Ел. инструментите. Консумативи.
turbocharged - специалист
Много удобен и евтин инструмент за хоби монтьор. Струва си да се пробва. Ако имаш компресор пневматичния гайковерт е по-издържлив, евтин и мощен. Марковите акумулаторни ударни гайковерти почват с цена от 700 лв. нагоре което за домашна употреба си е доста. Лидълския не знае как е направен и на кой поред болт ще му се скъса ударния механизъм. Ако го ползваш само за смяна на гумите два пъти в годината може и да останеш наприятно изненадан като се строши на 10-тия комплект гуми и гаранцията е минала. Марковите също се разбиват. С батерията не вярвам да има проблеми.
cat - специалист
Тия гайковерти които пускат в Лидл са инструмент за сервиз или монтажна бригада , да си завъртиш гумите на колата е необходим един читав ключ за гуми 50 мл масълце , телена четка и малко акъл да не стягаш зверската . Когато ходя за смяна на гуми във вулканизатор винаги сам зи дозатягам гайките на гумите с моя си ключ , гумаджиите се презастраховат и затягат здраво тях не ги интересува че изтеглят резбите на шпилките интересува ги да няма летящи по пътя колелета .
nikolson - майстор
пет мар 15, 2019 7:57 pmgnf написа:
Да поизтупам малко насъбралия се прах от темата :)
Другата седмица от Понеделник в Лидл пускат акумулаторен гайковерт Parkside PASSK 20 Li A1 за 140лв. Някой има ли мнение за модела и дали си заслужава за тези пари?
В предното си мнение пишеш, че си взел Ингерсол Ранд. Какво те кара да се заглеждаш в лидълския?
bijonisler@gmail.com - специалист
вт окт 14, 2014 3:07 pmgnf написа:
Здравейте,

Провокиран от последната промоция на Лидл на пневматични инструменти се зарибих за гайковерт, компресор и евентуално пистолет за боядисване. Всъщност и преди съм искал да се обзаведа с тях, но явно сега желанието е повече :) Тъй като не намерих тема за гайковерти във форума реших да отворя такава и тук да се коментират различните марки/модели, пневматични или електрически за предимства и недостатъци и т.н. Ако пък вече има такава, то нека модератор слее тази с другата.

Прочетох малко за тези Лидълските и се отказах от тях, най-вече от гайковерта и компресора и не ги купих, както и пистолета за боядисване. По-нататък, като пуснат двуглавия компресор с 50л. бутилка (може би) ще се опитам да го взема.
Та да си дойда на думата за гайковертите.
Предвид, че пневматичните изискват и компресор, а от там цената на цялото оборудване расте в пъти, какво бихте казали за електрическите модели, струват ли си, примерно този? Да, оборотите на празен ход са доста малко и има сравнително по-малък максимален въртящ момент, отколкото марковите пневматични. Но пък цената на този е по-ниска, няма разход за компресор, малко по-тежък е и евентуално след време ще трябва да му се сменят четките. Повечето от оценките на притежателите му от линка са в положителна посока, разбира се има и недоволни.
Ако пък ще вземам пневматичен, то той ще е нещо от по-евтините модели на Hazet, Chicago Pneumatic и Ingersoll Rand, след което ще чакам двуглавия 50л. компресор на Parkside да се появи на промоция в Лидл. Спрях се на тях, тъй като искам нещо с нисък разход на въздух (120-160l/min), и номинален въртящ момент около 400-450Nm, а на максимум достигат до към 550-650-700Nm и в същото време да са от доказан производител.

Ще се ползват за любителски цели - смяна на джанти (пролет и есен) на два автомобила, ако е пневматичен компресорът ще се използва и за помпане на гуми, евентуално боядисване на врати и по-малки стени, и когато потрябва въздух, да се продуха нещо. Като съпоставим целите и разходите, които бих направил за пневматичния гайковерт май не е много рентабилно да се охарча толкова пари. Но аз малко съм от породата, която като тръгне да купува нещо първо събира информация, поставя си някакъв бюджет и започва да търси набелязаните продукти. И винаги става, така че, когато настъпи момента на закупуване, бюджета се е вдигнал многократно (гледам да не прекалявам и търся през повечето пъти златната среда или малко отгоре) :), защото обичам да се обзавеждам с качествени неща и поне досега не съм останал разочарован от това, което съм купил до момента. Дано така да продължи и занапред!

Сега е ваш ред да се включите с мнения, препоръки, насоки и споделите придобития опит с гайковерти.

Благодаря!
Азси купих пневматичен гаиковерт Крафтвеле 1400NM.Ползвам го за любителски цели.Малко тежичък но работи добре.Струва 200лв.Направих си компресор от ЗИЛ.Една кислородна бутилка използвам за ресивер.Ис тази система се родих, няма щанги, няма тпъби,няма мааааамка му.
bijonisler@gmail.com - специалист
съб фев 01, 2020 8:05 pmbijonisler@gmail.com написа:
вт окт 14, 2014 3:07 pmgnf написа:
Здравейте,

Провокиран от последната промоция на Лидл на пневматични инструменти се зарибих за гайковерт, компресор и евентуално пистолет за боядисване. Всъщност и преди съм искал да се обзаведа с тях, но явно сега желанието е повече :) Тъй като не намерих тема за гайковерти във форума реших да отворя такава и тук да се коментират различните марки/модели, пневматични или електрически за предимства и недостатъци и т.н. Ако пък вече има такава, то нека модератор слее тази с другата.

Прочетох малко за тези Лидълските и се отказах от тях, най-вече от гайковерта и компресора и не ги купих, както и пистолета за боядисване. По-нататък, като пуснат двуглавия компресор с 50л. бутилка (може би) ще се опитам да го взема.
Та да си дойда на думата за гайковертите.
Предвид, че пневматичните изискват и компресор, а от там цената на цялото оборудване расте в пъти, какво бихте казали за електрическите модели, струват ли си, примерно този? Да, оборотите на празен ход са доста малко и има сравнително по-малък максимален въртящ момент, отколкото марковите пневматични. Но пък цената на този е по-ниска, няма разход за компресор, малко по-тежък е и евентуално след време ще трябва да му се сменят четките. Повечето от оценките на притежателите му от линка са в положителна посока, разбира се има и недоволни.
Ако пък ще вземам пневматичен, то той ще е нещо от по-евтините модели на Hazet, Chicago Pneumatic и Ingersoll Rand, след което ще чакам двуглавия 50л. компресор на Parkside да се появи на промоция в Лидл. Спрях се на тях, тъй като искам нещо с нисък разход на въздух (120-160l/min), и номинален въртящ момент около 400-450Nm, а на максимум достигат до към 550-650-700Nm и в същото време да са от доказан производител.

Ще се ползват за любителски цели - смяна на джанти (пролет и есен) на два автомобила, ако е пневматичен компресорът ще се използва и за помпане на гуми, евентуално боядисване на врати и по-малки стени, и когато потрябва въздух, да се продуха нещо. Като съпоставим целите и разходите, които бих направил за пневматичния гайковерт май не е много рентабилно да се охарча толкова пари. Но аз малко съм от породата, която като тръгне да купува нещо първо събира информация, поставя си някакъв бюджет и започва да търси набелязаните продукти. И винаги става, така че, когато настъпи момента на закупуване, бюджета се е вдигнал многократно (гледам да не прекалявам и търся през повечето пъти златната среда или малко отгоре) :), защото обичам да се обзавеждам с качествени неща и поне досега не съм останал разочарован от това, което съм купил до момента. Дано така да продължи и занапред!

Сега е ваш ред да се включите с мнения, препоръки, насоки и споделите придобития опит с гайковерти.

Благодаря!
Аз си купих пневматичен гаиковерт Крафтвеле 1400NM.Ползвам го за любителски цели.Малко тежичък но работи добре.Струва 200лв.Направих си компресор от ЗИЛ.Една кислородна бутилка използвам за ресивер.И със тази система се родих, няма щанги, няма тръби,няма мааааамка му.
dido1975 - специалист
Взех си последният модел на Parkside от миналата седмица. 310N. Не останах доволен и им го върнах. Днес ми доставиха предполагам същото Kraft welle 1400N. Но за 140лв. Използвах само първата му степен и развих болтове непипани с години.
Jawata - напреднал
Ползвам такъв на Kraft welle от близо 2 години развива коленови валове и полуоски без да се задъхва! Но е тежък!
Лиделският се замисля на по-здраво затегнати болтове на джанти, и двата с един и същ маркуч(Ф8)
ivo_binev - напреднал
Здравейте!
Искам мнения за един гайковерт:
Dewalt dcf894 450нм

Знам че има и дцф899 с 1000нм,
обаче аз не съм профи и 899ката ми идва скъпа.
Та въпроса ми е , някой дали е работил с малкия , и ако може да каже как се представя.
Целта е да си го ползвам в моя гараж , за моята си кола.
Автомобилите са ми хоби и ще го ползвам често.
Държа да е тази марка , защото вече съм оборудван с два инструмента , зарядни , батерии и т.н
Благодаря!
Andri01 - майстор
Вземай го! Развива болтовете на гумите на камион,без да се замисля :)
ivo_binev - напреднал
Е тва исках да чуя , благодаря!
А като каза гуми за камион , аз съм пробвал 899 на гуми на 12 тонно атего ... никакъв проблем.А тия същите гуми ги стягах с голям камионджийски гайковерт - китаец
Не му знам характеристиките но едвам се вдигаше и го хранеше компресор голям колко цяло мазе :)
И накрая , тва малкото (в сравнение с пневматичния) , си разви гайките като за добро утро , не ги усети.
Ама ми е скъп!

Тема "Гайковеврти" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: