• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
dimitrov8505 - напреднал
velsi схемата която даваш от заводска машина ли е и ако е от каква ако не е тайна мерси
dimitrov8505 - напреднал
някой знае ли с колко волта и колко ампера се захранва платката на телоподаващото .Аз мисля да си купя ориганлна от редко за 150ампера но мисля да правя 170амперово дали ще сварши работа намерих кондензатори по 22000 мф на 63волта в сайта на t-petrov 12леба за брой български два дали ще вършат работа или трядва и още
velsi - Почетен майстор
Схемата, която съм дал е тази, по която съм правил моето телеподаващо. Не е заводска. Не знам за каква оригинална платка говориш и какво прави тя. При мене както вече писах кондензаторите са четири по 10000 мкф, но стойността им се определя опитно. Просто в един момент установяваш, че увеличаването на капацитета не подобрява повече работата.
dimitrov8505 - напреднал
velsi ти к аква платка сложи за оправление на мотора за телта от някое СО2 или от нещо друго
velsi - Почетен майстор
Стига с тези фабрични работи. Като ще е "направи сам" да е както си трябва :-D Схемата е в тази тема. Обаче не съм доволен от работата й така, че ще правя друга.
iliev555 - помощник
Колеги аз съм направил една схема, която представлява стабилизиран токоизправител за регулиране на напрежението приблизително от 0 до 35 волта в зависимост от входното напрежение. Използвани са 2 интегрални схеми LM317T. Цялата схема представлява едно наборче със всички части и готова печатна платка на фирма "НЕО Монтана" (може да го видите в сайта им). Цялото тва нещо струва 2-3 лв. Тия дни ще я тествам и ще кажа какви са отзивите :)
joro66 - помощник
Имам такова телоподаващо райдър, за което пита колегата от първия пост вече година и нещо. Не му е цветуща работата, но за домашна работа бива. Бях си казал че докато не му изтече гаранцията, няма да го отварям, но не издържах. Днес го отворих, общо взето добре е направено вътре като конструкция, вторичната на трафа и дросела са със правоъгълно сечение с текстилна изолация, обаче липстват кондензаторите и регулатора на двигателя за телта се захранва директно от греца на заваръчната част. :lol: Даже не е и от отделна намотка. Това лесно ще го оправя с допълнителен траф на 24 волта, обаче за кондензаторите не ми е ясно как да ги разполагам преди и след дросела за да е по добре. Максималното напрежение на празен ход е 34 волта. Разполагам със следните кондензатори:
2бр. 10000мкф/46в,
1бр. 33000мкф/63в
2бр. 15000мкф/50в
Кондензаторите не са китайски, а кюстендилски, така че би трябвало да са хубави. Кажете коя ще е най добрата комбинация преди и след дросела - примеро ако някой колега има фабрично такова, само че марково, да каже при него къде и колко са?
crez - майстор
Ролката подаваща телта на тези е пластмасова и при настройка за по-бързо подаване, телта се вкопава в нея, на българските е лагер.
joro66 - помощник
Ами не е, лагер е, ако има желаещи мога да я снимам :wink: Няма нищо пластмасово. И двигателя е корав, като на винтоверт е. В комплекта дават дори още една водеща ролка (тази която е с прореза за телта) за резерва.
Mike - специалист
Жоро66, пробвал ли си да заваряваш алуминий с райдера? Например някоя спукана джанта.
Включва ли често термозащитата, въобще има ли? :)
Долу горе колко тел си изразходил и какви са най големите проекти изпълнени с райдърчето?
Питам сериозно, защото ми се иска да допълня електрожена с телоподаващо. Засега електрожена не ме е подвеждал, ама за алуминии и точкуване ядец :sad:
Относно кондензаторите твърдо преди дросела. Пробвай с различни този 33000мкф/63в
мисля, че ще свърши работа. Освен ако не е поизсъхнал.
Не е зле да разгледаш схемите на велси и да направиш схемичката с контактора за изпразването на кондензаторите. Даже според мен е задължително, ако ги сложиш. :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Тема "Ползвали ли сте това телоподаващо?!?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: