С дефицитно предлагане на високи цени, е трудно да получиш големи печалби. По скоро нашия пазар е малък за скъпите стоки и мениджърите на Лидл ги е страх да поръчват големи обеми. Затова се опитват да компенсират с още по-високи цени, което накрая води до..., да бъдат ругани по форумите...
Цялата работа не е до това дали ще се изкупят бройките, а да накарат потребителите да жадуват за поредната машина и да ходят по често да пазаруват храна от Лидл. Машините са просто гъдел и реклама. За това няма и сериозен сервиз и постоянно се изменя дизайна. Да накарат клиента да взема.
Сега ги гледам пуснали колички с дистанционно на 2,4 гига, а предишните бяха на 27 мега херца. Тия сегашните могат да се карат по отделно всяка въпреки че са на една честота понеже се синхронизират по чифтове в по широката честотна лента. Всичко е за гъдел.
А флекса без четки бучи, та бучи. Виж първият ми от Немско е като турбина.