• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Нека намерим най-тънките цени.
Antonii - майстор
Щом има проблем откривайте диспут веднага. Тогава и търговците стават по сговорчиви.
А повреме на диспута може да си пишете с търговеца колкото ви душа иска.
nikolov333 - майстор
hidrazin написа:
nikolov333 написа:
Да откривам ли диспут или да чакам първо продавача да ми отговори. Писах му съобщение вчера, но още не е отговорил..
Изчакай ако ти остава време до крайния срок.
Ако няма време и срокът изтича - отваряш диспут.
:partyman:
Buyer Protection ли имаш предвид.., че срока и се увеличи автоматично понеже доставката се забави и имам още няколко дни май, а по една друга доставка срока изтече, а стоката още я няма.. В такива случаи кво правим..? :)
hidrazin - майстор
nikolov333 написа:
Buyer Protection ли имаш предвид.., че срока и се увеличи автоматично понеже доставката се забави и имам още няколко дни май, ...
Точно това имам в предвид - Buyer Protection. И не се е увеличил сам а търговеца го е увеличил.
Не трябва да оставяш да изтече ако не си получил стоката. Седмица преди това му пишеш. Ако не отговори до 2-3-4 дена - диспут.
Това Buyer Protectionе е защита и за двамата. Има много смотани клиенти.
Получават си стоката но не натискат бутона "Confirm Goods Received" - демек не потвърждават получаването на стоката.
Ако го няма това време китаеца никога не би трябвало да си получи парите, но като изтече времето, те му отиват в сметката (ако не си отворил диспут).
Също е и твоя защита че няма да чакаш година и повече да ти дойде стоката. То има и още за писане но това стига.
nikolov333 написа:
... а по една друга доставка срока изтече, а стоката още я няма.. В такива случаи кво правим..? :)
:-D Изображение
1.Веднага пробваш да отвориш диспут - ако все още може. Има някакво допълнително време за защита.
2.Надяваш се китаеца да е коректен и наистина да я е изпратил.
3.Надяваш се да не загубена някъде по пощи, куриери ... На един колега дребна дрънкулка дойде след 11 месеца и 3 седмици. :-D
:partyman:
nikolov333 - майстор
Диспутирам го веднага, че и стоката не е евтина. То в тракинга пише че е излетяла от там на 04.12 а я поръчах на черния петък 11.11 та сигурно ще закъснее..
Здравейте,

Имам следният проблем:

Направих си регисттрация в Aliexpress.com всичко изглеждаше нормално...но след 6-7 поръчки в акаунта ви не се виждат никакви поръчки,тракинг номера ...нищо в историята.
Разбира се имам емейл потвърждения за всяка поръчка.При запитване в сайта имат електронен кореспондент за подобни въпроси и проблеми...но той е автоматичен.В това положение не съм в състояние да си проследя пратките...
Моля за помощ с цел да се свържа персонално с някой от администраторите за да мога да си проследя пратките или да изисквам full refund на парите ..плащанията са направени с Visa,понеже нямат paypal.
пет дек 12, 2014 7:09 pmsilent написа:
hidrazin написа:
В дадения магазин aliexpress НЕ ПРИЕМАТ плащане с Пей Пал. Пазарува се с банкова карта - например VISA.
Може и с виртуална карта. Сайта си има собствена система Escrow за защита на клиентите и продавачите.
Продавачът не си получава парите докато не потвърдите получаването на стоката или не изтече срока за доставката. Доста е по-удобно от Пей Пал.
В момента чакам още 10-тина поръчки и трябва да направя още няколко. Разбира се има много фалшива стока, некоректни търговци и стоки които у нас са по-евтини. Просто трябва повече да се внимава и да се чете. Миналата седмица ми върнаха парите за една фалшива микро SD карта с четец.
:partyman:
Това не е съвсем вярно ...Алиекспрес е китайския вариант на посредник еквивалент на Ибей. т.е това не е електронен магазин от сорта на Диалекстрийм,Тинидеал, Байинкоинс и други подобни електронни магазини а е посредник между купувач и електрони магазини, частни лица и господ знае какви още. Някои от търговците в Алиекспрес приемат плащане и с Пейпал, други само с кредитни карти и през тяхната система за сигурност(на самия сайт). Затова и в Али експрес за разлика от другите магазини има всичко или почти всичко. Нека всеки сам да си преценява и да внимава какво и от кого поръчва.
Ако се върнем още по назад във времето Алиекспрес е наследник на печално известния преди години Алибаба...същата платформа като Ибей прочула се с множеството измами от недобросъвестни търговци. Реакцията беше Алиекспрес и затягане на дисциплината. Истината е че резултат има и може да се каже че като цяло измамите са рядкост но не може да се счита че са изцяло премахнати.
Ивелин Петров - специалист
пон дек 10, 2018 8:37 amivanov84 написа:
Здравейте,

Имам следният проблем:

Направих си регисттрация в Aliexpress.com всичко изглеждаше нормално...но след 6-7 поръчки в акаунта ви не се виждат никакви поръчки,тракинг номера ...нищо в историята.
Разбира се имам емейл потвърждения за всяка поръчка.При запитване в сайта имат електронен кореспондент за подобни въпроси и проблеми...но той е автоматичен.В това положение не съм в състояние да си проследя пратките...
Моля за помощ с цел да се свържа персонално с някой от администраторите за да мога да си проследя пратките или да изисквам full refund на парите ..плащанията са направени с Visa,понеже нямат paypal.
пет дек 12, 2014 7:09 pmsilent написа:
hidrazin написа:
В дадения магазин aliexpress НЕ ПРИЕМАТ плащане с Пей Пал. Пазарува се с банкова карта - например VISA.
Може и с виртуална карта. Сайта си има собствена система Escrow за защита на клиентите и продавачите.
Продавачът не си получава парите докато не потвърдите получаването на стоката или не изтече срока за доставката. Доста е по-удобно от Пей Пал.
В момента чакам още 10-тина поръчки и трябва да направя още няколко. Разбира се има много фалшива стока, некоректни търговци и стоки които у нас са по-евтини. Просто трябва повече да се внимава и да се чете. Миналата седмица ми върнаха парите за една фалшива микро SD карта с четец.
:partyman:
Това не е съвсем вярно ...Алиекспрес е китайския вариант на посредник еквивалент на Ибей. т.е това не е електронен магазин от сорта на Диалекстрийм,Тинидеал, Байинкоинс и други подобни електронни магазини а е посредник между купувач и електрони магазини, частни лица и господ знае какви още. Някои от търговците в Алиекспрес приемат плащане и с Пейпал, други само с кредитни карти и през тяхната система за сигурност(на самия сайт). Затова и в Али експрес за разлика от другите магазини има всичко или почти всичко. Нека всеки сам да си преценява и да внимава какво и от кого поръчва.
Ако се върнем още по назад във времето Алиекспрес е наследник на печално известния преди години Алибаба...същата платформа като Ибей прочула се с множеството измами от недобросъвестни търговци. Реакцията беше Алиекспрес и затягане на дисциплината. Истината е че резултат има и може да се каже че като цяло измамите са рядкост но не може да се счита че са изцяло премахнати.
Изчакай докато получиш имейл, че са изпратени, след това ще ги видиш в менюто "My orders" , където ще имаш и track order.. Ако си ги направил преди ден-два е нормално все още да не ги виждаш.. Няма повод за притеснение според мен. :)
Благодаря да отговора,но


моля да погледнете прикаченият файл.
Поръчките са направени и изпратени,с потвърждение по емейл...но не се отчитат в My Orders в регистрацията и от там вяма как да бъдат следени..те просто там не съществуват.След отговор от някакъв админ..бях посъветват да се обърна към техниет service channel,во както знаете разполагат с автоматични отговори,които не водят до никъде.
Така че отново на камък.
Прикачен файл:
20181210_100052.jpg
пон дек 10, 2018 9:47 amИвелин Петров написа:
пон дек 10, 2018 8:37 amivanov84 написа:
Здравейте,

Имам следният проблем:

Направих си регисттрация в Aliexpress.com всичко изглеждаше нормално...но след 6-7 поръчки в акаунта ви не се виждат никакви поръчки,тракинг номера ...нищо в историята.
Разбира се имам емейл потвърждения за всяка поръчка.При запитване в сайта имат електронен кореспондент за подобни въпроси и проблеми...но той е автоматичен.В това положение не съм в състояние да си проследя пратките...
Моля за помощ с цел да се свържа персонално с някой от администраторите за да мога да си проследя пратките или да изисквам full refund на парите ..плащанията са направени с Visa,понеже нямат paypal.
пет дек 12, 2014 7:09 pmsilent написа:

Това не е съвсем вярно ...Алиекспрес е китайския вариант на посредник еквивалент на Ибей. т.е това не е електронен магазин от сорта на Диалекстрийм,Тинидеал, Байинкоинс и други подобни електронни магазини а е посредник между купувач и електрони магазини, частни лица и господ знае какви още. Някои от търговците в Алиекспрес приемат плащане и с Пейпал, други само с кредитни карти и през тяхната система за сигурност(на самия сайт). Затова и в Али експрес за разлика от другите магазини има всичко или почти всичко. Нека всеки сам да си преценява и да внимава какво и от кого поръчва.
Ако се върнем още по назад във времето Алиекспрес е наследник на печално известния преди години Алибаба...същата платформа като Ибей прочула се с множеството измами от недобросъвестни търговци. Реакцията беше Алиекспрес и затягане на дисциплината. Истината е че резултат има и може да се каже че като цяло измамите са рядкост но не може да се счита че са изцяло премахнати.
Изчакай докато получиш имейл, че са изпратени, след това ще ги видиш в менюто "My orders" , където ще имаш и track order.. Ако си ги направил преди ден-два е нормално все още да не ги виждаш.. Няма повод за притеснение според мен. :)
gnt69 - майстор
пон дек 10, 2018 10:08 amivanov84 написа:
Благодаря да отговора,но
Вземи седни на един компютър. Влез през браузър и ще видиш други работи. Поне при мен се виждат.
lov - майстор
Няма как да не ти се виждат ордерите. Вероятно си си направил две регистрация с различни имейл адреси. Паролата за вход може да е една и съща. И системата ви отчита като съвсем различни потребители.
И това като са автоматични не означава че не водят до конкретната поръчка. Кликване върху номера на ордера автоматично ви води до него във списъка на вашите поръчки.Погледнете внимателно через кой имеил се регвате в сайта. Щотото на живо съм виждал как един приятел беше направил подобна глупост. Само че там първо си беше направил регистрация през мобилното приложение и гугъл акаунта а през компа пробваше да влиза с абв поща. И същия рев че не си вижда поръчките.
А грешката лесно може да стане ако си ползвате вход през фейсбука и туитър и тем подобни автоматични влизания.
Здравей,

Разбирам,но при логване в сайта и апа,емейла е един и същ,същият на който са изпратение емейл потвържденията,че стоките са платени и шипнати.
Просто не се отразяват в order list.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Пазарувате ли от aliexpress" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: