• 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
Нека намерим най-тънките цени.
Lutchezar - специалист
За тези пари работи. Има един бит в повече от лидълския. Само трещотката я ползвах тези дни, беше ми подръка. Ако не ти харесва връщаш.
Lion15 - специалист
вт окт 01, 2019 5:40 pmLutchezar написа:
За тези пари работи. Има един бит в повече от лидълския. Само трещотката я ползвах тези дни, беше ми подръка. Ако не ти харесва връщаш.
Благодаря! Утре ще го взема и само времето ще си го покаже.
Lion15 - специалист
Някой има ли впечатление за виброшлайфа?
Не,че искам кой знае какво ама за 25лв.....
Lion15 - специалист
Здравейте!
Искам да ви попитам нещо.
Преди време бях вземал една дрелка от Кауфланд.(RTR MAX HOBBY)
Дрелката работеше супер и бях доволен от нея до днес.
Днес и се разъзика копчето.
Та да попитам:
Как стоят нещата с гаранцията?
Мога ли да си взема парите?
Къде точно да направя рекламацията?(на ифнормация или на касата?)
Дрелката работеше супер ,но и се повреди потенциометъра на оборотите.
Благодаря предварително :) .
Димитър Димов - специалист
В оригиналната опаковка и с касовата бележка на информацията.Връщат парите без да задават въпроси.Поне при мен е било така.
Lion15 - специалист
нед яну 26, 2020 6:17 pmДимитър Димов написа:
В оригиналната опаковка и с касовата бележка на информацията.Връщат парите без да задават въпроси.Поне при мен е било така.
Благодаря много! :partyman:
Утре ще я подготвя и ще им я дам.
Пък може и да им я дам за да ми я оправят.
Но вече този пуст прекъсвач го сменят 2 пъти докато бащами я ползваше при ремонта.
Днес се замислих че причината може да е в мен но ..... :-D .
Пък гледах брошурата че има някаква друга дрелка за 35 лева,ако ми върнат парите ще взема тази,пък ако ли не за ремонт.
Елпрома ще и е заместник :-D .
Lion15 - специалист
Днес я откарах.
Ми от Санданския кауфланд няма по-лошо обслужване.
Като им казах,че си искам парите жената от информацията каза,че нямало как.
Попитах защо,а тя най-нахално ми каза ,че не ме интересува и това е тяхна работа.
Взеха я за ремонт пък то ще си покаже...
И бащата два пъти я кара за този ключ но не знам....сигурно на тоя модел са им калпави ключовете.
Ако не беше в чужбина в момента щях да му я дам да се занимава да си я кара той .
Andri01 - майстор
По памет: връщане на всяка стока може в 14 дневен срок,в Лидл-1 месец. След това -гаранционно обслужване ,минимално / по закон/ 2 години. При ремонт на един и същ елемент 2 пъти,на 3-я път са длъжни да ти върнат парите или нова стока. При тебе е така май с този ключ. Ако се "зъбят",обаждаш се в КЗП и ще клекнат веднага. Успех :)
nikolson - майстор
To тъй, ама трябва да е отразено в гаранционната карта. В бакалиите има ли такава? :-D
Димитър Димов - специалист
пон яну 27, 2020 6:17 pmLion15 написа:
Днес я откарах.
Ми от Санданския кауфланд няма по-лошо обслужване.
Като им казах,че си искам парите жената от информацията каза,че нямало как.
Попитах защо,а тя най-нахално ми каза ,че не ме интересува и това е тяхна работа.
Взеха я за ремонт пък то ще си покаже...
И бащата два пъти я кара за този ключ но не знам....сигурно на тоя модел са им калпави ключовете.
Ако не беше в чужбина в момента щях да му я дам да се занимава да си я кара той .
Носил съм преди 5-6 год. изгорял фритюрник(около 30 лв.) и бормашина (25лв.)в гаранция за ремонт и ми връщаха парите и двата случая,въпреки че нямах претенции пари или ремонт.Просто те решиха така.Съжалявам ако съм те подвел.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

Тема "Промоция в Кауфланд на инструменти и уреди" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: