Нека намерим най-тънките цени.
Chefo77 - майстор
kuger, не само на Рено, и на Алфа са там - висят под дясното огледало.
Васко, няма никакъв проблем да се обдухва - нали това е идеята - да мери външна температура. Нали знаеш, че с каквато и скорост да се движиш, при температура на въздуха 25 градуса, няма как да отчете под 25. И на -10 няма как да отчете под -10. Нагоре може - ако го нагрее по някакъв начин слънцето, но надолу - [-X
На Роро подгрева работи нон-стоп и е брутален, и ако сложа там вътре датчик, гаранция ще го лъже. Иначе от 2 години имам термометри и за двете коли, мноооого ме мързи - не съм ги сложил още :) Ама аз и устройството за дневните не съм сложил, така че ... :lol:
stan73 - майстор
Аз моя термометър (същият като тези, лидълските) го купих преди няколко години от сестринската верига - Кауфланд. Външният датчик изведох без да прекъсвам кабела (беше си трудно, но е препоръчително, за да не внася допълнителна грешка при измерването)) в долната част на предната броня (отвън). Работи добре...
monster18 - специалист
А имали вероятност да са объркани надписите на термометъра IN И OUT мисля си така защото снощи след работа на ин ми показваше по малка температура на IN тоест вътре
mitev75 - напреднал
Някой може ли да помогне с касова бележка за сабления трион,че моята съм я запилял някъде да мога да го ремонтирам.На отзовалите се ще се отчета подобаващо.Благодаря предварително
vasko9999 - специалист
1
Последна промяна от vasko9999 на чет яну 15, 2015 1:06 pm, променено общо 1 път.
ferrari4456 - специалист
Помисли и ти за какво обдухване става въпрос!Радиатора на колата е нагорещен до 80 градуса и примерно го обдухваш с 35градуса въздух, а датчика като нагорещен до 35градуса колкото и да го обдухваш с 35градуса въздух само му поддържаш темперетурата.Това са елементарни неща, който сигурно се учат в 5 клас.
ПП Даваш примера с човека и вентилатора ми много ясно, като си нагорещен до 36 градуса и те обдухват с малко по-хладен и те охлаждат, че ще ти създават подобно усещане.Чудя се дали има смисъл да пиша, ама...пропуснал си 5 клас.
juvesan - специалист
Аз пък мисля, че не е лошо решението на VW сондата да е забучена отпред на бронята. Идеята е, че се измерва температурата много близко до земната повърхност и то по време на движение , което предполага, че при вероятност за някакъв лед на пътя снежинката на таблото сигнализира - ако има кой да я гледа де. Без опастност на пътя - това е идеята.. дреме му на Дойчо дали ще кихаш... :rock: То е въплъщение и на идеята за аварийна сигнализация кога и само кога .... когато ти се скапе машинката за стоп светлините... Е, на новите модели може и всякакви изгъзици да има , но аз казвам от къде е тръгнало .... :tonqe:
оле как омазахме темата... сега остава някой да обясни научно психометричният метод за измерване на влажността... :supz:
vasko9999 - специалист
1
Последна промяна от vasko9999 на чет яну 15, 2015 1:06 pm, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
Приятелю, не се пали. Въпрос на разсъждение е. Явно не прочете - няма как да температурата да стане ПО-НИСКА от температурата на въздуха, не няма как да се промени изобщо. Промяна на температурата може да има само нагоре и то заради наличието на топлоносители (слънце, двигател, човек...).
При човек бъркаш, защото включваш в уравнението усещанията. В колата и да караш с отворени прозорци, при 35 градуса температурата няма да падне под 35. Може да е качи над 35, но няма да падне под тях. Да стоиш на -10 е едно, да стоиш на -10 при силен вятър е друга работа. За усещането от тези -10. Не за самата температура.
А днес като направи експеримента, каква беше температурата на въздуха?
vasko9999 - специалист
1
Последна промяна от vasko9999 на чет яну 15, 2015 1:05 pm, променено общо 1 път.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: