Нека намерим най-тънките цени.
Virtex - майстор
Някои да помни кога последно пускаха спрея за почистване на етикети ?

Че е доста полезен, а го няма из последните брошури :-D
cat - специалист
Не мога да разбера лудницата по тоя гайковерт във България и тук и в офф роуда и всеки пише как щял да си отвива гумите . По колко коли имате бе колеги ? На 5 МПС си поддържам гуми и не само като 3 от тях са с 20 ц гуми и не съм почувствал липсата на такъв инструмент .
EDI - майстор
Аз нямам нито една кола, маам пеша вече 51 години. :lol:
ky-kyy - майстор
чет мар 21, 2019 8:28 pmEDI написа:
Аз нямам нито една кола, маам пеша вече 51 години. :lol:
Ти си Johnny Walker :supz:

ПП Опс....EDI Walker :lol:
Последна промяна от ky-kyy на чет мар 21, 2019 8:46 pm, променено общо 1 път.
fore - майстор
А лично подържам моята, на брато и на жената. И когато ми се наложи да развия колелото дали заради смяна на накладки или по друга причина и включвам компресора. Добре че са измислили пневматиката.
А ти колега явно си Херкулес. В Пасата има кръстачка на Форс и едно метрова тръба специално купувана за целта и въпреки това си е мъка, а с гайковерта е бързо и лесно и най важното не се налага да дърпам ръчната и колата да е свалена за да отвия клеасалите болтове. Напротив- вдигам и просто изпуквам.

Ами на колелото на корвела към задната гума беше заяла една гайка и нямаше как да и държа контра. Ами с гайковерта просто излетя в бързината. Ма мерцедеса незнам защо реших да свалям волана - нещо светеше бега. Та гайката заводски намазана със син осигурител. Сложих еврейската звезда и понеже нещеше на отвиване го изпуках на завиване, после се отви набързо. А с въртока от гидорето не ставаше.

Другата седмица двучуковият ще се взема. :prayer:
cat - специалист
Не съм Херкулес Форе , малко ще се отклоня от темата но е полезно . При завиване на джанта се слага по малко масло ако е на пътя от щеката на двигателя , когато се сменя в къщи е добре да се мине с телената четка и джантата и главината не се стяга зверската натягаш и след 20 30 км пак притягаш ако има нещо хлабаво , това са неща които всеки ги знае но малко ги правят . Свещите на двигателя ми един път в годината развиваш 1 оборот и затягаш пак да не се налага да сваляш глава после .
atanasov2004 - специалист
Привет колеги :) Приятно съм изненадан от Лидъла :-D Понеже стойките за ъглошлафа бяха свършили/нормално :-D / се поинтересувах кога пак :-D
Едно момче ми посочи телефона в касовата бележка, обадих се и зачаках :-D И вчера звъннаха и съм горд собственик на стойката :wink: Без допълнително оскъпяване, добра политика :)
agj - майстор
чет мар 21, 2019 8:33 pmfore написа:
А лично подържам моята, на брато и на жената. И когато ми се наложи да развия колелото дали заради смяна на накладки или по друга причина и включвам компресора. Добре че са измислили пневматиката.
А ако се случи на път,да развиеш колелото и да сменяш спукана гума,компресора ли ще си носиш?Не само се съмнявам ,ами съм убеден че с този пиклив аку гайковерт няма да успееш да развиеш болтове на джанти ,завити с пневматика!
Ключа Форка,ключа е чиста работа!Завиваш и отвиваш с него,..за да нямаш дертове по път.
Този ключ за гуми ,дето с а го пуснали тази седмица е доста добър.Е ,малко скъпичък, но пък сигурен инструмент.
Последна промяна от agj на пет мар 22, 2019 11:29 am, променено общо 1 път.
fore - майстор
пет мар 22, 2019 11:14 amagj написа:
чет мар 21, 2019 8:33 pmfore написа:
А лично подържам моята, на брато и на жената. И когато ми се наложи да развия колелото дали заради смяна на накладки или по друга причина и включвам компресора. Добре че са измислили пневматиката.
А ако се случи на път,да развиеш колелото и да сменяш спукана гума,компресора ли ще си носиш?Не само се съмнявам ,ами съм убеден че с този пиклив аку гайковерт няма да успееш да развиеш болтове на джанти ,завити с пневматика!
Ключа Форка,ключа е чиста работа!Завиваш и отвиваш с него,..за да нямаш дертове по път.
Този ключ за гуми ,дето с а го пуснали тази седмица е доста добър.Е малко скъпичак, но пък сигурен инструмент.
Ами аз съм написал първо че аку гайковерта не става. И аз нямам намерение да го нося където и да е било.
Второ написах че в едната кола има добър ключ и тръба. А в другата ще трябва да скачам на ключа. Не че не го правех преди да сложа тръбата и да купя гайковертите.
Трето това което cat го пише- да се смазвало и да се донатягало - едно че не се прави и друго че е нож с две остриета. Първо като се смаже болта и след време клеасва още повече и второ да се донатяга се практикуваше едно време на Ладите. Сега се стяга с определеното усили предписано от производител и това е. Особено пък на свещите. Болтовете на гумите се стягат добре. А добре е тъка че да не стане беля по път и да останеме без колело. :)

Ще седна аз да си донатягам разни болтове през отпеделено време........ :prayer: Това е работа за хора без работа.......

agj какво няма с кой да си пишеш в темата с инверторите и започна да даваш акъл и тук ли.....
А как да отвия гайка на която не мога да и хвана контра или болт намазан с осигурител за които дадох пример в горният си коментар.....
Айде стига си чесахте езиците с безценни съвети. Вие като искате блъскайте с крака и донатягайте.

Аз мажа с масло когато резбата е ръждива, замърсена и не върви нормално или режа/пренарязвам нова резба !
пишман_майстор - майстор
Взех един електрически гайковерт на Лидл да го пробвам, 80лв е, при мен ще се ползва там, където имам нужда да разклатя някоя гайка/винт по кола, т.е. рядко . Ще споделя след 10-ина дни дали става. На звук е почти като пневматичен, няма плавен старт .

Тема "Промоция в Lidl на инструменти, уреди и техника - 6" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: