Ето приблизителни показатели на сходни електроди. Hyundai-я е с най-високо съдържание на манган и най-ниско феритно число. Това означава, че удължението при по-ниски температури /-40/ ще е около 25%, якостта ще е с 8% по-ниска, а провлачването с 5%. Електрода работи при двете полярности и променлив ток. За нашите географски ширини става не само за асмалък, а и за други неотговорни заварки. Не ми се смяташе за въглерода и възможните карбиди щото му нямам пълния химически състав на тела и обмазката, ама би трябвало да е почти базичен електрод.
Hyundai
S-7018-GH
якост на опън 566 MPa
граница на провлачване 488 MPa
°C/KV(J) -30/126
Esab
OK 48.00
якост на опън 540 MPa
граница на провлачване 440 MPa
°C/KV(J) -40/70
Jesenice
EVB 50
якост на опън 560 MPa
граница на провлачване >440 MPa
°C/KV(J) -40/>67
Бьолер
FOX EV 50
якост на опън 560 MPa
граница на провлачване 490 MPa
°C/KV(J) -50/100
Ихтиман
Норд
якост на опън 550 MPa
граница на провлачване 430 MPa
°C/KV(J) -50/90
Hyundai
S-7018-GH
якост на опън 566 MPa
граница на провлачване 488 MPa
°C/KV(J) -30/126
Esab
OK 48.00
якост на опън 540 MPa
граница на провлачване 440 MPa
°C/KV(J) -40/70
Jesenice
EVB 50
якост на опън 560 MPa
граница на провлачване >440 MPa
°C/KV(J) -40/>67
Бьолер
FOX EV 50
якост на опън 560 MPa
граница на провлачване 490 MPa
°C/KV(J) -50/100
Ихтиман
Норд
якост на опън 550 MPa
граница на провлачване 430 MPa
°C/KV(J) -50/90