ей немога да кажа твойта дали има,на мойте 2 броя хилти едното т12,другото т2 има,на дивелта пак мисля че има...другите още не са отваряни и немога да ти кажа....но ми идва на акъла,че ако ти си първи собственик на машината,и при теб е отслабнал удара,може семеринга да е все още в машината као е имало такъв,а най-лесно ще разбереш дали има като погледнеш на самото бутало дали има канал за О пръстен ... или виж в греста да не би да не си го видял....
sasim написа:Здравейте, онзи ден тръгнах да пробивам с перфоратора и забелезах ,че удара му е значително отслабнал.Перфоратора е от тези с вертикално разположен мотор тип Einhell или Раидер, някакъв подобен.Занам че при такива симптоми се слагаше някъде грес за да започне да бие по-силно, но не знам къде.Има едно капаче отгоре, което се отвива с ключ за флекс отвих го и му сложих малко грешчица, но нищо не се подобри.Дали да не сложа още или пък се слага някъде другаде?Ако подкрепите отговорът си със снимка ще съм ви благодарен.Колега свали горния ключ с който изключваш въртенето,с три кръстати винта е и налей малко масло в отвора. Ако не се подобри силата на удара проблема е от механично износване. Най вроятно е при зацепването на зъбното колело което в долния край на ексцентрика ( с него вкл. и изкл. удара с ключа който е срещу пусковия ключ)