Аз ползвам Ф10 мм вътрешно и с дължина 10 м. Напълно достатъчен за целите.
вт фев 18, 2020 10:44 amPassa написа:Компресора ми е правен от камион Ифа, старите, но дъжи много въздух, за проба съм го вдигал до 12 бара, но, иначе обикновенно го държа на 5-6 бара, бутилката незнам колко е, никъде няма етикети, но е голяма със сигурност е над 50 литра, ще го купия гайковерта и ще споделя мнение след това и трябва да събразя маркуч 12 вътрешно и не по-дълъг от 10м. Докакто разбрах от вас!вт фев 18, 2020 10:26 amLutchezar написа:Всъщност основното изискване към гайковерта е да бъде закачен към мин 50 литров компресор. Всичко друго са глупости. Ако се закачи към 25 литров не му стига дебит и не развива стегнати болтове по гумите.пон фев 17, 2020 9:25 pmhkastelov написа: Здравейте, може ли мнение за пневматичните гайковертите, които пускат на 20 фев, справя ли се с билтовете за автомобил, дават им 310нм, което трябва да е достатъчно и на песакостеуйката се оглеждам, ако някои има впчатление и за нея, но повече ме вълнува гайковерта!Има тест на гайковерта в оф-роуд форума. Става, но изрично пише с маркуч с вътрешен диаметър 12мм, и да е къс.
Имам и 25 литровият и два Енхела по 50 литра. Вторият Енхел е двуцилиндров. Закачен на 25 литровият няма сила.
А гайковерта е едночуковият който е по слаб. Но и той развива добре когато се сложи на подходящ компресор. Имам и двучуковият които е доста по як.