Искам да пусна отделна тема за гаранционното обслужване на машините на Спарки Елтос.
Молбата ми е всеки да сподели опита си и да се опитаме да променим статуквото - липса на гаранция.
1. Според закона гаранцията на ел. инструмнтите е 2 години - с това се съобразиха всички производители, вносители на маркови и НЕмаркови инструменти.
2. Въпреки че в доументацията на машините има брошура с опоменати сервизи ОТОРИЗИРАНИ -ако закупиш машина от търговец, който не е дистибутор на конкретния Оторизиран сервиз - в този сервиз не ти ремонтират машината.
3. Дори и да си закупил машината от Оторизиран сервз/магазин в град А и я предоставиш за ремонт в гр. Б (пак при Оторизиран сервиз) - гаранция няма!!!
4. До кога всички търговци на Спарки ще измислят чудеса от героизъм, като 12м гарация за да не обяснят на клентите си, че гаранционните ремонти са за сметка на търговеца.
Сега ще Ви представя информацията до която аз съм се добрал за 15 години работа и обикаляне по сервизите.
Спарки или Елтос-Ловеч практикуват схема за гаранционните си ремонти непроменена поне от 20 години. Продава се на търговеца (който е оторизиран сервиз) машини с Х отстъпка и той получава 3% гаранционен рабат т.е. направо с пример:
Голям ъглошлайф струва 200 лв. търговеца получава отстъпка еди колко си процента и допълнителна отстъпка от 6лв. за гаранционното обслужване на машината т.е. той се задължава за тези 6 лв. да ви ремонтира машината в гарнционен срок - като се има предвид че ротора струва 50 лв. - вече стана ли ви ясно защо съществува т.4 от горния списък.
По интересен е казуса когато отидеш в друг град и се пробваш да си ракламираш машината. Първо на повечето места отказват, но ето и неофициялно мнение на един от сервизите в София:
Когато в сервиза постъпи машина която не е купена от нас или наш дистибутор, ЗЪНЯ по телефона в Ловеч и питам дали да уважа гаранцията, пускам им какви резервни части са ми необходими и ако одобрят я ремонтирам, а при следваща заявка ми възстановяват вложените части.
Проблема е, че не всеки сервиз го прави и точно за това е молбата ми да споделите вашите проблеми с гаранционното обслужване, особенно ако сте пробвали да отидете за ремонт в друг град.
Поради този начин на работа се стига до там, че някой оторизирани магазини/сервизи се принуждават да плащат куриери в гаранционен срок, защото в друг град оторизирания сервиз ще им откажат ремонта!!!
Само за финал Машините на Спарки са с доста приемливо качаство, даже някой модели са прекрасни, но до кога ще ми се налага да купувам "ПРОФЕСИОНАЛНА" техника с по-лошо сервизно обслужване от МЕНТЕ - там поне направо СМЕНЯТ!!!
За сведение Makita и BOSCH са с 3 години гаранция подобно условие на 6 м. да отиват за профилактика ... голям смях!!! Машината ще работи или ще обикаля по сервизите. Само един търговец на Макита - Галвиг-Ташев се беше пробвал да направи подобна тъпотия, но беше в края на гарнционния срок и за своя сметка даваше втора година гаранция! Разбира се машините трябваше да влязат във неговия сервиз.
Молбата ми е всеки да сподели опита си и да се опитаме да променим статуквото - липса на гаранция.
1. Според закона гаранцията на ел. инструмнтите е 2 години - с това се съобразиха всички производители, вносители на маркови и НЕмаркови инструменти.
2. Въпреки че в доументацията на машините има брошура с опоменати сервизи ОТОРИЗИРАНИ -ако закупиш машина от търговец, който не е дистибутор на конкретния Оторизиран сервиз - в този сервиз не ти ремонтират машината.
3. Дори и да си закупил машината от Оторизиран сервз/магазин в град А и я предоставиш за ремонт в гр. Б (пак при Оторизиран сервиз) - гаранция няма!!!
4. До кога всички търговци на Спарки ще измислят чудеса от героизъм, като 12м гарация за да не обяснят на клентите си, че гаранционните ремонти са за сметка на търговеца.
Сега ще Ви представя информацията до която аз съм се добрал за 15 години работа и обикаляне по сервизите.
Спарки или Елтос-Ловеч практикуват схема за гаранционните си ремонти непроменена поне от 20 години. Продава се на търговеца (който е оторизиран сервиз) машини с Х отстъпка и той получава 3% гаранционен рабат т.е. направо с пример:
Голям ъглошлайф струва 200 лв. търговеца получава отстъпка еди колко си процента и допълнителна отстъпка от 6лв. за гаранционното обслужване на машината т.е. той се задължава за тези 6 лв. да ви ремонтира машината в гарнционен срок - като се има предвид че ротора струва 50 лв. - вече стана ли ви ясно защо съществува т.4 от горния списък.
По интересен е казуса когато отидеш в друг град и се пробваш да си ракламираш машината. Първо на повечето места отказват, но ето и неофициялно мнение на един от сервизите в София:
Когато в сервиза постъпи машина която не е купена от нас или наш дистибутор, ЗЪНЯ по телефона в Ловеч и питам дали да уважа гаранцията, пускам им какви резервни части са ми необходими и ако одобрят я ремонтирам, а при следваща заявка ми възстановяват вложените части.
Проблема е, че не всеки сервиз го прави и точно за това е молбата ми да споделите вашите проблеми с гаранционното обслужване, особенно ако сте пробвали да отидете за ремонт в друг град.
Поради този начин на работа се стига до там, че някой оторизирани магазини/сервизи се принуждават да плащат куриери в гаранционен срок, защото в друг град оторизирания сервиз ще им откажат ремонта!!!
Само за финал Машините на Спарки са с доста приемливо качаство, даже някой модели са прекрасни, но до кога ще ми се налага да купувам "ПРОФЕСИОНАЛНА" техника с по-лошо сервизно обслужване от МЕНТЕ - там поне направо СМЕНЯТ!!!
За сведение Makita и BOSCH са с 3 години гаранция подобно условие на 6 м. да отиват за профилактика ... голям смях!!! Машината ще работи или ще обикаля по сервизите. Само един търговец на Макита - Галвиг-Ташев се беше пробвал да направи подобна тъпотия, но беше в края на гарнционния срок и за своя сметка даваше втора година гаранция! Разбира се машините трябваше да влязат във неговия сервиз.