• 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 101
Нека намерим най-тънките цени.
cholev - специалист
Ами завиват се на 90-120НМ. Това завиване до откат селски изпълнения
fore - майстор
Абе селянин, но поне не ми се налага да гоня колелата някъде попътно.

А вие Гражданите от Перник с тези "нови" коли, джанти и болтове си ги стягайте на 12 кила и като се отвият и изпреварят колата, тогава ще ви питам по различно ли е ускорението и гравитацията там.

За уредите на Лидл и винкела знаеме че са ПО- ПО- НАЙ в Перник..........

Да карам нова кола дето се сервизира в Лицензираният сервиз, ок, ама тия 15 годишни кошници 90-120 е максимално допустимата скорост преди ядреният термо разпад на кошницата ..... :prayer: :lol:

То на жената Мергела дето е на 5 години се стяга всичко яко щото и 200 поддържа .......
cholev - специалист
Стегай на колко искаш. Производителя е написал на колко се стяга джантата.
При монтаж на главата на двигателя има схема и моменти- значи ли, че колата коги е над 10год моментите са двойни :-D
fore - майстор
Главата на мотора има гарнитура и там трябва де се спазват тия моменти на затягане ако искаме да има плътно лягане на детайлите. Плюс това като правиш подобен ремонт се влагат нови части и главата и блока се шлайфат. Демек напасват се нещата като нови.

При джантите няма такива работи. Има само износване на конусите на болтовете от триенето при завиване и развиване, а и същото се получава с отворите на джантата. Корозията и вибрациите от все по кривите джанти не ги броя. Да продължавам ли още......

Така че не ми сравнявай несравними неща. Гумите и джантите имат пряк контакт с пътя и при тях амортизацията е най голяма.
jekasus - майстор
batVenci - специалист
пишман_майстор - специалист
Пренатягането на болтовете по джанти не е добра идея. Най-малкото заради невъзможност от демонтаж на пътя. Или поне не и с оригиналния ключ на колата. Ненапразно са едни такива късички, преценено е, че рамото му ще е достатъчно за стягането и развиването им впоследствие . Виждал съм повредени главини, сцепени легла на ямките , както и скъсани болтове/шпилки.... и то нерядко, за жалост.
По темата: откакто сложих един маркуч за вода на гайковерта си ( лидълски , пневматичен ). Развива доволно леко и добре. Преди това беше пълна скръб ( с ориг.маркуч) . Интересното беше, че приятел беше докарал един от Щатите по-малък на размер и вид гайковерт, но пък той учудващо леко и успешно се представи и с тънък маркуч. Та тоя лидълския за да работи, му трябват як компресор и голямо ф на маркуча.
fore - майстор
Лидълският гайковерт е едночуков, а онзи вероятно е бил двучуков.

Стягам и с кръстатката и с оригиналния докато скръцне. Нямам проблеми така.
mgbagera - специалист
Лидълския на 8-9 бара + хубав маркуч, стяга като ненормален. После с кръстачката не можеш да ги развиеш без тръба.
tntcom - специалист
Не е добре да се пренатягат джанти до откат. За НМ по-големи от заводските ще трябва да се ползват по-големи болтове/шпилки.
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 101

Тема "Промоция в Lidl на инструменти, уреди и техника - 5" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: