Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
Не той.
Indianec 2 - специалист
Камъка е шестостен, гайката е 35 милиметра, май при повечето френски ч*кии с HDI двигатели е този размер.
Колко е затегната гайката няма идея, ама през седмицата ще разбера.
Колко е била стегната е едно, а колко се е дооформила, съвсем друго.
Избивал съм лагер на франческа от 86та, дето огъна 10 тонна преса.
На 50 тонната, в сервиза на автосалон "Владислав", откърти на 12 тона и вървя на 10 докато излезе.
За гайка на главина не ми се е налагало да заварявам. Абсолютни глупости са това, смятам, при положение, че на младини започнах ремонтна дейност с китайско "гедоре" за 20лв. Вярно, с годините подмених повечето камъни, както и въртока, но големите не са се предали.
Здрав върток + достатъчно дълго и здраво рамо = невероятен успех.
Скачане, сецане и пр. акробатики, могат да доведат по скоро до усложнения.
Някой сеща ли се Майстор защо не дава инструмент?!
пишман_майстор - майстор
Специфичен инструмент, да си играе човек, примерно за гайката на първичен вал на скоростна кутия на определени автомобили . Голям размер + голяма дължина на вложката . Правил съм си и пазя някои такива "изобретения" . Цепил съм "камък" , парче тръба със търсеното ф и дължина по средата и заварка с базични . Не са евтини оригинал такива и такъв като мен любител е преценил, че не е оправдано даването на такива пари за инцидентно ползване . Вече за профи, там друго нали...
В случая обаче няма нищо специфично . Една вложка ( ако е над 27, да е на 3/4 ) и най-смотания евтин върток на 3/4 квадрат + подходяща тръба, ще са способни да я развият. Отделно, че често пак се посяга към такъв върток при по-сериозно натоварени възли + съответната вложка разбира се.
gogo7777 - майстор
нед авг 20, 2023 4:36 pmпишман_майстор написа:
Специфичен инструмент, да си играе човек, примерно за гайката на първичен вал на скоростна кутия на определени автомобили . Голям размер + голяма дължина на вложката . Правил съм си и пазя някои такива "изобретения" . Цепил съм "камък" , парче тръба със търсеното ф и дължина по средата и заварка с базични . Не са евтини оригинал такива и такъв като мен любител е преценил, че не е оправдано даването на такива пари за инцидентно ползване . Вече за профи, там друго нали...
В случая обаче няма нищо специфично . Една вложка ( ако е над 27, да е на 3/4 ) и най-смотания евтин върток на 3/4 квадрат + подходяща тръба, ще са способни да я развият. Отделно, че често пак се посяга към такъв върток при по-сериозно натоварени възли + съответната вложка разбира се.
Ако си имал Москвич 408И неминуемо ти е трябвал глух ключ (баси не помня размера), за да свалиш съединителя.... :)

Тема "Въртоци за гедория и заваряване на вложка" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: