Ел. инструментите. Консумативи.
vitrinabg.com - специалист
Имам машина блек енд декер и ми се наложи да я занеса в сервиза.Първото чувство като влязох хич не беше приятно да не говорим за посрещането каквото всъщност нямаше.Както и сервизен техник нямаше.Имаше работник нещо си броеше.Като свърши да брои му споделих проблема и помолих да я пуснат за да видят какъв проблема.Отговора беше,че не може да я пусне защото сервизния техник отишъл да кара някаква стока?!?!?
Дефакто МИЗЕРИЯ!Сервизния техник ще разнася стоки ?!?! Оставете я ми казва за да я види.Казвам им,че искам да ми кажат какъв е проблема,колко време ще отнеме и колко пари ще струва.Добре ще Ви се обадим.След като минаха два дена и нямаше никаква индикация нито позвъняване реших,че наща работа с тия симпатяги няма да я бъде.Отидох да си прибера машината.Сервизния техник се подпираше отвън на сянка като го извикаха влезе.Вика ма тая машина едва от два дена е тука какво искате!?!Демек много съм бързал!Трябвало да му кажа,че е спешна.Не машината не ми е спешна.Но два дена като липсва комуникация какво да очаквам?Сервизния техник или го няма или си крепи топките отвън защото след като си взех машината пак отиде да ги крепи отвън-нека си чакат клиентите ако си нямат работа.Представете си ако си изкарвате хляба с машина от блек енд декер? Ще има да си чакатеее .Извода за мен си го направих!Повече машина от този вносител в къщи няма да влезе.
Последна промяна от vitrinabg.com на пон май 26, 2014 11:09 am, променено общо 2 пъти.
dragozow - майстор
Два дена не са много, вероятно има други машини за преглед преди твоята. Не знам някъде да си зарежат всичката работа и да почнат първо твоята машина, а съм виждал много сервизи и то фирмени и нефирмени.
Kumay - майстор
dragozow написа:
Два дена не са много, вероятно има други машини за преглед преди твоята...
Калояне! Тук не става въпрос за двата дена, а за отношението и организацията! Не знам за къде става въпрос, но явно не е вярното място! Не може да демонстрираш незаинтересованост и да казваш, че имаш много работа!

Иначе наистина два дни вече не са никакво време! Вярно е, че клиентите винаги бързат/ и после не идват с месеци :lol: / но истинските сервизи винаги са натоварени!

П.П. Към автора на темата - поправи заглавието! Сервизът на Бляк енд Декер в София не е само един! По правилно ще е "Еди кой си сервиз..."
dragozow - майстор
Въпроса е че щом за два дни се правят такива драми явно не е вината само в майстора. Нека го погледнем от обратната страна, защо майстора се е подпирал на сянка примерно. Може да е решил да си ползва почивката и точно тогава да е минал клиента, естествено че ще каже че се подпира, а не че си ползва почивката. Като дойдат трима "спешни" и майстора обядва..в 16 часа. Не познавам сервиза и клиента, можело е да пита в какъв срок ще му видят машината и ако го устройва да я остави. Вече ако се държи лошо винаги може да се оплаче, но от написаното аз разбирам че е почивал и че не е гледал машината два дни, от там се вадят изводите. Повтарям, не познавам и двете страни. Почти никъде не правят веднага машини, но винаги могат да кажат предварително колко време ще отнеме.
vitrinabg.com - специалист
Интересно как двамата колеги които се включиха са прочели едно и също което съм написал.Единия е разбрал за какво иде реч другия не е.Не е проблема в двата дена.Машината не ми е спешна.Проблема е точно в липсата на отношение и заинтересованост.Ходил съм в доста натоварени сервизи като на ташев например.Ходил съм и на други места.Няма такъв сервиз който сервизния да няма време два дена да види какъв е проблема не да я ремонтира.Аз исках да има яснота по въпроса и да ми бъде казано какъв е проблема,колко дена ще отнеме ремонта и колко ще струва!Беше ми казано,че ще ми се обадят.Да ама не.
Сервиза е при вносителя доколкото знам на сахаров така,че машини от тази фирма в къщи няма да влезат.
С една дума УВОЛНЯВАМ ГИ.Като ги уволнят още няколко човека и фирми ще дойде ден за размисъл.Както казва една поговорка"искам да имам последващия акъл на Българина"
ZMeyGorianin - майстор
vitrinabg.com написа:
...Аз исках да има яснота по въпроса и да ми бъде казано какъв е проблема,колко дена ще отнеме ремонта и колко ще струва!...
Много обичам по време на някоя авария да ми виснат на главата с подобни на подчертаните въпроси :evil: Хващам здраво някой тежък инструмент и с подходящ вид и "мили" думи отказвам питащия от нездравословното любопитство /ако е имал наглостта да дойде на място, а не да звънне по телефона/!

Трябва да уточня, че не работя в сервиз или в сферата на обслужването!

Освен това си има регламентирани срокове за всеки ремонт! Спешните поръчки навсякъде се правят с предимство срещу съответното заплащане!
miroton - майстор
ZMeyGorianin написа:
vitrinabg.com написа:
...Аз исках да има яснота по въпроса и да ми бъде казано какъв е проблема,колко дена ще отнеме ремонта и колко ще струва!...
Много обичам по време на някоя авария да ми виснат на главата с подобни на подчертаните въпроси :evil: Хващам здраво някой тежък инструмент и с подходящ вид и "мили" думи отказвам питащия от нездравословното любопитство /ако е имал наглостта да дойде на място, а не да звънне по телефона/!

Трябва да уточня, че не работя в сервиз или в сферата на обслужването!

Освен това си има регламентирани срокове за всеки ремонт! Спешните поръчки навсякъде се правят с предимство срещу съответното заплащане!
Клиента е винаги прав :lol:
vitrinabg.com - специалист
За съжаление страшни болести мъчат Българина.
Завист,невежество и ПРОСТОТИЯ.
iivanov - майстор
miroton написа:
Клиента е винаги прав :lol:
Ами да, прав е.Има правото да си изчака реда на машинката.Има правото да се жалва от несвършена работа, но след законоустановения срок.Има правото на специално отношение, но едва след като си плати.
АМА НЕ ИМ СЕ ПЛАЩА НА КЛИЕНТИТЕ.
Иначе перфектно знаят чуждите задължения. :-D
jekasus - майстор
iivanov написа:
miroton написа:
Клиента е винаги прав :lol:
Ами да, прав е.Има правото да си изчака реда на машинката.Има правото да се жалва от несвършена работа, но след законоустановения срок.Има правото на специално отношение, но едва след като си плати.
АМА НЕ ИМ СЕ ПЛАЩА НА КЛИЕНТИТЕ.
Иначе перфектно знаят чуждите задължения. :-D
Отидох на обяд около 12-13 ч. Човека си остави храната, даже ползва жокер от " Стани Богат"-звъни на приятел, изчака ме да отида за лагер,щото се притесни, че няма такъв. Предупреди ме че може да стане фал, след мое сгласие направи ремонта и ми взема "непосилни" за моя бюджет 6 лева.
Къде ще отида пак, ако ми трябва ремонт на машините ми или ако някой ме пита, от кой сервиз съм доволен?

Тема "Сервиза на блек енд декер в София-на АндрейЛяпчевПълна скръб" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: