Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
ESPACE - майстор
съб юни 08, 2019 1:57 amlov написа:
Той добре се хили ама май нещо обърка горещо поцинованите профили с горещо валцовани.
Па на тва тенеке дето е на кадрото едвали ще му е нужно горещо валцоване за направата.
[-X Нищо не съм объркал, всичко е съобразено със заварката. :lol:
zz_stefanov - майстор
съб юни 08, 2019 10:00 amESPACE написа:
съб юни 08, 2019 1:57 amlov написа:
Той добре се хили ама май нещо обърка горещо поцинованите профили с горещо валцовани.
Па на тва тенеке дето е на кадрото едвали ще му е нужно горещо валцоване за направата.
[-X Нищо не съм объркал, всичко е съобразено със заварката. :lol:
Ми да, по копчето, балтона :-D
lov - майстор
Ами той колегата ESPACE тръгнал да се шегува и аз не вдянах. Пък и чета от мобилен телефон та малко недоскиф.
zz_stefanov - майстор
Ми Чирака насочи темата към Хард метъла...
BLUEPUPIL-2 - специалист
Работи се с дебелини от 1 до 3мм.
Освен това са студено валцовани и са от малко по-висок клас стомана, което прави например заваряването на 1.4мм дебелина, мисия почти невъзможна. По американския стандарт мин. дебелини за заваряване са 54 mils, което е около 1.4мм)
Най-тънкият профил с който съм работил е кутия 2мм, която е само огъвана и машинно заварявана без да е СВ. Връзките обаче са скъпи и често се налага да се слагат шини с дълги заваръчни шевове. Допълнително заварката се усложнява от факта, че се работи с различни дебелини, понякога мин. 4мм плоча към 2мм профил.
Та идеята е да се поевтинят нещата, като се работи с отворени профили с дебелини в диапазона 1.5-2мм.
lov - майстор
Не е никакъв проблем да се заварява и под 1мм. Може даже да е и електро нитоване. Технологията да такива заварки отдавна е отиграна дори може и доста да се автоматизира. Основния проблем е че детайлите са поцинковани и трябва да бъдат такива по обясними причини. И по рентабилното си остава стровърхото нитоване /може да има друг термин но аз не го знам/ или класическите крепежи за такива тънкостенни профили
nikolson - майстор
Ако се поставят много нитове, не мисля че има по-удобен, производителен и евтин вариант от пневматична нитачка. За 1/4" (6.35мм) нитове са до 300 лева, тези до 3/16" (4.8 мм) са до 250 лева.
BLUEPUPIL-2 - специалист
Колко голям компресор ще иска?

Някой сблъсквал ли се е с
електрическа (не акумулаторна) нитачка?
http://www.rivet-supplier.com/product/5 ... a3-5-72b0/
BLUEPUPIL-2 - специалист
нед юни 09, 2019 1:02 amlov написа:
=== И по рентабилното си остава стровърхото нитоване /може да има друг термин но аз не го знам/ ===
Сигурно имаш предвид self piercing rivets, които се ползват вече доста време в автомобилната индустрия.

Прикачен файл:
1.jpg
1.jpg (28.61 KиБ) Видяна 172 пъти
Прикачен файл:
2.png
Прикачен файл:
3.jpg
Прикачен файл:
4.jpg
BLUEPUPIL-2 - специалист
Този тип нитоване навлиза в строителството и се подготвя да влезе в някой строителни кодове.

Прикачен файл:
1.jpg
1.jpg (39 KиБ) Видяна 171 пъти
Прикачен файл:
3.jpg
3.jpg (45.65 KиБ) Видяна 171 пъти

Единственият недостатък за разлика от поп-нитовете, е че иска достъп от двете страни и затова се работи с отворени профили, а не кутии, които се представят по-добре.

Тема "Усилена Лостова поп-нитачка" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: