• 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 106
Нека намерим най-тънките цени.
fore - майстор
Чолев, майни ги тия еретици. Само Лидл ! :lol:

Вдигна ли компресора на 10 бара ? Щото аз го изфорсирах за няма и 30 минути след правилните настройки. А ти си Перничанин с вяра в Лиди и това значи че неможе да не направиш най добрите настройки.

Както си и мислехме се оказа че компресора не е балонче и е направен така че да може да се пререгулира според нуждите на ползвателят.
Ако имаш въпроси питай.

Айде ЧНГ 2018 :partyman:
cholev - майстор
Форка какви компресори зимата. Те бачкат над 5оС. :-D . Вчера не форсирах компресор, а едни коняк Арарат. Братче немеш на идея това каква напитка е. :prayer: На всички ЧНГ
fore - майстор
Е твоя на пътя ли е ?

Моите и дата са в гаражите бе човек. Тоя на Вилата може и да падне под 5, но Софийският е подземен и няма шанс.
Цялата работа е че бях на вилата и използвах времето за да направя настройките.

А нали имаше тук и в оня авто форум разбирачи, чак вещи, не ами вещици...... та плашеха че щяла бутилката да гръмнела и :lol:
zz_stefanov - майстор
То шишето съм убеден, че няма да гръмне. Чакам обаче да изревете, че се захабяват по бързо сегментите и буталата.
Как мислите, къде е заровена по-ниската цена и защо се продава като 8 баров :)
fore - майстор
Сега ако ми кажеш, че на последният модел Лидлски компресор който е същият самоче е регулиран да помпи до 10 бара двигателят е по усилен със сигурност ще ме излъжеш.

Мотора си е направен вероятно да помпи до към 12 бара макс и му е все едно дали ще го прави от 6 до 8 или от 8 до 10 както се получи и при мене. Понеже с вдигане на горната граница автоматично се вдигна и долната. Тоест помпенето е все 2 бара разлика. Единственото е че се е покачило съпротивлението за мотора при 10 бара. Което тебе те притеснява фактически.
На мениджърите на Лидл им е все едно и са казали - днеска 8 баров, а догодина 10 ...... :wink: Тогава инженерите в Китай имайки вече разработен предпазен клапан с реглаж от 6 до 10 бара и презостат с подобни характеристики са им казали че магията ще стане с 0% ускъпяване. Че даже новият може и по евтин да излезе като го поолекотят тук - там.

Аз пък си мисля че вероятно Енхелският 50 литров - 10 баров вероятно ползва същият мотор като на 25 литровият Лидлски 8, 10 и тнт барови компресори. То майче Енхел им правеше на Лидл машините............ :wink:


За по бързо износване може да говорят гумаджиите.


Едит

На 25 литровият Лидлски моторното масло което трябва да се сипва е 15/40 по книга. А на 50 литровият Енхел са писали да се сипва 10/40. Вероятно за да помпи по бързо по голямата бутилка същият мотор са сложили по тънко масло. Което ще износи мотора по бързо.
zz_stefanov - майстор
Бе помпането не е два бара, толкова ти е хистерезиса.
Помпането си е от атмосферното до 10 бара налягане.
А какво качество и комлектовка на продукта, от многобройните които предлага китаеца, е поръчано от търговеца ти е пълна мъгла. Всичко се правина предела на издържливостта.
fore - майстор
Ясно е че първоначално всеки компресор се помпи от нулата. После вече зависи какво се закачи на изхода. Въпроса е че при идеалните условия разликата в допомпването е само 2 бара.
А и при 25 литровият е по добре да има повече налягане респекривно количество сгъстен въздух.

Ами нали и аз това казвам- прави се едно нещо с минимални средства и от него се изцежда максимума.

-------------

Сега на последният модел компресор в Лидл са добавили рамка за намотаване на привода. Ама и цената леко вдигнаха. Уж заради 2та бара повече........ :wink:
zz_stefanov - майстор
Всеки цикъл на бутлцето помпи от атмосферно до над
10 бара за да натика въздуха в бутилката. Забрави ги тя два бара.
Уж сме енджинери бре :-D
fore - майстор
Сигурно си прав. И все пак в бутилката вече имаме нужното налягане. И двигателят ще се товари само когато трябва да допомпва. Ако помпи от 8 до 10 бара само и има време да почива двигателят ще загрява по един начин, а ако се закачи уред успяващ да свали налягането под 8 примерно до към 4 то тогава двигателя няма да изключва изобщо и ще загрее доста повече.

Ти вероятно визираш не цикъла на допомпване и температурата на загряване като проблем, а това че буталото ще трябва да помпи до по високо налягане.
Мене повече ме интересува циклите на допомпване и времето през което двигателят работи/почива.
cholev - майстор
Акумулатора зареден. И на 1-ви се върнах от Девин. Днес 3-ти няколко пъти палих и палеше с 'голямо отвращение'. (клон на Exide- забр. името 2012г). И на Била хоп щрак щрак не пали. Та извадих стартовата батерия 200А и макар, че на нея пише дизел до 1.6 (моя е 2.2) запали доста бодро. Та като се има предвид, че тези батерии издържат над 10г си мисля, че е добра покупка. Това да ти издъхне акумулатора някаде на път, особено по празниците е голяма драма- а тази батерия спасява нещата. С една дума- доволен
за тази говоря
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 106

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 4" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: