Телоподаващото го модифицирах още преди половин година. Кондензатора сложих точно този за който казваш - 33000 мкф и преди дросела. Също така сложих и отделен траф с грец за двигателя. Ефекта беше че сега машинката направо съска и се наложи да намаля тока с който работех в сравнение с този преди преработката (с две думи - стана по мощен, като че ли) до сега съм изхабил малко по малко от една макара. Термо защита не ми се е включвала, а и не съм усетил да грее много. Просто вентилатора почва да духа леко затоплен въздух. По сериозните работи които съм правил са на двете коли генерациите, като на едната е изцяло самоделна от даунпайпа на турбото до последното гърне (вкл. и то е самоделка). На малкия преправях рамка на купешки картинг с педали за да му сложа ДВГ, та там беше също по сериозната работата. Другото са дребни неща за по 10-15 мин. работа. Но като цяло съм доволен от машинката и повечето от частите вътре по механиката за подаване на телта са като на РЕДКО - сравнявах ги в един спец. магазин за заваръчна техника. Така че за непрофесионална работа машинката си заслужава парите. Единственно ме е яд че не направих преправянето още в началото като я взех, ама заради пустата гаранция си викам-няма да го пипам. Но поне свикнах да работя на по трудното, та после беше направо - пей сърце. За алуминий не съм пробвал изобщо, защото не знам как става, преправя ли се нещо и т.н.. Ако някой ме светне какво трябва да направя, може и да опитам.
Последна промяна от joro66 на вт окт 30, 2012 7:50 pm, променено общо 1 път.