• 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 106
Нека намерим най-тънките цени.
fore - майстор
Интересно е че Парксайта работи с 15/40 действително по упътване. А на Енхела са писали 5/40. И мене ме учуди това. Или има печатна грешка или работи със синтетика.
quietmadness - специалист
Гледам го тоя компресор и му се чудя. Имам нужда от компресор, даже бях се засилил за някакъв безмаслен (още се "мъдря" де). За професионална работа знам, че не става.
Който го има да драсне два реда дали мога да си сменя гумите например. Или ще му трябва на всеки болт по 5 мин да набере душица? Щото по тех. параметри много неща стават, ама практиката често опровергава теорията.
kozl - майстор
Наложи се да завия няколко винта 120/6 мм в смърч. От три Лидълски възможности (винтоверт на 18-21V със и без удар и импакта избрах този без удар. Хем първо разпробих с бургия 4-ка 80 мм и винтоверта на последния оборот спира. Демек озори се, защитата изключва :sad: За да потъне и се изравни конусната глава с равнината на м-ала дозавих с гедорето.
Chefo77 - майстор
А защо не използва импакта?
kozl - майстор
Да Чефо, защо :? Колебаех се от трите кое, че не ми се носеха два в багажа.
Дори за импакта имам бургия 80 мм дължина. Ама ми липсва опит с импакта. Предимно го ползвам за развиване, след като превъртях едни дюбели с него :roll:
iva6ki - специалист
quietmadness написа:
Гледам го тоя компресор и му се чудя. Имам нужда от компресор, даже бях се засилил за някакъв безмаслен (още се "мъдря" де). За професионална работа знам, че не става.
Който го има да драсне два реда дали мога да си сменя гумите например. Или ще му трябва на всеки болт по 5 мин да набере душица? Щото по тех. параметри много неща стават, ама практиката често опровергава теорията.
Става за помпане,издухване,къртача,гайковерт, HVLP пистолет, шлифовалка, такер, за другото е мъка че иска доста дебит.

Салих от нета за маслото sae 15w40 минерално

Прикачен файл

Screenshot_2018-02-14-08-11-49.png
fore - майстор
quietmadness написа:
Гледам го тоя компресор и му се чудя. Имам нужда от компресор, даже бях се засилил за някакъв безмаслен (още се "мъдря" де). За професионална работа знам, че не става.
Който го има да драсне два реда дали мога да си сменя гумите например. Или ще му трябва на всеки болт по 5 мин да набере душица? Щото по тех. параметри много неща стават, ама практиката често опровергава теорията.
Значи първо в упътването са написали че не става за гайковерти поради малкият резервоар и изходно количество въздух.
Обаче за да ти напишат че един компресор става за това ще се наложи бутилката да бъде минимум 150 литра. :wink:

Какво показва опита. Първо е необходимо да има 10 бара налягане, което вече е налично и при 25 литровият. Аз по напред написах защо. Второ иска 10 мм сечение на преносната магистрала. И трето 50 литровият Енхел/Лидл се справя отлично с болтове на алумин-джанти затегнати с ктъстачката и с болтове на волани завити заводски с осигурител. За волана на Мерцедеса ми се наложи да го чукна първо на завиване и после се отви директно, а с гедоре и голямо рамо просто не ставаше и не успявах да му държа контра на волана с крака.
Извода е че дори и Лидлският едночуков гайковерт върши чудеса при 10 бара от компресора.

Та ако ще го ползваш любителски, а няма да сменяш гумите на формула-1 ще ти върши отлична работа Лидлският 50/10. :wink: Иначе се ориентирай към 150 литров минимум.

Имай в предвид, че и компресора на гумаджията понякога не успява да отвие някой болт по моите джанти след кръстачката. А и там са 10 баровете.....

Да напиша две приказки и за маслата за компресора да се знае.

Понеже тук отговора който се дава е само от това което е написано в книжката и не казва много, за това звъннах в сервиза на Енхел. В София никой не вдига, а и вероятно нямаше да получа изчерпателен отговор. За това звъннах в Бургас.

Техника каза че 15/40 се слага с цел компресора да изкара до 6 месеца активна работа. А Енхела е направен така че да работи без проблем 1 година и за това са посочили 5/40. Маслото може да бъде автомобилно без проблем.
Проблема при 15/40 е че се окислява най бързо и става негодно за работа. 5/40 държало до към 1 година.

За това било най добре да се сипва Т 100 компресорно масло което се окислявало най бавно. То е за профи употреба.

Изображение

Ами това е.
XpacTa - специалист
А какво ви е мнението за подобен вертикален компресор? Има ли някакви недостатъци? Защото ми се струва по-смислен за домашна работилница, където често мястото е ограничено. В случая е и по-евтин от лидълския, единствено е малко по маломощен - 1.49 срещу 1,8 kw:
Изображение
пишман_майстор - специалист
. Доколкото мога преценя е сух тип. Бюджетен и евтин компресор , шумен , негоден за малко по-продължителна работа . Склонен към прегряване и рязко спадане на дебита . Не знам за какво ще се ползва, става за супер инцидентна употреба, помпане на балончета, гумета, издухване на пепел и....май за друго не се сещам.
fore - майстор
Въпроса при вертикалните конфигурации е не само по малката мощност, но и самата конфигурация на мотора, като изработка. Само с проба може да се каже.

Ако е без маслен двигателя, значи колегата преди мене ти е написал какво има предвид и аз. :!:


№ в каталога: BG9061Артикулен номер: Compressol H 100 - 1lМарка: Gav Доставка: На складПроизход: Италия
ХАРАКТЕРИСТИКА:
Масло за смазване на въздушни бутални компресори, създадено на база минерални парафинови масла селекционирани поради техните: слаба склонност към образуване на отложения; изключителна устойчивост на окисление; слаба летливост; висока точка на запалване. Специалните присадки им придават изключителни противоизносни и противокорозионни качества.

Технически параметри:

CROONOIL
DIN 51506 VDL
DIN 51352-2
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 106

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 4" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: