Здравейте,
В петък, преди два дни, си купих ъглошлайф Макита GA-5040C.
Говорим за любителско ползване, за сравнение - предишния ми ъглошлайф е пак 125мм Парксайд от Лидл /отново с регулиране на оборотите/. Средно за 3 години е направил общо под 1 час работа. Обикновено съм рязал болчета М3, полиране с шкурка. Отново ще го ползвам за подобни неща, не повече от 20 минути работа за година.
Сега на въпроса, 2 наблюдения и дали те са ОК за уж професионална техника в ръцете на любител.
1. Пускам го на празен ход, на най-ниските обороти, без диск. За 30-40 секунди въртене и редуктора усезаемо загрява, говорим без никакво натоварване. Отворите за вентилация са открити и има хубава циркулация на въздуха. Пробвах и на високите обороти, диск с дебелина 1мм Инокс, отрязвам четири 3мм болчета и вече е доста повече загрял. Като го изкарах от кутията (след прибиране от офиса на куриера) имаше 2-3 капчици масло под редуктора, избърсах ги с парцалче.
2. Има лек луфт между двете части на корпуса от синя и черна пласмаса, леко се усукват едно спрямо друго. До милиметър е това усукване, осезаемо е даже за любител.
Това са двата ми въпроса към хора ползващи такава техника. Аз си бях много доволен от Парксайд за моите нужди, но забелязах спукване на редуторната кутия и решид да купя нова машина. Нямам кураж да работя с подобен дефект на ъглошлайф.
Благодаря
GA5040-Slider.jpg (30.96 KиБ) Видяна 2093 пъти
В петък, преди два дни, си купих ъглошлайф Макита GA-5040C.
Говорим за любителско ползване, за сравнение - предишния ми ъглошлайф е пак 125мм Парксайд от Лидл /отново с регулиране на оборотите/. Средно за 3 години е направил общо под 1 час работа. Обикновено съм рязал болчета М3, полиране с шкурка. Отново ще го ползвам за подобни неща, не повече от 20 минути работа за година.
Сега на въпроса, 2 наблюдения и дали те са ОК за уж професионална техника в ръцете на любител.
1. Пускам го на празен ход, на най-ниските обороти, без диск. За 30-40 секунди въртене и редуктора усезаемо загрява, говорим без никакво натоварване. Отворите за вентилация са открити и има хубава циркулация на въздуха. Пробвах и на високите обороти, диск с дебелина 1мм Инокс, отрязвам четири 3мм болчета и вече е доста повече загрял. Като го изкарах от кутията (след прибиране от офиса на куриера) имаше 2-3 капчици масло под редуктора, избърсах ги с парцалче.
2. Има лек луфт между двете части на корпуса от синя и черна пласмаса, леко се усукват едно спрямо друго. До милиметър е това усукване, осезаемо е даже за любител.
Това са двата ми въпроса към хора ползващи такава техника. Аз си бях много доволен от Парксайд за моите нужди, но забелязах спукване на редуторната кутия и решид да купя нова машина. Нямам кураж да работя с подобен дефект на ъглошлайф.
Благодаря
Прикачен файл:
GA5040-Slider.jpg (30.96 KиБ) Видяна 2093 пъти