Нека намерим най-тънките цени.
fore - майстор
Незнам какво нарушават, но в моят случай "клиентът" беше отказал поръчките си за над 300 лева от различни търговци по телефона.
Никой нищо не може да му направи....... После успях да го набера от друг номер и като ми вдигна го чух че работи в куриерската фирма по разговорите от страни. Не ми даде смислено обяснение естествено....

Така че ходи доказвай че някой поръчал нещо през куриер е длъжен да го купи......

Единствено може преди да се прати нещо на някого да се провери дали има и други невзети пратки в конкретният куриер.... Както беше при този. Куриерите не дават тази информация, освен ако ние не я поискаме.
profesionalist_wood - майстор
Ми нали той първо си дава двете имена и телефон. Може лесно да бъде издирен. На майка колежки също й се оплакват от такива по куриерските фирми за кухи поръчки.
Вчера разпитах пак и казаха че някакъв подал жалба за една кукумявка,ама имал телефон и името на нея та лесно й открил адреса след справка в полицията
hakama - специалист
profesionalist_wood написа:
Ми нали той първо си дава двете имена и телефон. Може лесно да бъде издирен. На майка колежки също й се оплакват от такива по куриерските фирми за кухи поръчки.
Вчера разпитах пак и казаха че някакъв подал жалба за една кукумявка,ама имал телефон и името на нея та лесно й открил адреса след справка в полицията
Жалба за какво?!

Куриерите да нямат "черен списък", ако са отказвали и преди поръчки? Ако да, това е супер.
fore - майстор
Едва ли има за какво да се жали. Разни слухове.
Куриерите не им дреме за това. Даже напротив - имат полза. Червен списък с черни точки-калинка......... :lol: :prayer:

Тема "Тема за ценообразуването на Lidl,прекупвачите и 'далаверите'" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: