• 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 138
Ел. инструментите. Консумативи.
lov - майстор
Форе айде стига форумни локуми за нещо което не си отварял дори. Първо няма никакви феродови съединители. Зацепването там е метал в метал за сметка на големия натиск от тарелковата пружина. У нас се ползва по често руското название на тях ама ако искаш мога да ти го напиша и на инглизки. :)
Прикачен файл:
Screenshot-2017-11-17 DIN 2093 Тарелчати пружинни шайби.png
Screenshot-2017-11-17 DIN 2093 Тарелчати пружинни шайби.png (21.85 KиБ) Видяна 1380 пъти
Самия съединител е в група на елементите 43-53 а самата пружина е под номер 51.
А дали е райдер бъдджет и не знам си какъв си друг бранд конструкцията им е все същата и неизменна от доста години. С леки изменения по мощността на двигателя и основно промяна на дизайна по пластмасите. :lol:
Самото зацепване за вида работа удар или въртене е съчмено и реално не е никак калпаво като конструкция. Дори много надеждно и грамотно.
Тъй че не обяснявай кое било достатъчно натегнато и кое било по добро направено.
Е те че нашите търговци успяват да вкарват и 33-то качество вече е отделна тема за разговор. :lol:

Прикачен файл

5.850.026.00.jpg
5.850.026.00.jpg (85.39 KиБ) Видяна 1380 пъти
fore - майстор
Баце, по назад в темата бях сложил снимик на това което съм обяснил. Не само че съм отварял тези Бракми, но и доста време им отделих докато накрая ги изхвърлих, защото са пълен боклук !

Ти слагаш разни схеми и ни обясняваш нещата какви били и какво имало и нямало вътре...

Първо съединителят има феродни шайби под металните и няма никаква пружина там, и второ се износват скапаните колела.
Трето ти майче не си отварял подобен боклук, но пък пак много знаеш....... :axe:

Омеша всичко общо взето, но то така става когато се заяждаш и гледаш от схемата без реално да си разглобявал.

Съчмено зацепване на тия машини от 100 лева можеш само да сънувашшшшшшш ! Я пак си погледни схемата и виж под номер 40 тъпата пружинка дето е тандем с превключвателя и като се напъне започва да не държи и се износват зъбната предавка.
Това да не ти е префоратор от 600 лева нещо.

От 43 до 53 са точно тия шайби (метални и феродни) дето се мъчат да са съединител....... Там пружини няма.
lov - майстор
От кога си начерни дупето та стана калайджия. Айде бегай у ония форуми дето продаваше строшени съединители им обяснявай за феродните шайби де се слагат..
То само с четенето по блогове и форуми няма как да станеш майстор.
Имам 4-5 такива. Ако си навит пред свидетели ще разглобим един и ако не намерим феродо ще те накарам да го изядеш целия. Ма и водичка няма да то давам че да ти е зор преглъшането. :lol:
fore - майстор
Абе аз като си знам че тука сте само продавачи и дърдорковци какво съм седнал да се разправям изобщо.

Подарявам знание Баце, но на хора които могат да го поемат. Съединители не продавам .......

Ти си продавача със схемите.

Ей как от всяка тема правите сеир. Уроди ли сте или хора не мога да разбера вече.
Шайби ще яде... да ядеш.......
КИМИ - специалист
lov написа:
Прикачен файл:
Screenshot-2017-11-17 DIN 2093 Тарелчати пружинни шайби.png
Самия съединител е в група на елементите 43-53 а самата пружина е под номер 51.

Изображение


Изображение

От културно-научния спор, който се изтегли дотук ми стана ясно, че кучето на моя проблем e заровено някъде в оградената с червено зона и там се крие мистичната гайка с лява резба за натягане.
Почвам да трОша! :-D
fore - майстор
Човек, същата машина, но под марката Бош и със зелен цвят естествено бащата купува отдавна от Илиенци. После се почна кабела скъсан и веднага нов, четките смених после защото и те бяха поочупени. И накрая и със този съединител се сблъсках. Ходихме до пазара в Люлин да търсиме от един "Италианец" резервни колела и четки и тия феродни шайби да има резервни. Той ги сваляше от стари машини.
Всъщност той ни каза за този глупав съединител че го има машината. До тогава си мислех че зъбните колела зад ударната глава който се износват са съединителят. И след това се почнаха разни настройки и смени на зъбните колела.
Накрая ми писна и я махнах.

Пак ти казвам ако си чул прещракване при блокиране на свредлото когато си пробивал значи си изронил тази зъбна предавка.
Ако си чувал само форсиране на мотора без прещракване при блокаж значи тогава е възможно да се е охлабил съединителят. Но на практика конструкцията на машината е такава че това не се случва. Горе обясних защо. Просто не става така. Съединителят или е много натегнат и машината дупчи, но троши зъбните колела или ако се отпусне започва да приплъзва и да не може да дупчи големите отвори над 8 мм.
wanderer - специалист
кими, тъй и тъй я почваш, хвърли и едно око на намотките на роторо. бая боклук минава заедно с охлаждащия въздух покрай него, и ако машината е на повечко моточасове изолацията се изжулва, и намотките остават "по бакър".
lov - майстор
КИМИ написа:
lov написа:

От културно-научния спор, който се изтегли дотук ми стана ясно, че кучето на моя проблем e заровено някъде в оградената с червено зона и там се крие мистичната гайка с лява резба за натягане.
Почвам да трОша! :-D
:lol: Смело и безотговорно. Свали обаче първо четките щото да не ги поломиш. По лесно тръгва да се вади ротора от колкото да се отвори редукторната кутия. По принцип въпреки плюенето за мен са големи кучета. Що нещо съм поломил с такива не е истина. А на цената на която са може да ги приемеш и като консуматив. :-D
mitko64 - майстор
Eдин въпрос относно смяна на четки. Имам от 4 години един миксер за бъркане, досега не съм имал проблеми с него, но днес, изведнъж почна едно пърпорене и яко искрене от колектора. Викам си четките са свършили, а имам резервен комплект. Свалих капака и четкодържателите и изненада, едната четка почти на нула, но другата повече от половината останало. На какво се дължи това неравномерно износване? Иначе смених четките и сега си работи както си беше като нова.
kozl - майстор
На по-силна пружина, на разлика в материала на четките, на разлика в леглата на водачите. Поне това ми хрумна за момента.
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 138

Тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: