нед сеп 19, 2021 12:05 amSoviet_Soldier написа:По принцип Деу произвеждат такава техника,имат си сайт,но сте прав,че тези модели,които се продават в Бг,ги няма на официалния сайт.Иначе точно този модел с 2400 ватовия двигател,не прилича на никой друг модел на изброените от Вас марки.Според Вас,никоя от тях няма да свърши работа за моите нужди,пак казвам ще се ползва на вилата,там почти няма да ходим зимата,демек дърва няма д се ползват много,има малко клони за рязане ,но не мисля,че ще е проблем. Иначе за разяснението прекрасно ви разбрах,благодаря за което. На McCulloh водещото колело метално ли е ,механизма за опъване надежден ли е ,отдавна знам,че това трябва да се гледа,но все се надявам доста от марките да са подобрили нещата ?съб сеп 18, 2021 10:44 pmmury написа:Значи ще се опитам да разясня. Единствената уж маркова резачка от гореизброените е McCulloch - дъщерна компания на Husqvarna. Останалите, Daewoo, Einhell, Raider, са просто фирми които поръчват окомплектована по техен избор техника от големи китайски заводи, като Safun. С други думи резачките на тия 3 бранда може да са правени в 1 завод. Не е ли очевидно, че са напълно идентични някои от моделите им:
Начи ,тотално ме объркахте вече.......................На мен също Деуто ми харесва повече.Аз лично в Райдер нямам особена вяра,имам опит с марката.
п.с.Готина кола на аватара
Не се заблуждавайте, че пише Daewoo, защото тези резачки нямат абсолютно нищо общо с Корея и автомобилния завод. Принципно Daewoo, Raider и Einhell се считат за горе-долу читави китайци, но въпреки това си остават евтина китайска техника, а с нея е на късмет. Ако избирате от тези 3, не гледайте марка, а коя комплектация/модел най-добре ще Ви устройва.
Ел. инструментите. Консумативи.
mury
- напреднал
74 мнения в "Електрически верижен трион"
Soviet_Soldier
- специалист
- Мнения: 799
нед сеп 19, 2021 9:07 ammury написа:Често при китайската техника характеристиките не са верни, а завишени. Примерно при мотокосите Daewoo на модел за 200лв му дават по-голяма мощност от Stihl за 2000лв. Като се влезе в сайтовете на заводите производители се вижда кое колко реални вата е.
По принцип Деу произвеждат такава техника,имат си сайт,но сте прав,че тези модели,които се продават в Бг,ги няма на официалния сайт.Иначе точно този модел с 2400 ватовия двигател,не прилича на никой друг модел на изброените от Вас марки.Според Вас,никоя от тях няма да свърши работа за моите нужди,пак казвам ще се ползва на вилата,там почти няма да ходим зимата,демек дърва няма д се ползват много,има малко клони за рязане ,но не мисля,че ще е проблем. Иначе за разяснението прекрасно ви разбрах,благодаря за което. На McCulloh водещото колело метално ли е ,механизма за опъване надежден ли е ,отдавна знам,че това трябва да се гледа,но все се надявам доста от марките да са подобрили нещата ?
Не мога да кажа със сигурност, дали въпросното Daewoo има реални 2400 вата, но те не са и обезателни. Съседите със Спарки 1800W рязаха години на ред по 20 кубика на година, не мога да кажа, че е слаба резачката и не се справя, но беше с верига и шина Oregon. Веригата е много важна, слаба резачка с хубава верига върши по-бързо работа от мощна с мека верига, която се тъпи бързо. При положение, че ще се режат клони, за какво Ви е машина от 2400W? Сравнете им теглото на двете резачки, McCulloch-а е значително по-лека машина.
Относно зъбното колело, не съм сигурен дали е метално. Натягането на веригата е надеждно при модела CSE2040 (просто с болт), а версията CSE2040S e с безинструментално затягане, не знам дали са надеждни, но на мен не са ми удобни, с ключе и 2 болта се фиксира шината най-добре. В сайта към който пускате линк абревиатурата (CSE2040) е за резачка с болт, пък на снимките е версията с "S" на края което означава безинструментално натягане на веригата.
Относно капролоновите зъбни колела, авторитетни производители като, Husqvarna, Bosch, Sparky, ползват такива, защото те са леки, коефициентът на триене в съприкосновение с метал е много нисък, както и работата на машина с капролоново колело е по-тихатиха. Когато машината е изработена от качествени материали и с нея се работи правилно (не се мъчи с тъпа верига) и моделите с капролон служат дълго. При неправилна употреба при моделите с масивни метални зъбни колела се къса пружината на съединителя примерно.
Друг нюанс е, че в повечето китайчета стои много калпав тип маслени помпи, не че са скъпи или се сменят трудно, но е желателно да се внимава какво масло се сипва.
В този форум има собственици на този модел McCulloch, но явно не следят темата. Би било полезно да дадат мнение въз основа на своя опит с машината.
Индианец
- специалист
- Мнения: 339
Само едно нещо не разбрах:
То хубаво да е с метални търкалета, ама ако назориш машината дали няма да изпуши?
Едва ли имат центробежен съединител или друг какъвто и да е...поне да са със щифтове като спаркитата.
А с пластмасовите колела пък на китайските са прекалено скъпи май(30 лева май го гледах), на Макитите доста по-евтини бяха ако не се лъжа.
Пп: Колега ако имаш възможност погледни тази машинка, по-скъпа е ама хем резервни части бол, хем здрави, хем гаранцията ще е по-добра от на евтините.
https://www.onlinemashini.bg/elektri4es ... -mm-/16899
То хубаво да е с метални търкалета, ама ако назориш машината дали няма да изпуши?
Едва ли имат центробежен съединител или друг какъвто и да е...поне да са със щифтове като спаркитата.
А с пластмасовите колела пък на китайските са прекалено скъпи май(30 лева май го гледах), на Макитите доста по-евтини бяха ако не се лъжа.
Пп: Колега ако имаш възможност погледни тази машинка, по-скъпа е ама хем резервни части бол, хем здрави, хем гаранцията ще е по-добра от на евтините.
https://www.onlinemashini.bg/elektri4es ... -mm-/16899
Soviet_Soldier
- специалист
- Мнения: 799
нед сеп 19, 2021 2:44 pmИндианец написа: Само едно нещо не разбрах:Макита са от най-дуракоустойчивите електрически резачки, и маслените помпи са им читави, но човекът каза, че бюджета му е до 200лв.
То хубаво да е с метални търкалета, ама ако назориш машината дали няма да изпуши?
Едва ли имат центробежен съединител или друг какъвто и да е...поне да са със щифтове като спаркитата.
А с пластмасовите колела пък на китайските са прекалено скъпи май(30 лева май го гледах), на Макитите доста по-евтини бяха ако не се лъжа.
Пп: Колега ако имаш възможност погледни тази машинка, по-скъпа е ама хем резервни части бол, хем здрави, хем гаранцията ще е по-добра от на евтините.
https://www.onlinemashini.bg/elektri4es ... -mm-/16899
Относно съединителите, те са различни типове, но най-често се ползва пружинен и няма общо с тези на бензиновите. Колкото до претоварването, при някои резачки си има ел. предпазители е при претоварване резачката се изключва и/или започва да свети червен диод отгоре. Иначе тъпата верига дава значително и продължително по-голямо натоварване на машината, съответно и износването е значително по-бързо, защото като не реже машината, хората най-често почват да натискат по-силно, вместо да хванат и да я наточат. Също така тъпата верига създава много ситен дървесен прахоляк, който влиза в машината и също ѝ скъсява живота. Това е неправилна експлоатация и съкращава значително живота на техниката.
Ето тази пружина е съединител:
Тук се вижда, че капролоновото колело е качествено с масивни зъби, а по-слабото и проблемно звено се е оказала пружината на съединителя, която се е скъсала.
kartechar
- специалист
- Мнения: 245
нед сеп 19, 2021 2:44 pmИндианец написа: ... Пп: Колега ако имаш възможност погледни тази машинка, по-скъпа е ама хем резервни части бол, хем здрави, хем гаранцията ще е по-добра от на евтините.Пък и ватовете й не са измислени като на китайчетата. Четири години ползвам такава (само че с 35-сантиметрова шина) и съм изключително доволен.
https://www.onlinemashini.bg/elektri4es ... -mm-/16899
Индианец
- специалист
- Мнения: 339
Ясно имало е и съединител.
То видях до колко му е бюджета, ама ако бях на негово място бих изчакал да досъбера някой лев.
Че евтиното винаги излиза скъпо, миналата седмица връщах един евтин електрожен, на половин електрод живот и сега ще спестя за нещо по-читаво.
Иначе и райдера да вземе шината му е с един нит и няма да изкара много, веригата явно и тя ще да е мека.(От как сложих на китаеца верига на хуск пее, миналата седмица рязах трупи 45/50см. с него и не се задъхва.)
И пак ще дойде колко Макитата без някой лев...
То видях до колко му е бюджета, ама ако бях на негово място бих изчакал да досъбера някой лев.
Че евтиното винаги излиза скъпо, миналата седмица връщах един евтин електрожен, на половин електрод живот и сега ще спестя за нещо по-читаво.
Иначе и райдера да вземе шината му е с един нит и няма да изкара много, веригата явно и тя ще да е мека.(От как сложих на китаеца верига на хуск пее, миналата седмица рязах трупи 45/50см. с него и не се задъхва.)
И пак ще дойде колко Макитата без някой лев...
Soviet_Soldier
- специалист
- Мнения: 799
нед сеп 19, 2021 3:43 pmИндианец написа: Ясно имало е и съединител.Мой приятел си взе райдера дето препоръчах по-горе, на 2 сезона е, за сега няма ядове. Ето неговата машина:
То видях до колко му е бюджета, ама ако бях на негово място бих изчакал да досъбера някой лев.
Че евтиното винаги излиза скъпо, миналата седмица връщах един евтин електрожен, на половин електрод живот и сега ще спестя за нещо по-читаво.
Иначе и райдера да вземе шината му е с един нит и няма да изкара много, веригата явно и тя ще да е мека.(От как сложих на китаеца верига на хуск пее, миналата седмица рязах трупи 45/50см. с него и не се задъхва.)
И пак ще дойде колко Макитата без някой лев...
Каза само, че му е неудобно като трябва да реже на страни, защото дръжката се вижда къде свършва, иначе е доволен.
Относно веригата, още като ѝ прави ремонта на твоята ти казах, че с хубава верига и леко пипане на карбуратора китайчето се преобразява. Аз не случайно по-горе предупреждавам, че с 1800-2000W машина, но с хубава верига ще се върши работа по-лесно и бързо от 2400, но с мека китайска. И шините не винаги на китайчетата са сполучливи, макар че са лесно заменяем консуматив, но Орегон си е по-добре.
Като чета горе, че е за лека работа като рязане на клони си мисля, че каквото и да вземе все ще свърши работа и ще издържи дълго, ако не е с заводски дефект, но пък тях гаранцията ги поема и не е проблем . . . при всички марки се случва.
mury
- напреднал
- Мнения: 42
нед сеп 19, 2021 3:02 pmSoviet_Soldier написа:Една баба едно време казваше, техниката в ръцете на неудачника е купчина желязо В това направление сте много прав. Както и да е, благодаря за мненията, но вече поръчах McCulloch CSE2040, заедно с моторна коса McCulloch B33B, всичко накуп. Да видим като им дойде времето как ще се справят. Благодаря на всички за мненията.нед сеп 19, 2021 2:44 pmИндианец написа: Само едно нещо не разбрах:Макита са от най-дуракоустойчивите електрически резачки, и маслените помпи са им читави, но човекът каза, че бюджета му е до 200лв.
То хубаво да е с метални търкалета, ама ако назориш машината дали няма да изпуши?
Едва ли имат центробежен съединител или друг какъвто и да е...поне да са със щифтове като спаркитата.
А с пластмасовите колела пък на китайските са прекалено скъпи май(30 лева май го гледах), на Макитите доста по-евтини бяха ако не се лъжа.
Пп: Колега ако имаш възможност погледни тази машинка, по-скъпа е ама хем резервни части бол, хем здрави, хем гаранцията ще е по-добра от на евтините.
https://www.onlinemashini.bg/elektri4es ... -mm-/16899
Относно съединителите, те са различни типове, но най-често се ползва пружинен и няма общо с тези на бензиновите. Колкото до претоварването, при някои резачки си има ел. предпазители е при претоварване резачката се изключва и/или започва да свети червен диод отгоре. Иначе тъпата верига дава значително и продължително по-голямо натоварване на машината, съответно и износването е значително по-бързо, защото като не реже машината, хората най-често почват да натискат по-силно, вместо да хванат и да я наточат. Също така тъпата верига създава много ситен дървесен прахоляк, който влиза в машината и също ѝ скъсява живота. Това е неправилна експлоатация и съкращава значително живота на техниката.
Ето тази пружина е съединител:
Тук се вижда, че капролоновото колело е качествено с масивни зъби, а по-слабото и проблемно звено се е оказала пружината на съединителя, която се е скъсала.
Тема "Електрически верижен трион" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!