nikolov333 написа:Buyer Protection ли имаш предвид.., че срока и се увеличи автоматично понеже доставката се забави и имам още няколко дни май, ...
Точно това имам в предвид - Buyer Protection. И не се е увеличил сам а търговеца го е увеличил.
Не трябва да оставяш да изтече ако не си получил стоката. Седмица преди това му пишеш. Ако не отговори до 2-3-4 дена - диспут.
Това Buyer Protectionе е защита и за двамата. Има много смотани клиенти.
Получават си стоката но не натискат бутона
"Confirm Goods Received" - демек не потвърждават получаването на стоката.
Ако го няма това време китаеца никога не би трябвало да си получи парите, но като изтече времето, те му отиват в сметката (ако не си отворил диспут).
Също е и твоя защита че няма да чакаш година и повече да ти дойде стоката. То има и още за писане но това стига.
nikolov333 написа:... а по една друга доставка срока изтече, а стоката още я няма.. В такива случаи кво правим..?
1.Веднага пробваш да отвориш диспут - ако все още може. Има някакво допълнително време за защита.
2.Надяваш се китаеца да е коректен и наистина да я е изпратил.
3.Надяваш се да не загубена някъде по пощи, куриери ... На един колега дребна дрънкулка дойде след 11 месеца и 3 седмици.