• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Ел. инструментите. Консумативи.
gosho_d - напреднал
Kasper написа:
На мен лично ми пука къде отиват моите 5 лв.
На мен също. Ама за мен проблемът не е толкова в търговците, колкото в производителя.
И точно затова никога не бих ги дал, за да правя оборот и печалба на нещо явно недомислено, неориентирано към адекватните нужди на клиента или пазара, ползващо протекции, защото било "производител", "производител" на какво - на внос от Китай ли...
Изберете българското - е не, мерси, то дори и да беше българско, пак нямаше да го избера!
IJAN - специалист
gosho_d написа:
Kasper написа:
На мен лично ми пука къде отиват моите 5 лв.
На мен също. Ама за мен проблемът не е толкова в търговците, колкото в производителя.
И точно затова никога не бих ги дал, за да правя оборот и печалба на нещо явно недомислено, неориентирано към адекватните нужди на клиента или пазара, ползващо протекции, защото било "производител", "производител" на какво - на внос от Китай ли...
Изберете българското - е не, мерси, то дори и да беше българско, пак нямаше да го избера!
Напълно подкрепям колегата-щом като произвеждат за износ нека тука да не продават-ние сега какво -да не сме индианци че да се търпи такава политика щото Спарки видите ли плащал данъци-ние да не би да не плащаме.
kirofabv - специалист
Ама какво значи гаранционен сервиз, телефон на хора дето ремонтирали и т.н.
Тези номера още ли минават?

Според ЗЗП можете да изберете къде да занесете продукта, който сте купили при рекламация. В сервиза, в магазина или на друго място, където ви пратят - НО ВИЕ ИЗБИРАТЕ КЪДЕ - това е ваше право.

Винаги връщам рекламациите в магазина. Оттам ме вписват в книгата с рекламации и законния срок за ремконтиране (1 месец) започва да тече. Когато изтече отивате и ви връщат парите или ви го заменят с нов - по ваш избор.

80% от магазините първо се опитват да ме изпращат нейде. Не минават такива неща трябва да го знаете. Отивате и връщате при търговеца. Оттам проблема е негов. А ако сервиза е в Ямбол, а ако е в Тутракан, Петрич или Бургас?
peter_m - специалист
kirofabv написа:
Ама какво значи гаранционен сервиз, телефон на хора дето ремонтирали и т.н.
Тези номера още ли минават?

Според ЗЗП можете да изберете къде да занесете продукта, който сте купили при рекламация. В сервиза, в магазина или на друго място, където ви пратят - НО ВИЕ ИЗБИРАТЕ КЪДЕ - това е ваше право.

Винаги връщам рекламациите в магазина. Оттам ме вписват в книгата с рекламации и законния срок за ремконтиране (1 месец) започва да тече. Когато изтече отивате и ви връщат парите или ви го заменят с нов - по ваш избор.

80% от магазините първо се опитват да ме изпращат нейде. Не минават такива неща трябва да го знаете. Отивате и връщате при търговеца. Оттам проблема е негов. А ако сервиза е в Ямбол, а ако е в Тутракан, Петрич или Бургас?

По принцип е така, но явно някои са по-равни пред закона.

Моя пример - знаейки правата си нося развалена машина (спарки) в Бриколаж - Пловдив. Както се сещате те ме пращат в сервиза - аз отказвам и им казвам че искам на тях да оставя машината за ремонт - след дълга разправия дойде и управителя. След още толкова обяснения и демонстрация че машината не работи те пак ми отказват да я приемат. И не записват нищо в книгата им за ракламации. Обясних на управителя че не желая повече да си губя времето и или да ми приемат машината или да напише а един лист че ми отказват и мотивите им. И за най-голямо учудване той написа на един лист че ми отказва рекламация защото не съм занесъл машината в сервиза !!! и сложи печат на магазина. От там - в КЗП - писане на обяснения и срок от един месец за отговор ... както се сещате получих отговор последния ден (машината седи неработеща през това време). В отговора пишеше ... бла бла ... трябвало да съм закарал машината в сервиз, но щели да ми я оправят безплатно ... бла бла. С две думи пишеше - Ти си виновен, ама ние ще ти оправим машината безплатно !!! При което аз питам директора на КЗП (и той беше там) защо ми отказаха от магазина да я вземат след като са длъжни, той взе да звъни на човека, който е направил проверка, после взе да рови из някакви тяхни тетрадки и там пишеше: "при направена проверка в магазина в книгата за рекламации под номер ... е записано ..." При което аз гледам ей така :shock: , като се има в предвид даже че в магазина бях с приятел и никой нищо не записа ....
И в крайна сметка реших да си спестя нова жалба, помирителна комисия ... още един месец чакане ...
занесох си машината в сервиза, оправиха ми я веднага за 5 минути безплатно (без да знаят случая), а дори да не беше безплатно ремонта щеше да ми струва 5 лв.

Та не ми говорете за КЗП - тази комисия защитава само тези с паричките
dragozow - майстор
Можеш да оставиш машината при търговеца. Аз продавам Спарки и плащам на един от оторизираните да ремонтира гаранционно машините които съм продал. Хората си ги носят направо там, защото е много близо. Не е имало проблем до сега. Закона за защита на потребителите казва 24 месеца за физически лица. Има едно условие обаче, профилактика на шест месеца. Важи с пълна сила за машините с грес и масло. На КЗП не разчитайте много, трябваше им месец и половина да ми отговорят на един въпрос.
peter_m - специалист
dragozow написа:
На КЗП не разчитайте много, трябваше им месец и половина да ми отговорят на един въпрос.

и докато ги чакаш да отговорят не трябва да си оправяш машината :axe:
Chefo77 - майстор
dragozow написа:
Можеш да оставиш машината при търговеца. Аз продавам Спарки и плащам на един от оторизираните да ремонтира гаранционно машините които съм продал. Хората си ги носят направо там, защото е много близо. Не е имало проблем до сега. Закона за защита на потребителите казва 24 месеца за физически лица. Има едно условие обаче, профилактика на шест месеца. Важи с пълна сила за машините с грес и масло. На КЗП не разчитайте много, трябваше им месец и половина да ми отговорят на един въпрос.
А какво ще рече профилактика на 6 месеца - ако човек е от малък град и даде маса пари за професионална техника, това означава ли че на всеки 6 месеца трябва да я "губи" за 2-3 дни (минимум), за да му направят някаква (понякога псевдо) профилактика??? Кой друг освен Спарки работи така? Хилти? ДеВалт? Макита? Бош? Метабо?...?
dragozow - майстор
Това е за доброто на машината. Например много често има перфоратори останали без грес(без значение от марката), работника го взима и понеже не го е плащал му е..ва мамата. При нас профилактиката е безплатна и става веднага.
kirofabv - специалист
Аз съм подавал няколко жалби към комисията за отказ на гаранция и т.н. и винаги са ми съдействали. Вярно, малко е тромава процедурата, но при мен до сега е имало ефект.
Наскоро ходих в голяма мебелна фирма в софия понеже ми се счупи стола за пред компа и убедени ме изпращат в сервиза и в отдел рекламации, което е на края на София - на 1 час път в трафика и аз им казах, че това просто няма да се случи и им оставям стола тук и да се спасяват. Управителката прати едно момче - извадиха нов стол, разпечатаха го, дадоха си ми каквото ми е счупено и по живо и по здраво. Което пък от своя страна им прави чест понеже можеха да кажат "остави го и ела след 30 дни да си го вземеш" и ей така от инат да ми го държат. Абе положението тука е много странно...
dragozow - майстор
В случая управителя е помогнал. На много места персонала не може да вземе такова решение без да е упълномощен. Да не кажа че няма да ти направят и 10 лв отстъпка.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Sparky Ловеч - Гарнционно обслужване!!! Да ама не!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: