Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
dragozow - майстор
Повечето хора без опит не се оправят само с книжката, пробвано е много пъти. Телефона е друга работа, там всеки го ползва за каквото го купува, има хора с телефон за 1 000 лв, които го ползват само за слушалка. Такъв апарат не се купува за да се ползва като електрожен с рутилови електроди, има го като функция, но е второстепенна. На кой точно в емаг би се обадил да ти обясни за затихването например :)

Имам предвид, че е важно, машината е сложна и с много настройки. Не е ъглошлайф или бормашина.
agj - майстор
пет яну 08, 2021 6:44 amdragozow написа:
Повечето хора без опит не се оправят само с книжката, пробвано е много пъти.
Знам! За това и направих аналогия с телефона! Обикновено закупуването на такива машини е подобно на това със скъпите телефони...
П. П. 25 години съм в бранша и все още за лични нужди не съм си купил АС/DC! Познай защо?
dragozow - майстор
Имаш друг апарат под ръка и ако ти се наложи домашно да ползваш AC/DC винаги можеш да го ползваш. Отделно, че домашно се налага много рядко да го имаш, повечето машини при нас поне ги купуват да правят картери, джанти и разни далавери при които като дойде клиент да му свършиш работа и да си плати. Аз също нямам такава домашна машина, има кой да ми свърши работа ако се наложи, но не се е налагало. На моя майстор колегата има лазер отскоро и ми направи доста неща.
agj - майстор
пет яну 08, 2021 3:02 pmdragozow написа:
Имаш друг апарат под ръка и ако ти се наложи домашно да ползваш AC/DC винаги можеш да го ползваш. Отделно, че домашно се налага много рядко да го имаш, повечето машини при нас поне ги купуват да правят картери, джанти и разни далавери при които като дойде клиент да му свършиш работа и да си плати. Аз също нямам такава домашна машина, има кой да ми свърши работа ако се наложи, но не се е налагало. На моя майстор колегата има лазер отскоро и ми направи доста неща.
За закупуването на апарат за заваряване на картери и джанти се предполага че нужния опит за тая работа е налице, не само за боравенето с апарата.....
А за лични нужди това е скъпа инвестиция от която не виждам смисъл!
Последна промяна от agj на съб яну 09, 2021 8:29 am, променено общо 1 път.
Няма да крия, че нямам опит. Искам да се науча, защото имам много работа за такава машина по колата. Друг е въпросът, че вече все по-рядко се доверявам на майстори. Не се заблуждавам, че ще ми е лесно, може и да не успея, но трябва да опитам. И аз смятам, че АИГ ще е най-удачният и правилен избор. Благодаря за съветите.
АБВ потребител - специалист
И като стана дума за ъглошлайфи :-D , без които работата с електрожен не става. Фирмата Спарки ще остане в историята вече.Банката кредитор разпродава завода,който е натрупал големи дългове. Типично по български. :)
agj - майстор
пет яну 08, 2021 9:54 pmphant0maz написа:
Няма да крия, че нямам опит. Искам да се науча, защото имам много работа за такава машина по колата. Друг е въпросът, че вече все по-рядко се доверявам на майстори. Не се заблуждавам, че ще ми е лесно, може и да не успея, но трябва да опитам. И аз смятам, че АИГ ще е най-удачният и правилен избор. Благодаря за съветите.
[youtube][youtube]

Единственото важно, което липсва на апарата е настройка на АС честотата.
При АИГ го има. Даже има и доста други екстрички.
dragozow - майстор
нед яну 10, 2021 4:35 amАБВ потребител написа:
И като стана дума за ъглошлайфи :-D , без които работата с електрожен не става. Фирмата Спарки ще остане в историята вече.Банката кредитор разпродава завода,който е натрупал големи дългове. Типично по български. :)
Те отдавна са във фалит, БВР два пъти им налива по десетина милиона, ще отнесат и тях. Стари машини, много разходи, много ръчен труд, крадене и др. Старите им български машини бяха хубави. В сервиза имаме един М850Е на поне 20 години, сменявали сме четки и захранващия кабел, колко тормоз е отнесъл не е истина. Новите им китайски машини не са ок. Електроинструменти бол, има десетки марки, скъпи и евтини.
aig_welding - специалист
пет яну 08, 2021 9:54 pmphant0maz написа:
Няма да крия, че нямам опит. Искам да се науча, защото имам много работа за такава машина по колата. Друг е въпросът, че вече все по-рядко се доверявам на майстори. Не се заблуждавам, че ще ми е лесно, може и да не успея, но трябва да опитам. И аз смятам, че АИГ ще е най-удачният и правилен избор. Благодаря за съветите.
Колега, виж си моля кутията за л.с., вероятно е пълна.
nikolov333 - майстор
Едва ли.. С две мнения във форума по-скоро няма право на Л.С все още.. :cool:

Тема "Избор на инверторен електрожен" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: