Нека намерим най-тънките цени.
zz_stefanov - майстор
Virtex написа:
Вземат цял палет със преоцена/върната стока, пробват и окомплектоват каквото има, после продават. Писано на миналата страница.

В ОЛХ-а имаше дори цял такъв палет - внос отвън най-вероятно. Няма гаранция какво има вътре, кой каквото "уцели". Обявата не беше от тях двамата, от друго място беше.Не ми се стори интересно, за да правя screenshot или да се обаждам за повече подробности.

Специално самоковеца прави "комплекти", свищовлията някои път има всички принадлежности, някои път не, зависи какви боклуци купят и ги продават тук.

А и като погледне човек реално, не цялата върната стока може да бъде предложена обратно в магазините, защо да се изхвърля, като може да се продаде на третият свят за някаква печалба ?

Другият вариант е да купуват бракувани стоки от съответните места и да вземат "хубавото". Има няколко такива места, които купуват отпадъците на Европа и ги продават тук като "стоки втора употреба". Нещо като тези, които вземат върнати/бракувани/изхвърлени стоки.
А тук ни ги представят с транспортни дефекти :) и били много различни от тея за източния пазар (да бе да, освен ако не са от сериите на бош/сименс от по 1000-1500 евра, дето почти не се продават тук)
Върнати не споменават, наричат ги ремаркетирани :)
Като при колите е.
Нещо ги съдиха, та на колите на една от тея вериги вече пише преоценени електроуреди :wink:
Последна промяна от zz_stefanov на нед юни 18, 2017 5:05 pm, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
cholev написа:
Колкото до тактиката на Лидъл- изкуствен дефицит- глупости на търкалета. Това е изкуство на търговията. Хората са седнали, анализирали и предприели стратегия и тактика, която е печеливша. Например чакам понеделник, да видя, какво ще се появи в сървицето - четвъртък, какво другата седмица- интереса (моя) към Лидъл е гарантиран. Другото нумбер уан с собственните фирми и съотношението цена качество.
Напротив, изобщо не е глупост - но трябва малко да се замислиш. Чакаш 6 месеца, за да го пуснат, а като го пуснат - в твоя магазин има само 5 бройки. За да можеш да се наредиш в 7 и да чакаш опашка, за да се доредиш до него. Май само ти не осъзнаваш на колко жалки правят клиентите си с това чакане и тези ограничени бройки. Нали ако пуснат вместо 5 50 броя, никой няма да пише по форумите как трябва да стане рано, за да изпревари другите и няма да се бута като бабичка за банани по Коледа по Тошово време, за да добара заветната техника. И няма значение дали са Лидл или са Apple - да накараш клиентите си да висят по опашки, за да се вредят за това, което продаваш, си е успех. А когато висят по опашки, изобщо не им прави впечатление, че плащат по-висока цена или им продаваш откровен боклук - радостта от това, че си спечелил (на фона на другите, загубилите, неуспелите да си купят), ти замъглява преценката, че плащаш повече от нормалните потребители.
profesionalist_wood - майстор
Chefo77 написа:
cholev написа:
Колкото до тактиката на Лидъл- изкуствен дефицит- глупости на търкалета. Това е изкуство на търговията. Хората са седнали, анализирали и предприели стратегия и тактика, която е печеливша. Например чакам понеделник, да видя, какво ще се появи в сървицето - четвъртък, какво другата седмица- интереса (моя) към Лидъл е гарантиран. Другото нумбер уан с собственните фирми и съотношението цена качество.
Напротив, изобщо не е глупост - но трябва малко да се замислиш. Чакаш 6 месеца, за да го пуснат, а като го пуснат - в твоя магазин има само 5 бройки. За да можеш да се наредиш в 7 и да чакаш опашка, за да се доредиш до него. Май само ти не осъзнаваш на колко жалки правят клиентите си с това чакане и тези ограничени бройки. Нали ако пуснат вместо 5 50 броя, никой няма да пише по форумите как трябва да стане рано, за да изпревари другите и няма да се бута като бабичка за банани по Коледа по Тошово време, за да добара заветната техника. И няма значение дали са Лидл или са Apple - да накараш клиентите си да висят по опашки, за да се вредят за това, което продаваш, си е успех. А когато висят по опашки, изобщо не им прави впечатление, че плащат по-висока цена или им продаваш откровен боклук - радостта от това, че си спечелил (на фона на другите, загубилите, неуспелите да си купят), ти замъглява преценката, че плащаш повече от нормалните потребители.
думичката е ,,бедност,, Вярно са копия на стари модели на бош но стават само за домашна работа. Айде ако бяха толкова успешни, Макита,Диуолт щяха да се избият да продават в Лидъл да избутат Парксайд....
Тук във Франция никой не ги поглежда лидъл освен печките от северна Африка. Но във Франция няма да допуснат такава гавра с хората и да правят спекула.Просто ще се надигнат хората. Има зареденост на продуктите и винаги са налични
Иначе си харесах това https://www.lidl.fr/fr/nos-offres.htm?articleId=4640 :roll:
Не го казвам да засегна някой но така стоят нещата при нас

Абе,като бях в България,видях само един наш феномен,лелките се скупчват винаги на щанда с чорапи и ги разопаковат нищо че са един и същ размер...ама 10 пакета разопаковани и то един и същ номер...това вече е извращение и дори не мога да си взема чорапи защото им я нама кутията или липсва чорапче и ги зарежа. Тук си има винаги едно разопаковано и само това гледаш.
atanasov2004 - специалист
Колега това дето го пишеш не е вярно. Точно в Марсилия съм виждал тъмните как мерят дрехи в магазините и после ги пущат на земята. Мачкат и стъпват върху тях. Не ми ги хвали, по голяма мръсотия не бях виждал....
kolcho - специалист
Chefo77 написа:
Май само ти не осъзнаваш на колко жалки правят клиентите си с това чакане и тези ограничени бройки.
Въпросните клиенти са си жалки по дефиниция - виж само колко теми, колко хиляди вдъхновени мнения има за няколко десетки неща от най-нисък клас, предлагани от Лидъл! На такива бонговци - такова отношение!
kr1100 - майстор
israeli написа:
. Аз бих направил поръчка с ЕКОНТ, за да ги набутам в две посоки и да разберат, че така не се прави.
Едва ли ще се набута. Ще ти я пусне с опция получателя да плати транспорта , ако не вземе пратката :wink:
nbr - специалист
kr1100 написа:
israeli написа:
. Аз бих направил поръчка с ЕКОНТ, за да ги набутам в две посоки и да разберат, че така не се прави.
Едва ли ще се набута. Ще ти я пусне с опция получателя да плати транспорта , ако не вземе пратката :wink:
Поръчва и не отива за пратката. Изпращача си плаща транспорта в двете посоки :) За жалост зачестила напоследък практика...
fore - майстор
nbr написа:
kr1100 написа:
israeli написа:
. Аз бих направил поръчка с ЕКОНТ, за да ги набутам в две посоки и да разберат, че така не се прави.
Едва ли ще се набута. Ще ти я пусне с опция получателя да плати транспорта , ако не вземе пратката :wink:
Поръчва и не отива за пратката. Изпращача си плаща транспорта в двете посоки :) За жалост зачестила напоследък практика...
Това са служители на конкретната куриерска фирма. Генерират кухи поръчки. Целта е ясна- да се навърта оборот на даден офис с малко работа примерно....
profesionalist_wood - майстор
fore написа:
nbr написа:
kr1100 написа:
Едва ли ще се набута. Ще ти я пусне с опция получателя да плати транспорта , ако не вземе пратката :wink:
Поръчва и не отива за пратката. Изпращача си плаща транспорта в двете посоки :) За жалост зачестила напоследък практика...
Това са служители на конкретната куриерска фирма. Генерират кухи поръчки. Целта е ясна- да се навърта оборот на даден офис с малко работа примерно....
Така един познат ми каза преди години че някъв служител от еди коя си куриерска фирма поръчвал кухи поръчки докато на комшията му кипнало от десетина фалшиви поръчки и издирил купувача по свои канали и се оказало въпросния човек във фирмата и....голям пердах :roll: :?
шоп - майстор
profesionalist_wood написа:
fore написа:
nbr написа:
Поръчва и не отива за пратката. Изпращача си плаща транспорта в двете посоки :) За жалост зачестила напоследък практика...
Това са служители на конкретната куриерска фирма. Генерират кухи поръчки. Целта е ясна- да се навърта оборот на даден офис с малко работа примерно....
Така един познат ми каза преди години че някъв служител от еди коя си куриерска фирма поръчвал кухи поръчки докато на комшията му кипнало от десетина фалшиви поръчки и издирил купувача по свои канали и се оказало въпросния човек във фирмата и....голям пердах :roll: :?
Оставете пердаха! Той си е капариран.

Обикновенно с поръчка от сайт в който се прави регистрация потвърждаваш , че си съгласен с общите условия. След направена поръчка ако се криеш нарушаваш доста точки от условията и носиш отговорност.
Телефонни разговори и потвърждения могат да се записват

Така, че дребните играчи и "хитреци" да внимават: освен, че може да се получат потрошени кости, могат и да ги осъдят:-)

Съвета от мен: поръчвайте това което желаете и имате пари да го платите. Искайте преглед и тест. Ако не Ви харесва и не отговаря на очакванята Ви- плащате еднопосочно или двупосочно куриерската и имате право на връщане. Това е ел. търговия.
Успехи на всички!

Тема "Тема за ценообразуването на Lidl,прекупвачите и 'далаверите'" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: