На всяка машина /почти/ може да се пипа...друг въпрос е колко ще изкара след намесата
Точно тук е тънкото - да се направи относително надеждно да работи с промените.
Иначе - Драгозов е прав - предварително са изпънати на макс повечето машини, че и малко отгоре.
Всъщност този конкретен екземпляр си беше точно настроен спрямо елементната му база 125А. Това че пише 200...коментирали сме го много пъти. Иначе никой няма да го купи...
Още интересни неща от китайския технически гений
Ясно се вижда, че потенциометъра за форсаж въобще не е свързан, и никога не е запояван
Обаче собственика, явно с удоволствие си е купил машина с доп. функция на добра цена...е, след смяна на 4 ИГБТ + дребни неща около дрйверния траф + поправяне на захранващия блок вече цената не е толкова добра...ама.
Само да отбележа че въпросния инвертор е върнат от сервиз с констатация " ние не можем да го поправим"
Съзнателно не споменавам името на "сервиза"
Точно тук е тънкото - да се направи относително надеждно да работи с промените.
Иначе - Драгозов е прав - предварително са изпънати на макс повечето машини, че и малко отгоре.
Всъщност този конкретен екземпляр си беше точно настроен спрямо елементната му база 125А. Това че пише 200...коментирали сме го много пъти. Иначе никой няма да го купи...
Още интересни неща от китайския технически гений
Ясно се вижда, че потенциометъра за форсаж въобще не е свързан, и никога не е запояван
Обаче собственика, явно с удоволствие си е купил машина с доп. функция на добра цена...е, след смяна на 4 ИГБТ + дребни неща около дрйверния траф + поправяне на захранващия блок вече цената не е толкова добра...ама.
Само да отбележа че въпросния инвертор е върнат от сервиз с констатация " ние не можем да го поправим"
Съзнателно не споменавам името на "сервиза"