е просто резерва,или за спешна работа на паркинга отпред и споделените проблеми не ме бъркат.Справя се с всичко,върти добре и гайковерта(сменям гуми с него за нула време)но естествено не е предвиден за продължителна непрекъсната работа и не е за основна машина.Ама пък и тези моноблоци ги взехме по 150лв...няма такава покупка! :partyman:

Прикачен файл

IMG_20190423_124421.jpg
Chefo77 - майстор
Аз честно си казвам, че не помня колко дадох за моя, но помня, че имах 10 лева отстъпка, защото съм модератор на групата :D
Много точно го каза - трябва ми преносима машина, за да захранвам такера, когато кова паркета. И за такива цели си е перфе. Бих взел 6 литра, но той тежи малко по-малко ако е със същия блок - няма смисъл. А от по-голям нямам нужда.
Винаги ми е била странна идеята да купиш нещо евтино и по презумпция кьопаво и да го тунинговаш, за да стане читаво ... Имаше един образ, който си беше пипнал пендулата Райдър, та режеше добре. Ами супер, ама за същите пари, които е дал за добавките, щеше да вземе нещо, което по принцип си реже добре и няма да има нужда от донастройване на всеки 2-3 месеца. Но пък като може човек, защо да не експериментира :)
fore - майстор
вт апр 23, 2019 4:41 pmkoveslav написа:
Форка не е въпроса да си ги мерим.Решението не са Айнхел и Райдър.Ако те интересува тунинг на компресор-ето виж на снимката 27л компактен компресор(дълъг и преместваем е колкото 24л моноблок),който след смяна на главата с профи такава вече е с истински 330 литра дебит,с охладител на въздуха след главата,неограничено ПВ и габарити като 24л моноблок.Като тръгне манометъра му се движи нагоре по скалата като оборотомер :D ,а конденза заради охлаждането на въздуха е минимално количество. .Работи тихо,стегнато и без вибрации,но това е най-вече защото е двуцилиндров.При стационарна работа в халето този компресор стои под един рафт и му включвам външна бутилка,която стои навън да не заема място. Проблема е(а предполагам и проблема на Чефо),че ни трябват преносими компресори.На мен често ми се налага да нося компресор при някоя машина която ремонтирам,когато тя не може да дойде в халето.Затова си направих гореописаната комбинация и тя ми върши работата и на голям и на малък профи компресор.
Малките моноблок компресори,които обсъждаме тук в момента си вършат чудесно работата,въпроса е че са мощни като за едноцилиндрови моноблоци(240л/мин и 10атм.) и като са монтирани върху малката и лека бутилка наистина вибрацийте им при високото налягане стават доста.За мен моноблока е просто резерва,или за спешна работа на паркинга отпред и споделените проблеми не ме бъркат.Справя се с всичко,върти добре и гайковерта(сменям гуми с него за нула време)но естествено не е предвиден за продължителна непрекъсната работа и не е за основна машина.Ама пък и тези моноблоци ги взехме по 150лв...няма такава покупка! :partyman:
Не разбрах добре - 24 или 27 литрова е бутилката и като си сменил друга глава с цилиндър си вдигнал на 330 литра изходният дебит така ли ?

Днеска сравних двата Енхела и се оказа че едноцилиндровият пълни от 7,5 до 10 бара за 47 сек - 50 литра, а двуцилиндровият за 49 сек. :?
Каква е тази простотия, като и двата са на едни обороти - 2850 на моторите и тръбите са им еднакви незнам. Аз очаквах повечето цилиндри да пълнят по бързо.
И в крайна сметка не разбрах от къде идва този по голям входен и изходен дебит ?
Единият е 270, а другият е на 400 л/м. единият е 1800 вата, а другият е 2400 вата.

И в крайна сметка по мощният пълни по бавно.
И откъде ще отдаде повечето изходни литри като и тръбите са му еднакви с другия и даже пълни по бавно с 2 секунди. :prayer:

А ти koveslav как пък със смяната на глава си променил товоя до 330 литра незнам.

Нали видях- като вдигнах 24 литоровият Парксайт на 10 бара нищо не постигнах.
koveslav - майстор
вт апр 23, 2019 8:12 pmChefo77 написа:
идеята да купиш нещо евтино и по презумпция кьопаво и да го тунинговаш, за да стане читаво ...
Не,не говоря за евтини неща,точно обратното.Аз също държа да работя със стандартни и прилични марки и качество машини.Просто съществуват и варианти,които не се предлагат на пазара.По презумпция при компресорите големия дебит и голямото ПВ са свързани с окомплектовка с голяма бутилка.За вас,работещите по строителство,мебели и т.н. има подходящи компресори и с 6л и с 9л и с 24 и с 50 и с какви ли не бутилки.Докато агрегати с нужните ми на мен параметри се оказа че започват от 90л.Ами мен не ме устройва.На мен ми трябва малък преносим компресор с високи параметри и го спретнах от предлаганото.Купих за основа единствения на пазара марков компресор който е и с малка бутилка и с ремъчна предавка,продадох оригиналните му глава и мотор и ги замених с други,същата марка,но от по-висок клас.Монтажните размери и крепежи пасват болт по болт и всичко е стандартно.Вече имам нужната машина с нужната ми комбинация от параметри и габарити и всичко в нея е марково,ремонтируемо и на ниво като качество.И я тормозя ежедневно на макс.Заговори се за тунинг,та единствено затова отворих дума и за моята машина.Цената на която ми излезе за мен е оправдана.
А моноблока го купих заради неустоимо ниската цена.Да има,а и за резерв.
Chefo77 - майстор
Аз нямах предвид теб, а Форката - той тръгна да хвали Парксайда, който е пипнал! Нищо лошо към това, което е направил, просто не го разбирам :) Все пак и Парксайд, и Айнхел не се славят с високо качество на продуктите си, а и за 200 лева какво да очакваш...
fore - майстор
ср апр 24, 2019 3:22 amChefo77 написа:
Аз нямах предвид теб, а Форката - той тръгна да хвали Парксайда, който е пипнал! Нищо лошо към това, което е направил, просто не го разбирам :) Все пак и Парксайд, и Айнхел не се славят с високо качество на продуктите си, а и за 200 лева какво да очакваш...
Парксайта беше около 250 лева някъде. И да ти издам една тайна- по това време Енел работи с Лидл, та и той е Енхел реално.

Енхел имат доста богат асортимент от инструменти и досега каквото и да съм купил от марката нямам оплаквания. Хидрофора на вилата работи отлично.

А специално при компресорите аз не видях да има много по качествени на пазара за любителски цели.

Така че и трите са Енхел и трите нямат забележки за целите за които са взети.
lov - майстор
Форка ти май не правиш разлика от двуцилиндрова глава с директно нагнетяване и такава пак двуцилиндрова с двустепенно компресиране.
fore - майстор
ср апр 24, 2019 2:30 pmlov написа:
Форка ти май не правиш разлика от двуцилиндрова глава с директно нагнетяване и такава пак двуцилиндрова с двустепенно компресиране.

Ами разясни де. Аз ги ползвам основно. Но видях че по мощният и повече бутален пълни леко по бавно.

Та наистина не ми става ясно от къде идва този по голям входен и изходен дебит.
Последна промяна от fore на ср апр 24, 2019 8:55 pm, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
Форка, виж как го написа - за любителски цели. Аз не искам любителски машини, искам професионални. Затова смених безмасления NuAir с маслен от достатъчно сериозна марка - уви, оказа се не това, което очаквах. Така или иначе ще си взема 24 литров маслен профи - дали на Abac, Fini, NuAir, GIZ, ... ще си взема.
koveslav - майстор
ср апр 24, 2019 8:29 pmChefo77 написа:
.......ще си взема 24 литров маслен профи - дали на Abac, Fini, NuAir, GIZ, ... ще си взема.
Чефо,главата на този черния компресор е Nu Air,брандирана за B&D.Има я брандирана и за много други марки.Гаранция.Проблема ти е комбинацията мощна едноцилиндрова глава и малка и прекалено лека бутилка за основа.Имам една 50л бутилка от по-стар модел моноблок,ами тя без блока отгоре тежи повече от целите компресори барабар с бутилките,които с теб ползваме в момента.Върху нея вибрацийте на моноблока са много-много по-малко.Може би трябва да си избереш 24л марково компресорче с по-малка мощност,иначе може да попаднеш на същата комбенация със същите проблеми като в момента,но само с друг бранд.За твоите задачи предполагам ще върши работа за такери и т.н. и 1,5кW с до 200л дебит.
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 138

Тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: