Нека намерим най-тънките цени.
Passa - специалист
Аз ползвам Ф10 мм вътрешно и с дължина 10 м. Напълно достатъчен за целите.
вт фев 18, 2020 10:44 amPassa написа:
вт фев 18, 2020 10:26 amLutchezar написа:
пон фев 17, 2020 9:25 pmhkastelov написа:
Здравейте, може ли мнение за пневматичните гайковертите, които пускат на 20 фев, справя ли се с билтовете за автомобил, дават им 310нм, което трябва да е достатъчно и на песакостеуйката се оглеждам, ако някои има впчатление и за нея, но повече ме вълнува гайковерта!
Има тест на гайковерта в оф-роуд форума. Става, но изрично пише с маркуч с вътрешен диаметър 12мм, и да е къс.
Всъщност основното изискване към гайковерта е да бъде закачен към мин 50 литров компресор. Всичко друго са глупости. Ако се закачи към 25 литров не му стига дебит и не развива стегнати болтове по гумите.
Имам и 25 литровият и два Енхела по 50 литра. Вторият Енхел е двуцилиндров. Закачен на 25 литровият няма сила.
А гайковерта е едночуковият който е по слаб. Но и той развива добре когато се сложи на подходящ компресор. Имам и двучуковият които е доста по як.
Компресора ми е правен от камион Ифа, старите, но дъжи много въздух, за проба съм го вдигал до 12 бара, но, иначе обикновенно го държа на 5-6 бара, бутилката незнам колко е, никъде няма етикети, но е голяма със сигурност е над 50 литра, ще го купия гайковерта и ще споделя мнение след това и трябва да събразя маркуч 12 вътрешно и не по-дълъг от 10м. Докакто разбрах от вас!
пишман_майстор - майстор
Компресора на ифата е хубав, но е нискодебитен. Ако бутилката има обем, може и да се справя на паузи . Това с маркуча е задължително и е добре да е на директен извод/кран от бутилката, да не минава през някакъв регулатор .
aroot - специалист
Здравейте колеги.
Питах, да повторя, компресора ОК ли е за парите си? На мен ще ми трябва само да продухва/чисти, помпане на гуми и играчки? Аматьорско боядисване на някакви дребни неща, което е по-скоро, а дано, ама надали..
Или да се оглеждам за нещо други/марково?
nikolson - майстор
От упътването:
"Компресорът е предназначен за производство на сгъстен въздух за пневматични инструменти, които могат да работят с дебит до около 260 л/мин. (например пистолет за гуми, пистолет за продухване и пистолет за лакиране). Поради ограниченото количество на подавания въздух, не могат да се използват инструменти, които имат много голям разход на въздух (например вибрационен шлайф, прав шлайф и ударен винтоверт)"
cholev - майстор
ср фев 19, 2020 9:23 amsevginsali написа:
.. компресора ОК ли е за парите си? На мен ще ми трябва само да продухва/чисти, помпане на гуми и играчки? Аматьорско боядисване на някакви дребни неща, което е по-скоро, а дано, ама надали..
Или да се оглеждам за нещо други/марково?
Имам по стария вариант 8бара и 24л. Екстра е. По стария 24л премиер май се казваше съм го включил в паралел и така имам 50л. Примиера пълни 2 пъти по бавно, по спецификация маслото му се сменя на 100ч а на парксайда на 500.
Когато имам инструмент с голям разход включвам и двата да работят. За бодисване си купи пистолета, който работи на низко налягане. Няма да имаш проблем с разхода на въздух, вземи си такера също (сега не го виждам)
Взимай го този 50л 10 бара. Е ако не ти се свидят мангизите купувай 'известна' марка. Ама с тези цели продухване помпане и пр за чий ти е
Passa - специалист
ср фев 19, 2020 9:23 amsevginsali написа:
Здравейте колеги.
Питах, да повторя, компресора ОК ли е за парите си? На мен ще ми трябва само да продухва/чисти, помпане на гуми и играчки? Аматьорско боядисване на някакви дребни неща, което е по-скоро, а дано, ама надали..
Или да се оглеждам за нещо други/марково?
И 100 пъти да питате е все едно. Казахме ти вече. Дали ще купиш този 50 литров или на Енхел е все едно. Аз има и двуцилиндров на Енхел и не намирам разлика с едноцилиндровият. Вероятно има по голям входен дебит, но като време за напълване на бутилката даже е по бавен. Големият му плюс е че, е с огромна перка и радиатор за охлаждане. Понеже купих по старият модел. Новият беше с по малка перка и радиатор.

Парксайта е копие на едноцилиндровият Енхел. И мисля че даже беше техен полиценз.

Ако трябва да обобщя - За любителски цели е напълно достатъчен 10 бара, 50 литра едноцилиндров. За да има сила да върти и гайковерт.

Като връзки е напълно достатъчен маркуч с вътрешно сечение от Ф10 мм, какъвто ползват и гумаджиите. По дебел е излишно и непрактично. Хващането директно от бутилката също е излишно. Ако привода е хванат от редуктора, но крана е отворен на 100% проблеми няма.
Аз пробвах на 25 литровият да слагам дебел маркуч и да е директно хванат от бутилката, но ефекта беше нулев за гайковерта.
Здраво завити болтове на алуминиева джанта не можеше да ги отвие. И силата на удара върху тях беше еднакво слаб. С 50 литровият, същият едночуков гайковерт вързан съвсем стандартно през редуктора прави чудеса...........
пишман_майстор - майстор
На парксайд тези гайковерти само лапат въздух, без да отдадат нужната сила. Една тракалка с маркуч. Правих си едни експерименти преди време, със смесени чувства съм .
Качествен уред му е майката там, но дали вече ще е финансово оправдано-това е друг въпрос.
В момента имам техният на ток, по-върши работа. Беше нещо от рода на 80-ина кинта и за разлика от този на въздух , го предпочитам този на ток .
Passa - специалист
Интересно при мене гайковерта си развива болтове затегнати с кръстатка на алуниниева джанта до пукане. Така си стягам просто. И това едночуковият. Двучуковият пак Лидлски просто е още по як. Имаше ги отдаван и тях в магазина.
Разликата е че, едночуковият развива така стегнатите от мене болтове от 10 до 8 бара, а двучуковият блъска по яко и го прави до 6 бара спад на налягането.
При мене не лапат въздух а пукат болтовете стегнати зверски на алуминка.
Но аз това го казвам от опит. :wink: Ако има значение де.

Имам и ударният гайковерт на батерия, но той е тракалка. Може да си отвивам болтове по колелото с него.
Не съм ползал ударните гайковерти на ток. Там немога да споделя мнение.

За мене пневматиката за гайковерт е най силна. Въпроса е системата да е с достатъчен дебит и гайковетра да има поне 300 Нм. 50 литровият компресор на Парксаит и едночуковият гайковерт го покриват това условие. Всичко друго са празни приказки.
пишман_майстор - майстор
Пневматиката е добра, спор няма, но да е от ранга на Хазет и подобни като минимум, за по-серт марки няма споменавам . Не съм изпитвал необходимост , не съм си взел. Електрическият който взех си има предимства , ползвам го за други болчета и гайки, рядко за болтове по джанти , но и тях повечето ги развива.
Косис каква кола караш напоследък, че
Passa написа:
болтове затегнати с кръстатка на алуниниева джанта до пукане.
Passa написа:
При мене не лапат въздух а пукат болтовете стегнати зверски на алуминка.
Но аз това го казвам от опит. Ако има значение де.
? Любопитно ми стана, че се налага толкоз "зверско" стягане ...

Тема "Промоция в Lidl на инструменти, уреди и техника - 6" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: