[/quote]Да изгориш десетина електрода един след друг не са хич малко.А на следващия път да гръмне на първия електрод не е нормално.Но причината за това според мен съвсем не е в натговарването на машината!
Припомни си в денят в които си работил с електрожена, дали пък не си използвал ъглошлайфа в близост до него и така без да искаш да си го напълнил със стружки
[/quote]
Е не е абсолютно буквално един след друг но не съм му давал много почивка
И не ,не съм ползвал ъглошлайфа около него,всичко си беше нарязано предварително.По принцип уважавам машинките ,но не трябва да забравяме ,че трябва те да ни служат а не ние на тях.Другото нещо което е ,както ми каза друг колега от форума-машина е,техника е и може да даде дефект и като нова.
А другото което пък аз казвам е ,че може би този ще бъде учебния,а следващия може да е от хубавите предложения в тази тема
Ами късно открих форума и късно видях за какво става въпрос,но нещата в повечето случаи стоят така.Веднъж като не си наясно взимаш нещо което не както трябва и след време чак влизаш в час
с марки и модели.