Ел. инструментите. Консумативи.
dragozow - майстор
Компресорите Мишелин ги прави Fiac, фирма от групата на Abac(Atlas copco). Главите са Fiac, но ги слагат и на други марки в групата, Abac, Balma, Atlas Copco, NuAir и др. Провери от където ще купиш имат ли части на склад, но се съмнявам, повечето "вносители" се отнасят несериозно към това и ако ти потрябва нещо го няма или чакаш. Питай за плочка с клапани, комплект гарнитури, бутало комплект и др.

http://www.fiac.it/wwwfiac/main.php?p=wi_pag18e
съб яну 16, 2021 12:29 pmпишман_майстор написа:
За тези пари нямам представа какво може да се купи ново.
Трябва са да се внимава и да се чете табелката за каква работа е предназначен ( като продължителност, паузи ) .
Избягвай компресори с "ръбести" глави. Има ги на пазара ни с различни имена . Слаб материал са.
Питай Драгозов да те насочи към сносен продукт за тези пари , които си приготвил. Щом ще се ползва за помпане , обдухване и евентуално за гайковерт и за изцяло лични нужди , ще ти върши работа моноблок с 50л и 1.5квт мощност . Извод за гайковерта само ще трябва да си изкараш директен от ресивъра ( не е трудно ) , да ползваш подходящ маркуч и да си намериш що годе читава марка и модел гайковерт.
Здравейте

Може да ми препоръчате гайковерт който да може да развива болтове за джанти с компресор 50л. Бюджет 100-120лв.
пишман_майстор - майстор
Колега аз мисля ти отговорих във един автомобилен форум за "народни" коли :) .
nikolov333 - майстор
И аз се интересувам от добър гайковерт за 50л.компресор.. https://www.eurotools.bg/kompresor-stan ... -kompresor
bulhomes2 - майстор
Трябва да сме го писали назад, но щом питате... Когато ще ползвате гайковерт - ползвайте дебел маркуч, вързан директно за бутилката! Редовно го смазвайте, че като изсъхне спира да работи. Необходимото усилие за затягането на болт/гайка за джанта е около 180 NM (18 килограма на метър рамо от болта). Най-евтините пневматични гайковерти ги дават 300-400 NM, но винаги си дозатягам след тях. И никога не мога да развия болт на джнта с евтиния гайковерт. Случвало се е да не мога да развия и със скъп - 1400 NM. Та - как да ви каже някой кой гайковерт ще ви стигне за джантите?
dragozow - майстор
Това с дебелия маркуч важи, но за камионските гайковерти на цол. Тези за леките коли са 1/2 и им стига маркуч 8 или 10 мм. Повечето гайковерти работят на 6 - 7 бара, достатъчно е да се регулира редуцир вентила на толкова, може и от бутилката, но ако вътре има 10 бара ще назорите гайковерта. Да, така върти повече, но не е ясно какво се случва с компонентите вътре. На повечето гайковерти пише колко дебит и налягане им трябват. Например на един с 1350 Nm му трябват 290 л/мин и 6,3 bar, а на друг с 540 Nm му трябват 107 л/мин и 7 bar. Това не означава, че на по-слабия ако го пуснете на 9 бара ще настигне по сила другия, най-много да се окоти, като това може да не е веднага. Повечето евтини гайковерти трябва да дозатягате след тях, особено на тези, които се продават в комплект с още няколко машини за 100 лв(примерно).
bulhomes2 - майстор
Два евтини гайковерта имам и никой не се е окотил още. Верно, че не съм сервиз и се ползват много от дъжд на вятър, но са ми от поне десетина години.

Тема "Помощ при избор на компресор!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: